"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Archaon vs. Zacharias

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Eerie

Archaon vs. Zacharias

Viesti Kirjoittaja Eerie »

Pelaan luultavasti perjantaina Zachariasta vastaan mun Archaonilla ja haluaisin tietää taktiikoita miten voittaa tuo pahis. Kaikki avut ovat tarpeen. :D
minä olen swamphead
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Yrität vaan päästä sen kaa klosikseen. Archaon voittaa Zachariaksen 60-0.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

[quote="Runefang"]Yrität vaan päästä sen kaa klosikseen. Archaon voittaa Zachariaksen 60-0.[/quot

Juuri näin. And that's the end of that chapter.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Eerie

kiitos jo mut oisko teillä mitään miten sen hullun kanssa pääsee lähitaisteluun? Sehän on siis ihan sairas magiassa!
minä olen swamphead
Ropetus
Valvoja

Ei se oo muussa hyvä kun lurkkien manaamisessa (ja siinä se on tosi hyvä) mutta ei sen taiat sinua pitäs pelottaa. Kyllä sä sen lopulta ansaan saat. Ja jos saat niin siinä meni koko vamppyyriarmeija että huppistalaelakkaa...
Eerie

:) kiitos vaan pärjääkö muuten Archaon ilman orange fireä? Meinaan vaan et se vois olla aikaste vaikee saadda kun eiks zachariaksella oo loputtomasti dispel scrolleja? Tai jotain sinne päin...ja eiks sen staffi tee kerran vuorossa dark hand of deathin?
minä olen swamphead
Ropetus
Valvoja

Se mättää sen ilman orange firea 60-0 ja sen kanssa 100-0
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

Mutta zacharias lentää eli se voi olla koko taistelun ajan archaonia kauempana, muutaman loitsun heittää niin archaonin heppa kuolee pois ja paha poika saa maleksia jalka patikassa. Sitten vaan sen kimppuun lurkku yksikkö johon nostatetaan lisää lurkkuja niin archaoni ei saa kerättyä yhtää victory pojoa koko pelissä kun taas zacharias voi rauhassa käydä muksimassa tavallista chaos kakkaa ja loitsia ne suohon. Eli chaoksella ei ole pienintäkää mahdollisuutta jos VC pelaaja ei ole täysi alottelija tai muu tuhertaja :)
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Eerie

no enpä usko...eiköhän ne armeijat oo aika hyvin tasapainotettu ja voitoissa on myös jonkun verran munkista kyse...
minä olen swamphead
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Archaonin voi pistää Chosen knihteineen vaikka koko hemmetin luurankoarmeijasta läpi. Voitat Combatit lähes aina jollain 10 ja vastustajat murenee edessäsi. Sitten vain Zachariaksen kimppuun. Yritä tappaa sen ratsu ja olet jo plussan puolella...

Kaaoksella pitäisi olla hyvät mahikset VC:tä vastaan...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Eerie

tapa ratsu? ok niin sehän se kova tappelija onkin. varsinkin jos se saa iskuja sisään kun eikö sillä oo strenght´joku kuusi tai jostain vastaavaa?
minä olen swamphead
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Mutta zombie dragonin ws=3. Voima on todellakin 6, mutta tappaminen tulisi vaikeaksi: T6 ja W6. Jos pääset lähikseen niin hakkaa vaan se zacharias. Muuten voi käydä huonosti...
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Eerie

Aijaa se on NIIN kova...joo se voi todellakin olla helpompi tappaa se "sakke"...sit emi varmaan otetaan kovii challengejä tyyliin Eltharion vs. Archaon ja Shadowblade vs. Archaon, pisteet kun on siinä lehdessä...ei me kyllä millään oikeilla figuilla pelata kun vaan Archaon on aito mut...mut...joo...
minä olen swamphead
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”