[Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: [Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu
Jes mun ei tarvinnut sanoa sitä <3
Hyvä Antti. Tommosen mäkin oisin tehny jos örkeillä oisin lähteny :D Ainoo vaan et, en todellakaan ottas throweria. Örkki palloa ei heitellä sillä lyödään!
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Vuodatat joka ilta kyyneleen tyynylles mun juustoilusta.Furinji kirjoitti:Jes mun ei tarvinnut sanoa sitä <3
Onko muuten pisteytyksestä ollu mitään puhetta? Voitosta 3, tasurista 1 ja häviöstä 0, vai jotain ihan muuta...
Mihinkäs aikaan huomenna väki nyt on menossa tuonne pelikaupalle? Ajattelin että lähden ainakin piipahtamaan paikanpäällä. Osallistumisen kanssa olen viellä vähän 50/50 mutta ehkä sekin selviää sitten huomenna.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
klo 11Runt kirjoitti:Mihinkäs aikaan huomenna väki nyt on menossa tuonne pelikaupalle? Ajattelin että lähden ainakin piipahtamaan paikanpäällä. Osallistumisen kanssa olen viellä vähän 50/50 mutta ehkä sekin selviää sitten huomenna.
Jälkeen kymmenen, ennen yhdentoista :D
Klo 11 loppuu ilmoittautuminen, niin ennen sitä tarkoitus mennä paikalle. Tule nyt ihmeessä liigaan mukaan Runt!
Kalat meni kotio...
Niinpä runttis sut pakotetaan mukaan kuitenkin, jos paikalle tulet, joten turha sitä on enää jahkailla prosentteja.

Katos kehveliä sain just vedettyä mattalakat figujen pintaan nyt sitten voisikin fiilistella BB:tä pelaillen. Eikös tämä kuulu tähän porilaiseen toimintaan että kaikki jätetään viime tinkaan, numerointihan figuista viellä uupuu mutta katsotaan mitä keksitään. Ehkäpä welffitkin saavat lakkaa viellä tänään pintaan, katsotaan sitten kummalla tiimillä lähdetään. Kait sitä pitää ängetä itsensä mukaan tuohon liigaan jos vaikka samalla hieman tutustuisi ohimennen 40K porukan tyyppeihinkin. Mitään tochdowneja en sitten lähde liigaan tekemään vaan aivan jotain muuta joten throwerit jää kotiin.
Jos nyt lähden liigaan mukaan niin opettaako joku säännöt minulle?
PS:Pitäisikö napata huomenna kamera kainaloon pelikaupalle niin saadaan seuran sivuille parit kuvat julkaista?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
PS. Kameroita ei koskaan ole liikaa.. Paitsi kun niitä on liikaa, mutta tähän mennessä ei moista ongelmaa ole ollut, kun vaivoin yhtä kameraa näkynyt.
Eiköhän ne säännöt siinä tule tutuksi. Löytyy tosiaan GW:n sivuilta myös. Ja jos oot tietsikkapeliä pelannut, niin sehän on säännöiltään pitkälti sama. Ota ihmeessä kamera mukaan!
Tunnen syyllisyyttä. Molemmat örkkipelaajat on saaneet hankittua figunsa minulta. Toivottavasti joutuvat edes samaan lohkoon Pieksemään toisiaan :)
Tunnen syyllisyyttä. Molemmat örkkipelaajat on saaneet hankittua figunsa minulta. Toivottavasti joutuvat edes samaan lohkoon Pieksemään toisiaan :)
Kalat meni kotio...
Äläs nyt Harri viellä nuolaise, mitään ei olla viellä päätetty armeijan suhteen. Vaikka taitaa nuo örkit olla hieman aloittelija ystävällisempi vaihtoehto näistä kahdesta. Onhan tuossa viellä ihmisjengikin olemassa...

Joo, tottakai valitsee sellaisen tiimin mistä diggaa. Ehkä jos tuntuu, että pärjää liian hyvin, tai sanotaanko liian helposti, niin voi sitten seuraavaan liigaan tehdä jonkun halfling joukkueen ;) itse aloin tekeen gobboja tosiaan, mutten saanut valmiiksi ja alkoi kyllästyttään niiden väsäily. Nyt sitten helffeillä taas.
Ihmisetkin on hyvä joukkue siinä mielessä, että niillä voi tehdä oikeastaan mitä vaan. Ei mitään erityisen hyvin, mutta kaikkea kuitenkin.
noissa elffeissä ei yleisesti ottaen ole muuta vikaa, kun se, että ovat niin kalliita. Kuolleita on vaikea korvata. Mutta kovan AGI:n ansiosta voi pelata aikas joustavasti. Itse olen niin huono tekeen mitään strategiaa, että helffeillä olen tykännyt pelata just sen takia, ettei tarvitse niin paljon suunnitella. Voi edes vähän luottaa siihen, että pallon saa nostettua nurmikolta ja vielä heitettyäkin.
En oo itse pelannut ikinä mitään elffejä vastaan, nyt sitäkin on tiedossa :) ihan jees, että ainakin Furinji on tulossa puutontuilla pelaan.
