"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tulevat tapahtumat

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Prkl

Re: Tulevat tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Ja mä oon kans kyydityskunnossa. Enkä puhu pelkästään Hermannin kyydittämisestä, joskin sekin onnistunee.

EDIT: Ja olan yli huudetun mukaan Hermanni on taas "Hermannin listalla".
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Varasin pari tuntia saunaa illaks. Omat pyyhkeet mukaan auttaa, mulla noita ei ihan loputtomasti oo
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Ihme_apina

Viimetingas viel: jos jollain on maalattuja Incubeja niin lainaisin mielelläni :)
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Ihme_apina kirjoitti:Varasin pari tuntia saunaa illaks. Omat pyyhkeet mukaan auttaa, mulla noita ei ihan loputtomasti oo
låter ju helvete hyvä..
Aliquando Insanire Iucundum Est
Ihme_apina

Kuolevaiset, valtakuntaani jättämänne lahjat, Jauheliha kuraläppä x2 ja omenamehut ovat onnistuneet ilahduttamaan minua, saatte armollisen luvan vierailla toistekkin.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Elokuussa tosiaan Nordic Openia:

viewtopic.php?f=11&t=104845
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Prkl

Ja huomenna siis kaikkien odottama stormwall down-turnaus.

Muistutuksena vaan, että tuutte sit lapsikullat paikalle eilisillan munapäissänne.. Tai jotain. Muna.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

petskules kirjoitti:Ja huomenna siis kaikkien odottama stormwall down-turnaus.

Muistutuksena vaan, että tuutte sit lapsikullat paikalle eilisillan munapäissänne.. Tai jotain. Muna.
Itsehän sain viimeiset khador figut eilen maaliin ja tänään lakkaan (tai ois mul joku harkevich ja devastaattori mut oon liian comp. tommosiin). Toiset satsaa pelaamiseen eikä juhlimiseen.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

petskules kirjoitti:Ja huomenna siis kaikkien odottama stormwall down-turnaus.

Mä oon ihan varma että eksyn pääkaupunkiseutumme urbaaniviidakkoon enkä löydä paikalle. Kaveri kun ei nyt päässykkään niin joudun suunnistamaan ilman navigaattoria tai kaveria joka tietää paikan.... noh ei se mitään! Muna.

EDIT: nii ja koska koulujen ennakkotehtävät on syöny mun huomiota tämän kuukauden niin aika paljon on edellee ilman maalia, ehk joku 30-40% jengistä. Maalauspakkoahan ei ollu mutta pahoittelen silti. Muna.
Hän on puhunut.
Prkl

Mulle voi sit soittaa kun lähestyy, etenkin jos ei ihan meinaa löytääkään. Se alaovi on joka tapauksessa kiinni, että siellä viimeistään joudut soittamaan. Sieltä löytyy numero, mutta sehän on tuttu puttu 04o-77o5633

The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Kouvolan Machinations: Umbra -liiga osoittautui niin hyväksi menestykseksi (11 pelaajaa, 58 pelattua liigapeliä neljässä viikossa), että tästä on hyvä jatkaa.

29.4. - 27.5. Machinations: Anomaly

Ilmoittautumisia ei oteta vastaan vielä, mutta kannattaa tähyillä Puolenkuun pelien foorumin Kouvola-osiota tässä viikon parin sisällä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Chade

Viesti Kirjoittaja Chade »

Järjestäkäähän Kouvolassa turnauskin joku kaunis päivä/viikonloppu. Mielellään täältä Espoosta sinne ajelisi pelaamaan. :)
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Chade kirjoitti:ärjestäkäähän Kouvolassa turnauskin joku kaunis päivä/viikonloppu. Mielellään täältä Espoosta sinne ajelisi pelaamaan. :)
Tai voitte te mun puolesta järjestää vaikka kampanja-viikonlopun tai muun ei-niin-kilpailulliselta kuulostavan tapahtuman, jos turnaus kuulostaa liian suorituskeskeiseltä.
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

JArrow kirjoitti:Tai voitte te mun puolesta järjestää vaikka kampanja-viikonlopun tai muun ei-niin-kilpailulliselta kuulostavan tapahtuman, jos turnaus kuulostaa liian suorituskeskeiseltä.
Ei hassumpi idea. Mutta miten tämä eroaa ihan normi turnauksesta? Ekan erän jälkeen himopelaajat mäiskivät jokatapauksessa toisiaan nekkuun ja me casuaalit keskenämme. Joku Umbra voisi kyllä olla kiva. Missäs ne pressgangerit olikaan?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Prkl

Prkl

Töissä on tylsää ja aloin ajattelemaan Sipoo Sausage Festin järjestämistä.

