"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Challenge!

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Eerie

Challenge!

Viesti Kirjoittaja Eerie »

Ajattelin et kun on jo tuollainen Archaon vs. Zacharias-topicci tehty niin jos tekisi tälläisen missä olisi kaikkien hahmojen taktiikoita ja tapoja voittaa muita hahmoja. Itsehän mä en tiedä juuri mitään, koska on periaatteessa niin vähän itse pelikokemusta ja siksi minä ainakin haluan tietää. Eniten tällä hetkellä minua kiinnostaisi mikä onSettran vahvuus taistelussa eli miten sitä kannattaisi käyttää pahimpia tyyppejä vastaan.
Anteeksi muuten jos tälläinen topicci on jo.
minä olen swamphead
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

No tuohon nyt on hieman vaikea sanoa mitään. Settralle en voi neuvoa, en tiedä hänestä melki mitään. Mene vain sellaiseen lähitaisteluun, jossa sinulla on tilastollisesti yli 50% mahdollisuus voittaa.

Olen puhunut.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Wazuuup

Viesti Kirjoittaja Wazuuup »

Settra hmm.. voisin sanoa että se on archaonin vertainen tappelija. Sillä on periaatteessa 2 kappaletta 4+wardia koska sen armori ei voi mennä 4+:aa huonommaksi. Sitten se sen miekka on kova, varsinkin heikon LD omaavia vastaan. Chargaamaan sitä ei kannata päästää impact hittien takia. Jos omistat/saat otettua tuli aseita niitä kannattaa käyttää koska setra on flammable-> se ottaa tupla haavat tulesta. Kannattaa varoa myös sen taikoja se omaa kaikki liche high priestin tehot eli taikoo 2 taikaa joka vuoro 3D6 teholla eli vahinkoa otettuaan älä anna sen parantaa itseään. Helpoin se kuitenkin on voittaa combat resojen avulla ja se on helppoa jos se menee yksin, mutta jos vaunujen kanssa niin ongelmia voi tulla (lue impact hitit)
on se niin väärin :wallbash
Eerie

Ahaa toi Settra voisi olla ihan ostamisen arvoinen mutta kyllä ehkä sittenkin teen itse oman Tomb king hahmon. miten muuten tapetaan Bloodthirster nopeiten? Sen statsit on kyllä ihan sairaat! Sehän tappaisi puol armeijaa niin et heilahtaa! Mikä hahmo olisi kovin häntä vastaan?
minä olen swamphead
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

No jos joku aikoo tosiaan ottaa tuon settran, niin rottapelaaja voisi lähteä liikkelle eshin armeijalla, jossa on Master Assassin fellbladen ja talisman of protectionin kanssa. Sitten kun Settra rynnii, assassin loikkaa esiin ja huitoo sitä (ensimmäisenä! Initiative 9 tai 10!) 3+ hit, 2+ wound ja jos setra failaa yhdenkin kerran molemmat savensa, niin d6 woundia nassuun. Jos ei, niin master assassinista tehdään tietysti fileitä.

Ja entäs sitten rottien supercharrut??? Miten voitat nuo juustolle (ja pakenemiselle) persot ylihinnoitellut pikku hiiret??? Kuka arvaa??? Jeps, uhataan niitä lähitaistelulla. Ja siellä Thanquil ja Throt jo vilistävätkin täyttä vauhtia omaa pöydän reunaa kohti. En oikein iloitse siitä, että skavenien erikoishahmoista on tehty noin heikkoja. Kyllä minäkin haluaisin jollakin asialla mehustella, mutta ei. Olisivat voineet jättää edes vermin lordin, tai deathmasterin, mutta ei. Snickh olisi kelvannut ihan master assassinin stateillakin!! Olisi sentään ollut kova pala jollekin saurus/vampire lordille!

>huokaus<
Eerie

Ainiin! Thanquil ja Throt! Olin ihan unohtanut nuo, ei sillä että mä niistä mitään tietäisin mutta TOSI siistit figut niillä kyllä on...ai ne olisivat saaneet olla parempia?
minä olen swamphead
Kaapija

Viesti Kirjoittaja Kaapija »

Amazing Slug kirjoitti:Assassin fellbladen ja talisman of protectionin kanssa. Sitten kun Settra rynnii, assassin loikkaa esiin ja huitoo sitä (ensimmäisenä! Initiative 9 tai 10!) 3+ hit, 2+ wound ja jos setra failaa yhdenkin kerran molemmat savensa, niin d6 woundia nassuun. Jos ei, niin master assassinista tehdään tietysti fileitä.
Settra lyö aina hth:ssa ensimmäisenä miekkansa takia. Tosin en tiedä assasinin sääntöjä, joten joku viisaampi valistakoon minua.

