[Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: [Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu
Mä en tiedä miten paljon tonne fasepuolelle kaikkia liiga hommeleita laitatte. Mut jos siellä on/tarvii olla noita team roster tietoja. Niin kopsatkaa tuolta esittelyketjusta vapaasti sinne päivitetty versio.
Muutenkin katotaas miten tää lähtee eteneen. Mut jokatapauksessa mulle tuli jo suuria mieleen. Ja tämän harjoittelu liigan jälkeen vois olla hauska vetää koko "kausi". Ja tietty samoilla joukkueilla, lähtien siis nollista. Eli kaikki noi 4 turnausta (liiga systeemillä); spike, dungeonbowl, chaos cup ja huipennuksena finaali BB. Gw:ltä kun taitaa vielä saada noi "viralliset" palkinnotkin http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1100026
Eli yltiöpäiset suunnitelmat heti liikkeelle. Onhan tämä eka jo kerran hyvin potkastu käyntiin :D
Muutenkin katotaas miten tää lähtee eteneen. Mut jokatapauksessa mulle tuli jo suuria mieleen. Ja tämän harjoittelu liigan jälkeen vois olla hauska vetää koko "kausi". Ja tietty samoilla joukkueilla, lähtien siis nollista. Eli kaikki noi 4 turnausta (liiga systeemillä); spike, dungeonbowl, chaos cup ja huipennuksena finaali BB. Gw:ltä kun taitaa vielä saada noi "viralliset" palkinnotkin http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1100026
Eli yltiöpäiset suunnitelmat heti liikkeelle. Onhan tämä eka jo kerran hyvin potkastu käyntiin :D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Miksi samoilla joukkueilla, varsinkin jos nollista lähdetään? Alkoi heti tympiä tuo örkkien hitaus kentällä, norse jengi vaikutti paljon mukavammalta (ei sillä että norseilla lähtisin ensikerralla).
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Mitä tulevaisuuden huutelusta tulee, niin kylhän tossa Rauhiksen kanssa vähän puhuttiin, että voishan se olla ihan hienoa, joskus määrän x liigaa myöhemmin pitää joku superliiga, että siinä saisi jatkaa jollain aiemmin liigan joukkueellaan taas.
Tossa mietin vaan, että seuraavissa liigoissa kannattaa varmaan laittaa vaikka joku vakio 5 fan factoria kaikille alkuun. Nyt kun on 0 niin tulee suhteellisen herkästi aluksi noita FAME 2 tuloksia, kun vaan nopilla on merkitystä. Ei siinä mitään, että niitä tulee, mutta mielummin sellainen tilanne olisi harvinaisempi.
Joo, olisi se siistiä jos saataisiin tämä Bowl pelailu pysyyn käynnissä Porin suunnalla nyt ainakin jonkun aikaa! Eli joo! Superliigaa sitten vaan! :)
Joo, olisi se siistiä jos saataisiin tämä Bowl pelailu pysyyn käynnissä Porin suunnalla nyt ainakin jonkun aikaa! Eli joo! Superliigaa sitten vaan! :)
Kalat meni kotio...
Se kakkosen FAME on kyllä hirvee. Tosi hienoa heittää D3:lla parempi kuin vastustajan D3+2... Iha v*tu helmeetä :D
Niin siis lähdettäis liikkeelle uudella ja kokemattomalla porukalla. Olis mukava koittaa kehittää joukkuetta mahdollisimman hyväksi. Yhdessä liigassa jengit ei kuitenkaan älyttömästi kehity. Mut jos samalla porukalla tahkoaa kaikki läpi. Niin finaali turneeta aloitettaessa joukkueissa alkaa olla jo "koviakin nimiä". Ja lisäksi noista eri turnaus voitoista saa kaikkea pikkubonusta loppukaudeksi. Tai ainakin ennen on saanut, pitänee tarkistaa nykyiset.Runt kirjoitti:Miksi samoilla joukkueilla, varsinkin jos nollista lähdetään? Alkoi heti tympiä tuo örkkien hitaus kentällä, norse jengi vaikutti paljon mukavammalta (ei sillä että norseilla lähtisin ensikerralla).
Ja kyllä örkeilläkin nopeutta on. Se vaan pitää oppia hyödyntämään ja ennakoimaan asioita. Toki örkeillä on hankalampi tehdä td kahdessa vuorossa. Mutta mahdollista se on täysin. Niinkuin kaikilla muillakin roduilla. Toisilla se tietty on helpompaa, mutta kärsivät sitten muista heikkouksista. Nyky jengilistoista muuten eniten ärsyttää wood elf catcherien liikkeen vähennys. Oi sitä entistä 9 MA:n hurmaa. Kaiholla muistelen wanhoja aikoja ja legendaarista woody woodpeckerssejäni. Mulla oli siinä kaksi yhdenkierroksen td:n tekijää. Oi Oi. Pitäneekin kaivaa ne rosterit jostain esiin. Tallessa pitäis olla.
Käsitin että pitäisi nykyisellä tiimillä lähteä liikkeelle. Mutta nyt kun korjasit niin noinhan minäkin asian ajattelin. BB:ssä tämä juttu on kuitenkin juuri tuo pelaajien kehittyminen sekä loukkaantumiset (ainakin omalla kohdallani). Itse kannatan ideaa suuresti mutta katsellaan nyt tämä liiga ja ehkäpä seuraavakin viellä ennen kunnon mättöjen mättöä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Halfling liiga!
