Lisäosa

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Hammerheart

Lisäosa

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Lisäosaa pukkaa:
http://cipher-studios.com/2012/09/medus ... ouncement/

Kickstarteria odotellessa, siis.

Myös uusi figu on bongattu:
Kuva

Näyttää siltä, että Andre saisi viimein templareita kavereikseen.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Huru-ukko

Re: Lisäosa

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Oijoi tosi hieno. Vitsi kun noita saisi tänne kylmään pohjolaan ostettua jollakin taikakeinolla. Fantsusta saa ne samat alkulaatikot, mutta ei mitään kunnollista.
Luumumehu on soturien juomaa
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Vaikuttavat jo ihan kelpoisilta nämä uudet figuurit. Uusi kirjakin varmaan ravistelee hieman peliä.
Morze

Nyt tuo templari näyttää sitten julkaistun:

https://cipher-studios.com/2013/02/new- ... his-month/

Eikös noista vanhoista figuista muuten näytä puuttuvan lähinnä muutama mercci? Pitäisiköhän pyyhkiä pölyt kokoelmasta.
Hammerheart

Morze kirjoitti:Eikös noista vanhoista figuista muuten näytä puuttuvan lähinnä muutama mercci? Pitäisiköhän pyyhkiä pölyt kokoelmasta.
Joo, kyllä ne aikalailla lähes kaiken vanhan taitaa olla saaneen julkaistua.

Luonnollista siis on, että uutta konseptia pukkaa:
Kuva
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Huru-ukko

Jännä. Mistä tuo konseptikuva on napattu?
Morze

Hieman haikeat tunnelmat, kun ilmeisesti jossain haastattelussa juuri ennen firman vaihdosta Helldoradon uhottiin menevän enemmän Euronymen viitoittamaan suuntaan ja uudelleenjulkaisun yhteydessä haastateltu amerikan johtaja taasen totesi tulevien nappien tyylin olevan jatkossa enemmän vihjailevaa kuin suoraa ja tyyli muuttuikin tuollaiseksi sarjakuvamaisemmaksi. No, parempi se on kuin ei mitään ja uusi templari ja lisko ovat sentään ihan kivoja.

(selailin kortti pdf:ää ja tuli löydettyä varmaan pelin typerin figu. Ei, se ei ole tämä Augustinus Raimond -doppelsöldner kapteeni, vaan sen geneerinen versio. Muuten sama figuuri, mutta pää on korvattu Pacman -kypärällä.)
Huru-ukko

En oikein ymmärtäny. Minkälaista on enempi vihjaileva tyyli? Mikä on uusi lisko? Mistä niitä uusia kuvia näkee? Cipherin sivuilla on vain tuota anima taktiikkaa.

Se euronyme figuuri on minusta ihan kumma. En ole viittiny ostaa. Melkein kaikki muut demonit mulla jo on. Tuo uusi sarvipää, jolla on silmät olkapäissä ja iso miekka. Se on hieno. Tuossa nuin odottelee maalautumista, kun aika on sopiva. Paha kirurgi ja muutama enkeli puuttuu vielä. Tsilla ja epäkuollu sikiö ei oikein innosta, mutta sen Samaelin saattais ehkä ostaa.

edit. Ainiin! Se iso rokotiilimies. Se on hieno. Pitää alkaa hommaamaan niitä kadotettuja. Eurooppalaisille templarit ja sitten liskoja.
Hammerheart

Morze kirjoitti:Hieman haikeat tunnelmat, kun ilmeisesti jossain haastattelussa juuri ennen firman vaihdosta Helldoradon uhottiin menevän enemmän Euronymen viitoittamaan suuntaan ja uudelleenjulkaisun yhteydessä haastateltu amerikan johtaja taasen totesi tulevien nappien tyylin olevan jatkossa enemmän vihjailevaa kuin suoraa ja tyyli muuttuikin tuollaiseksi sarjakuvamaisemmaksi. No, parempi se on kuin ei mitään ja uusi templari ja lisko ovat sentään ihan kivoja.

(selailin kortti pdf:ää ja tuli löydettyä varmaan pelin typerin figu. Ei, se ei ole tämä Augustinus Raimond -doppelsöldner kapteeni, vaan sen geneerinen versio. Muuten sama figuuri, mutta pää on korvattu Pacman -kypärällä.)
Kaikki tähän mennessä julkaistut jutut on kuitenkin jo aiemmin suunniteltuja, eli en tiedä mitä haastattelussa sitten hourittiin.