Ihmisetkin on hyvä joukkue siinä mielessä, että niillä voi tehdä oikeastaan mitä vaan. Ei mitään erityisen hyvin, mutta kaikkea kuitenkin.
noissa elffeissä ei yleisesti ottaen ole muuta vikaa, kun se, että ovat niin kalliita. Kuolleita on vaikea korvata. Mutta kovan AGI:n ansiosta voi pelata aikas joustavasti. Itse olen niin huono tekeen mitään strategiaa, että helffeillä olen tykännyt pelata just sen takia, ettei tarvitse niin paljon suunnitella. Voi edes vähän luottaa siihen, että pallon saa nostettua nurmikolta ja vielä heitettyäkin.
En oo itse pelannut ikinä mitään elffejä vastaan, nyt sitäkin on tiedossa :) ihan jees, että ainakin Furinji on tulossa puutontuilla pelaan.
Kalat meni kotio...
Niille jotka eivät paikanpäällä olleet seuraamassa tapahtumia. Liiga on jaettu kahteen lohkoon joissa molemmissa 5 joukkuetta, joista kaksi parasta jatkaa. Tasaisesti alkoi tämän päivän liiga, kuten paikanpäällä totesimmekin.
Lohko-A
Orc VS Norse 1-1
Lizardmen VS Wood elf 1-1?
Lohko-B
High elf VS Skaven 2-2
Katsotaan jos kuvia saan laitettua näytille, Antti kun jokusen kuvan nappasi kamerallani (kuvia en ole viellä tarkastellut joten katsotaan onko mitään julkaisukelpoista).
Lohko-A
Orc VS Norse 1-1
Lizardmen VS Wood elf 1-1?
Lohko-B
High elf VS Skaven 2-2
Katsotaan jos kuvia saan laitettua näytille, Antti kun jokusen kuvan nappasi kamerallani (kuvia en ole viellä tarkastellut joten katsotaan onko mitään julkaisukelpoista).
Oli ihan viihdyttävää liigailua :D
Ja lohkojen jako on kutakuinkin tämmönen:
Lohko A:
Ville (Runt)
Jarkko(syrja)
Petteri (Furinji)
Tero (Ookami)
Juha(??????)
Lohko B:
Harri(harkkari)
Lassi(Kardinaali)
Antti(Gerazu)
Mikko(rauhanmies)
Mika(wh_freak)?
Lohko A:
Ville (Runt)
Jarkko(syrja)
Petteri (Furinji)
Tero (Ookami)
Juha(??????)
Lohko B:
Harri(harkkari)
Lassi(Kardinaali)
Antti(Gerazu)
Mikko(rauhanmies)
Mika(wh_freak)?
Viimeksi muokannut Gerazu, La 30.03.2013 19:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olipas kiva pelata palloa vuosien tauon jälkeen. Laitoin hieman pelipäivitystä/rapsaa tuonne esittely ketjuun.
Ja lohko A:n 5 pelaaja on Juha(sotu nick??? onko edes en tiedä), et päivitäs se Antti tuohon.
Ja lohko A:n 5 pelaaja on Juha(sotu nick??? onko edes en tiedä), et päivitäs se Antti tuohon.
- Ookami_Tez
No niin itsellekkin päivitetty joukkuetietoihin tämän päivän tulokset. Huomasin muuten että kun Harkkarilta kopioitsin tuon tyylin niin sieltä puuttui SPP jaotelmasta Interception kokonaan, koska minullahan sattui yksi semmoinen tulemaan.
Hyvin kyllä jännä matsi oli. Nopat kusi vähän molempiin suuntiin, mutta kyllä oli jännää. Ei uskoisi että Haltiat vastaan Skinkit pelistä tulisi 1-1 kun ovat niin kovia pisteen tekijöitä molemmat. Sitten vielä huimat 6 Injureissa olijaa ja 2 tyyppiä ulkona tuomarin toimesta. Mahtava matsi kyllä ei voi muuta sanoa kun mielenkiinnolla tuleviin matseihin.
Hyvin kyllä jännä matsi oli. Nopat kusi vähän molempiin suuntiin, mutta kyllä oli jännää. Ei uskoisi että Haltiat vastaan Skinkit pelistä tulisi 1-1 kun ovat niin kovia pisteen tekijöitä molemmat. Sitten vielä huimat 6 Injureissa olijaa ja 2 tyyppiä ulkona tuomarin toimesta. Mahtava matsi kyllä ei voi muuta sanoa kun mielenkiinnolla tuleviin matseihin.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Oli piru vie mukavaa pelata Bowlia pitkästä aikaa. Ei voi muuta sanoa. Pitäisiköhän tänne avata myös pelien sopimiseen oma topic? Voisihan se olla kätsy. Ainakin niitä ajatellen, jotka ei ole facessa. Taidanpa tehdä niin. Pwnagekisuntopicin jälkeen ei liene valittamista turhista viestiketjuista ;)
Oman joukkueen päivitän myöhemmin, kun pääsen taas rosteriin käsiksi!
Oman joukkueen päivitän myöhemmin, kun pääsen taas rosteriin käsiksi!
Kalat meni kotio...