Pitkäperjantain taistelu tiivistettynä:
http://uninvisitedisle.wordpress.com/20 ... -2500-pts/
WH40K: Blood Angels vs Chaos Daemons, 2500pts/side
Re: WH40K: Blood Angels vs Chaos Daemons, 2500pts/side
Hauska raportti.
Jälleen vahvuutena lähes täysin maalatut armeijat ja tyylikäs maasto, mutta - Emperor's teeth! - mikä ihmeen Objective Marker on musta beissi, jossa on vähän liimajämiä!? Aikamoinen antikliimaksi tuossa ympäristössä.
Teidän täytyy selkeästi sopia, ettei tuoda niitä puolivalmiita yksiköitä kentälle. Oli sen verran lähellä, ettei kaikki kentällä oleva ollut maalattu. Onneksi oli vähintään pohjamaalit kaikessa, ettei muovin kiilto tai metallin kajastus pilannut kuvia.
Jälleen vahvuutena lähes täysin maalatut armeijat ja tyylikäs maasto, mutta - Emperor's teeth! - mikä ihmeen Objective Marker on musta beissi, jossa on vähän liimajämiä!? Aikamoinen antikliimaksi tuossa ympäristössä.
Teidän täytyy selkeästi sopia, ettei tuoda niitä puolivalmiita yksiköitä kentälle. Oli sen verran lähellä, ettei kaikki kentällä oleva ollut maalattu. Onneksi oli vähintään pohjamaalit kaikessa, ettei muovin kiilto tai metallin kajastus pilannut kuvia.
To fight the Alpha Legion is to fight on a shifting layer of deception and trickery, where every weakness can hide strength and every apparent advantage may be revealed as a trap.
Mikäköhän ihme on se voima joka laittoi koirat pinnaamaan? Kaikki demonit kuiteki passaavat sen testin automaattisesti :/
Mitä itse raporttiin tulee niin kiitos vaivannäöstä. Tarpeeksi kuvia, selkeä ja paljon tekstiä. Aina mukavaa lueskella näin laadukkaita.
Mitä itse raporttiin tulee niin kiitos vaivannäöstä. Tarpeeksi kuvia, selkeä ja paljon tekstiä. Aina mukavaa lueskella näin laadukkaita.
Ihan virhe pelaajilta, ekaa kertaa uuden kodeksin kanssa liikkeellä.kooma kirjoitti:Mikäköhän ihme on se voima joka laittoi koirat pinnaamaan? Kaikki demonit kuiteki passaavat sen testin automaattisesti :/
Kiitos.Mitä itse raporttiin tulee niin kiitos vaivannäöstä. Tarpeeksi kuvia, selkeä ja paljon tekstiä. Aina mukavaa lueskella näin laadukkaita.