Noh, joka tapauksessa, Students of War:
Kuva
Morze

Jaa, no selvähkön tyylinvaihdoksen olin kyllä näkeväni. Tosin ehkä haastateltu pisteli omiaan.
Hammerheart

Jahas, projekti on kuulemma jätetty nyt Kickstarterille, eli jahka se menee jostain approval-prosessista läpi, niin vissiin jo tällä viikolla pitäisi päästä antamaan rahaa siasta säkissä. Itse ainakin odottelen kieli pitkällä :)
Huru-ukko

Miten se voi olla kickstartterissa, jos figuureitaki on myynnissä?
Hammerheart

Huru-ukko kirjoitti:Miten se voi olla kickstartterissa, jos figuureitaki on myynnissä?
Lisäosa siis. Kickstartterihan tuntuu nykyään olevan figupuolella lähinnä tapa generoida hypeä ja ennakkomyydä juttuja. Kuluttajille porkkanana on hyvät tarjoukset - tyypillinen systeemi on, että tavara tarjotaan hieman halvemmalla ja aina kun saavutetaan jokin tietty rajapyykki (stretch goal) niin kaikki tietyn summan sisään laittaneet saavat ilmaista kivaa. Toisaalta joskus myös itse tuotteeseen lisätään blingiä, jos potkustartti menee hyvin (esmes kovat kannet tai lisää sivuja kirjojen ollessa kyseessä).
Hammerheart

Nonni, nysse on live:
http://www.kickstarter.com/projects/118 ... rno-expans

125$ posteineen (lähtee Espanjasta, eli ei tullijuttuja) tuottaa lisäosakirjan, lisäosan kortit, yhden figun ja kaksi startteria + perussääntiksen, joita voi vaihtaa muihin figuihin suhteella 30$ per kirja tai startteri. Ei nyt ihan maatajärisyttävä tarjous toisin sanoen ainakaan vielä, mutta ei nyt ihan susikaan. Pitää hieman katsoa ja harkita.
Huru-ukko

Pitänee kai osallistua. Kyllä minua harmitti silloin, kun huomasin että tuo yksi pelin hienoimmista figuureista oliki limited edition. Nyt ois mahikset saaha se taas. Minun tuurilla tietysti lähettävät tuon hassispojan :/ Plääh.
Hammerheart

Jösses kun nämä on hienot:

Kuva

Ashoka ja nämä ovat minusta kyllä ihan Hell Doradoa parhaimmillaan. Nuo Flammenwerferitkään ei ole mitenkään susirumia, vaikka hieman vierastankin teknologian vauhdikasta etenemistä.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Alkaa tääkin taas himottamaan. Kai tuohon tuo $125 pitää laittaa, mutta pitänee ensin odottaa palkkapäivää. :)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Muutama hieno nappi tuolla kyllä on, kaipa niitä sit joskus saa erikseenkin.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Hammerheart

Muistutuksena vainen, että Kickstarter lähenee loppuaan.

http://www.kickstarter.com/projects/118 ... rno-expans

Kun tuo 105000$ rajapyykki saavutetaan, on tuo Hellgate jo varsin muikea diili. Kolme ilmaisnappia ja jotkut muutkin figut on ihan kivassa alessa. Joku oli tämmöisiä ynnäillyt:
Guillaume de Sable KS: $10 RRP: $14.99 - 33% off
Husaym al Din: KS $12 RRP: $19.99 - 30% off
Andre de Montbard: KS: $9 RRP: $14.99 - 40% off
Augustinus Raimond: KS: $10 RRP: $14.99 - 33% off
Da Wenti: KS $15 RRP $19.99 - 25% off
Kuan Yin: KS $30 RRP: $34.99 - 15% off
Damned Ones of Pride: KS $21 RRP: $27.99 - 25% off
Zaxxan: KS $20 RRP: $27.99 - 28% off
Ashoka: KS $15 RRP: $19.99 - 25% off
Isaia ben Moshe and Golem: KS $30 RRP: $34.99 - 15% off
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

En viitsi nyt aloittaa tämän takia uutta ketjua, kun kaikki aiheesta kiinnostuneet kuitenkin tätä lukevat.

Puffaan pahvimaaston osalta WWG:n HellWorksia: http://www.worldworksgames.com/store/in ... product=80

En ole itse tota settiä vielä hankkinut, mutta kunhan nuo KS:n figut tulevat, niin tuossa on sitten seuraava proggikseni.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”