Jos jollain on mahdollisuus saada ilmaiseksi mökki käyttöön, jossa olisi PALJON tilaa esim figupelaamiselle, saa ilmoittaa. Muussa tapauksessa näyttää siltä, että kys tapahtuma on elo-syyskuun vaihteessa, vuokramökissä, kuharikkaan järven rannalla Espoon Kesärannassa (uuh) http://www.lomarengas.fi/mokit/espoo-kesaranta-6637

Jos jollain on ehdotuksia, ihmeteltävää, kysymyksiä tms. nyt on hyvä hetki vaikuttaa.

Alustavasti tapahtuma maksaisi tänä vuonna n. 85 - 90 euroa per nuppi. Jos se tuntuu ahdistavan suurelta siitäkin saa sanoa. Aiempaan tapaan se sisältää kaiken (ruoat, juomat, majoituksen).

Tilaa tuolla(kin) mökissä on nihkeänlaisesti, joten tapahtuman koko on rajattu (16-20 henkeä).

Lisätietoa seuraa, kunhan edes joku osa infosta oikeasti selviää, ollaan aika alustavassa vaiheessa vielä..

Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

petskules kirjoitti:Töissä on tylsää ja aloin ajattelemaan Sipoo Sausage Festin järjestämistä.

Jos jollain on mahdollisuus saada ilmaiseksi mökki käyttöön, jossa olisi PALJON tilaa esim figupelaamiselle, saa ilmoittaa. Muussa tapauksessa näyttää siltä, että kys tapahtuma on elo-syyskuun vaihteessa, vuokramökissä, kuharikkaan järven rannalla Espoon Kesärannassa (uuh) http://www.lomarengas.fi/mokit/espoo-kesaranta-6637
Kyl mä tonne voin lähteä ryyp... pelaamaan. Kilpaileeko tää sit Nordic Openin kanssa osallistujista... en tiiä. Jos ottaa kuukauden vaihteesta seuraavan viikonlopun, niin tuolla päässee metaamaan julkaistuja WTC-listoja.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Prkl

Celebdae kirjoitti:Kyl mä tonne voin lähteä ryyp... pelaamaan. Kilpaileeko tää sit Nordic Openin kanssa osallistujista... en tiiä. Jos ottaa kuukauden vaihteesta seuraavan viikonlopun, niin tuolla päässee metaamaan julkaistuja WTC-listoja.
Niin joo. Se oli tossa ainakin puolet ideasta. Mut toisaalta tonne odotetaan yli 50 % WTC-osallistujia, joten niitä listoja pääsee kyllä käytännössä fiilistelemään. Ajattelin et tonne vois ottaa sen formaatin, et kaikki pelais jollain julkaistuista WTC-listoista, mut muille ku WTC-pelaajille se on sit nihkeetä vaikka ois seuraavanakin viikonloppuna, kun oman listansa saa joskus turnausaamuna..

Ja lisäks oon hieman skeptinen saako ne 320 listaa ensinnäkään vastaanotettua tohon mennessä saatika tarkastettua.

Prkl

Muistellaan Armi Kuuselaa yhdessä ensi kuun lopussa:

viewtopic.php?f=11&t=105356

25. - 26. toukokuuta voisi olla virallinen WTC -treeniviikonloppu. Noppien kerholla on täyttä, mutta josko Turussa?

Walz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walz »

Oulussa ensi kuussa erittäin jännittävä mökkiturnaus! Perjantaina Mangled Metallia, La-Su 42 pistettä pääturnausta.

Linkki turnausketjuun!

Kuvia pöydistä!

Noissa kuvissa aika reilusti maastoa per pöytä, mutta näkee minkä näköistä. Pääturnauksessa maalauspakko niin nyt on mahdollisuus päästä pelaamaan maalattuja armeijoita vastaan!

Palkintoina pystiä ja plakaattia, sekä pääturnauksen voittajalle jotain uniikkia...
Puhutaanko politiikkaa?
Lukittu

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”