Täytyy vielä sanoa, että Settralla on the will of Settra noiden incantationeiden lisäksi...
"Yudan shitara jigoku iki yo,
Jama wa sasenaikara"
Maximus

Viesti Kirjoittaja Maximus »

Keisarikunnalla toimii seuraava kikka:

Ota jollekin sankarilles Van Horstman's speculum. Sitten huudat challengen jotakin Kaaoksen tai ehkä liskojen übersankaria vastaan ja pistät maistamaan omaa lääkettä! Saat luultavasti paremmat statsit itelle eikä se vitosen osumahettojen heittäminenkään niin vaikeaa ole...
Nyyppiä vastaan toimii myös, jos laitat kyseisen peilin velholle!
Scientific progress goes 'Boink'

Vieraile myös osoitteessa
http://legion.gibbering.net/misterx/troutwar.php?s=Arde
Alandor

Viesti Kirjoittaja Alandor »

Swamphead kirjoitti: miten muuten tapetaan Bloodthirster nopeiten? Sen statsit on kyllä ihan sairaat! Sehän tappaisi puol armeijaa niin et heilahtaa! Mikä hahmo olisi kovin häntä vastaan?
E Bloody nyt niin paha ole, se kun on frenzy niin sen saa helposti chargaamaan isompaan unittiin. Ja mitä olen kaverin otteista nähnyt niin se häviää pari ekaa kierrosta ennenkuin pääsee voitolle CR:ssä. Ja taistelun tiimellyksessä se on helppo flankkia jolloin se häviää vielä enemmän. Ja jos se heittää kerrankin Instanbility testissä yli 9 niin poks se hävisi. (Ja puhun nyt sillä kokemuksella minkä olen saanut katsoessa sen pelejä.)
"Victory loves prudence"
Eerie

Joo voit olla oikeassa(ja varmasti oletkin) taitaa se olla paras jossain vastustajan Kenraalin ja Wizardien tappamisessa...
minä olen swamphead
Amazing Slug

kaapija kirjoitti:
Settra lyö aina hth:ssa ensimmäisenä miekkansa takia. Tosin en tiedä assasinin sääntöjä, joten joku viisaampi valistakoon minua.
Assassin, joka hyppää piilosta esiin, saa myöskin lyödä aina ensin. Kun kahdella hahmolla on "lyö ensin item/ability", niin sitten lyödään initiative järjestyksessä. Jos rotat jossain pärjää (pakenemisen lisäksi), niin se on initiative. Master assassinin initiative on 8, settralla taitaa olla vähemmän. Ja kyllähän ne Settran armorit pahoja on, mutta jos kerrankin molemmat epäonnistuu (master assassin osuu 3+, woundaa 2+, 4 attackia), niin d6 woundia kyllä pistää koville.
Amazing Slug

Swamphead kirjoitti:Ainiin! Thanquil ja Throt! Olin ihan unohtanut nuo, ei sillä että mä niistä mitään tietäisin mutta TOSI siistit figut niillä kyllä on...ai ne olisivat saaneet olla parempia?
No, en ole niitä kentällä kokeillut, mutta heikoilta näyttävät pisteisiin nähden. Joku vampire count parilla bloodlinella on kovempi kuin throt. Thanquil taas maksaa 560 pojoa ja ei pärjää pumpatulle vaakulle, eli slannille.
Ovat muuten varmaankin warhammerin ainoat special ukot, joiden pitää aktiivisesti varoa paniikkia ja fear/terror testejä!! Ajatteles nyt jotain 560 pisteen ukkoa, joka huomaa clanrattien juoksevan vieressään vuoron alussa, ja panikoi ulos kentältä! Ei taida olla nolompaa tapausta kuviteltavissa...
Eerie

heh toi oli siis ihan uutta mulle! Vampyyrit nyt on muutenkin ihan hulluja! Miten muuten Boneripper? Siitäkään mä en tiedä mitään.
minä olen swamphead
Amazing Slug

Boneripper on melkein tavallinen rat ogre, mutta se on unbreakable, sillä on armor save, isompi toughness, pikkuinen warpfire thrower ja käy välillä omien ukkojen kimppuun (paitsi omien skryre-joukkojen). Boneripper ei pärjää millekään toiselle special charrulle, mutta se on hyvä sitomaan s3 ukkoja combattiin, kun ne eivät siitä läpi pääse. Samoin boneripperillä voi juoksennella uniittien vierillä ja poltella kevyesti panssaroituja ukkoja liekinheittimellä.

Boneripperin warpfire thrower on tehokkaampi kuin dragon breath! Vaikka ei niitä lohareita warhammerissa breathin takia pelätä...
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Amazing Slug kirjoitti:-----Olisivat voineet jättää edes vermin lordin, tai deathmasterin, mutta ei. Snickh olisi kelvannut ihan master assassinin stateillakin!! Olisi sentään ollut kova pala jollekin saurus/vampire lordille!

>huokaus<
Tässä on Skavenien vanhojen special charrujen säännöt 6 edikkaa varten. Ja tässä Doomwheelin ja Vermin Lortin säännöt ynnä muut.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Eerie

Boneripper on kyllä tosi hieno ja jos pelaisin Skaveneilla ostaisin aika varmasti. Vaatiiko tuo Boneripper jonkun toisen Special charrun jotta sen voi ottaa?
minä olen swamphead
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”