Ongelma citadel maalien kanssa..
Hieman OT mutta...mistä niitä kaikkien hehkuttamia Vallejon maaleja saa? Itse olen päässyt kyllä Citadeleillakin mielestäni varsin mainioihin lopputuloksiin mutta jos on olemassa jotain ihme "maalauksenparannusmaaleja" niin totta kai minäkin niillä mielummin maalaisin.
Mikä niissä on niin paljon parempaa kuin citadelein omissa?
(Toinen mystinen kohde minulle ovat Mastonin sprayt)
Mikä niissä on niin paljon parempaa kuin citadelein omissa?
(Toinen mystinen kohde minulle ovat Mastonin sprayt)
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
I mean - where it's going to end?
Tuolta ainakin saa: http://www.combatmodels.net/index.php?sivu=etusivuPeace kirjoitti:Hieman OT mutta...mistä niitä kaikkien hehkuttamia Vallejon maaleja saa? Itse olen päässyt kyllä Citadeleillakin mielestäni varsin mainioihin lopputuloksiin mutta jos on olemassa jotain ihme "maalauksenparannusmaaleja" niin totta kai minäkin niillä mielummin maalaisin.
En takaa tosin että maaleja vaihtamalla heti slayer swordin nappaisit
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Meidän paikallisessa taidekaupassa se makso jotain 3,5euroa sellanen parin desin puteli. Eli paikalliset taideliikkeet kannattaa katsoa läpi!Hirttoköysi kirjoitti:En saanut kuulilla parannettua tilannetta, siitä tuli jotenkin vielä maitoisempaa.Paljonko se likimäärin maksaisi? Ja tiedätkö saako sitä esim. suomalaisesta kirjakaupasta tai jostain sen tapaisesta?Machiavelli kirjoitti:Kokeiles oikeesti sitä thickeneriä, oli ainakin meidän paikallisesta taide kaupasta saatavilla.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Nojoo onhan 3,5 € parempi kuin 35€Machiavelli kirjoitti:Meidän paikallisessa taidekaupassa se makso jotain 3,5euroa sellanen parin desin puteli. Eli paikalliset taideliikkeet kannattaa katsoa läpi!Hirttoköysi kirjoitti:En saanut kuulilla parannettua tilannetta, siitä tuli jotenkin vielä maitoisempaa.Paljonko se likimäärin maksaisi? Ja tiedätkö saako sitä esim. suomalaisesta kirjakaupasta tai jostain sen tapaisesta?Machiavelli kirjoitti:Kokeiles oikeesti sitä thickeneriä, oli ainakin meidän paikallisesta taide kaupasta saatavilla.
Muuten, olet oikeassa. Huomasin tänä aamuna maalatessa, että ei niissä mitään vikaa ole. (Ainut maali jossa on varmasti vikaa on hapettunut skull white, se on maalauskelvoton..).VJ kirjoitti:Usko pois, ei sun maaleissa mitään vikaa ole. Niitä pitää vaan oppia käyttämään. Ajattelin vaan sanoa ennen kuin pilaat ne maalisi kuivumisen nopeuttajalla.
Anteeksi tyhmyyteni/kokemattomuuteni.