Johon sä osallistut kääpiöillä :D
Mut nyt on niin kova noste. Et piti vihdoin ja viimein avata ja kasata yhetee blisteri. Odottanu tuolla kaapissa pitkään. Onneks pitää ainakin pari peliä kerätä rahaa, ennen kuin sen saa norselistaan. Ehtii meinaan maalata..
Saikos tässä muuten myydä pelaajia pois? Meinaan jos pelaaja hakataan sellaseen kuntoon ettei sitä voi kentälle tuoda. Eli kun siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä listassa/joukkueessa. Hitto kun muistaa vaan kaikkia vanhoja sääntöjä ja houseruleja...tarvii tarkistaa jossei nyt joku muista suoraan vastausta.
Mut nyt on niin kova noste. Et piti vihdoin ja viimein avata ja kasata yhetee blisteri. Odottanu tuolla kaapissa pitkään. Onneks pitää ainakin pari peliä kerätä rahaa, ennen kuin sen saa norselistaan. Ehtii meinaan maalata..
Saikos tässä muuten myydä pelaajia pois? Meinaan jos pelaaja hakataan sellaseen kuntoon ettei sitä voi kentälle tuoda. Eli kun siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä listassa/joukkueessa. Hitto kun muistaa vaan kaikkia vanhoja sääntöjä ja houseruleja...tarvii tarkistaa jossei nyt joku muista suoraan vastausta.
Parit ensimmäiset kuvat sain figuseuran facebookkiin, jonne avasin liigalle oman albumin. Kattellaa lisää ja muuallekin kuin naamakirjaan kunhan ehtii ja jaksaa. (Noiden kait pitäis näkyä ihan normaalisti myös teille naamakirjattomille)
Ja ensi kerralla, kun antti huitoo kameran kanssa, niin kuvaa sitten muutakin kuin pelkkää maata, vaikka siinä pelilauta sattuskin olemaan edessä. Huvitti vaan kun löyty tasan kaksi kuvaa joissa näkyy muuta kuin pelkkä lauta ja nekin mä otin oman pelin jälkeen teidän muiden peleistä :D Yleiskuva koko huoneesta olis ens peleistä jees ja mieluummi tietty useampkin että on varaa valita mitä julkaisee.
Ja ensi kerralla, kun antti huitoo kameran kanssa, niin kuvaa sitten muutakin kuin pelkkää maata, vaikka siinä pelilauta sattuskin olemaan edessä. Huvitti vaan kun löyty tasan kaksi kuvaa joissa näkyy muuta kuin pelkkä lauta ja nekin mä otin oman pelin jälkeen teidän muiden peleistä :D Yleiskuva koko huoneesta olis ens peleistä jees ja mieluummi tietty useampkin että on varaa valita mitä julkaisee.
Jeps näkyy kuvat myös meille kirjattomille kasvoille, kiitos siitä. Huvitti tuo paavi kardinaalin rukousasento tuossa pikkukuvassa....Tähtikuvaaja Antti taisi räiskiä myös Villen kameralla kuvia. Et varmaan sieltälöytys lissää.
Ei löydy lisää, kyllä ne kuvat on postailtu jo etiäppäin.
Noh noh, kyl se halfling tiimi on siistimpi :D Vieläkun sen ruman puumiehen sais korvattua lisä halflingeilla. 11 Halflingia ja kasa rerolleja. Mikä vois mennä vikaan?syrja kirjoitti:Johon sä osallistut kääpiöillä :D
Kuvista: Olkaa hyvät, ei kestä kiittää.
Ei kai saa myydä. Assistant coacheja saa tehdä, jos eivät ihan kuolemalla kuole.syrja kirjoitti:Johon sä osallistut kääpiöillä :D
Kalat meni kotio...
Joo tuolla oli tosiaan jo Villenkin kuvia mukana. Lassikin otti pari kuvaa, mutta ilmeisesti vain omasta pelistä. Täytyy kattoa saisko jotain muuta vielä irti, mutta heitin nyt ekana kaikista peleistä edes yhden kuvan kehiin, että saadaan jotain ainakin maailmalle pällisteltäväksi :D
Kuulin huhua Werewolfista jolla on Blocki.
Noinhan siinä taisi käydä, itse pääsin mukavasti luistamaan blockin alta pois =)
Mitenkäs onko väki ollut yhteydessä tai muuten vain tietoisia tästä A-lohkon viidennestä pelaajasta, olisiko se ollut Juha? Pystyisi sitten sopimaan pelipäiviä koko porukan kesken, ennen kuin meillä muilla on kaikilla se 2-3 peliä alla.
Mitenkäs onko väki ollut yhteydessä tai muuten vain tietoisia tästä A-lohkon viidennestä pelaajasta, olisiko se ollut Juha? Pystyisi sitten sopimaan pelipäiviä koko porukan kesken, ennen kuin meillä muilla on kaikilla se 2-3 peliä alla.
Ei kai niitä kahta oo tässä liigassa? No ei ainakaan samassa lohkossa onneks.Runt kirjoitti:Noinhan siinä taisi käydä, itse pääsin mukavasti luistamaan blockin alta pois =)
Jaaha vissiin jotain on pelattu ja joku saanu skilliä. Kertokaas tarkemmin.
Joo eli tännekin vois noita pelituloksia heitellä. Ei kai kuitenkaan siihen nyt sentään erillistä ketjua tarvita :D
Mites jokos sinne kaupalle on BB pöyt(i)ä saatu???
Mites jokos sinne kaupalle on BB pöyt(i)ä saatu???