Tulevat tapahtumat
Re: Tulevat tapahtumat
Ja mä oon kans kyydityskunnossa. Enkä puhu pelkästään Hermannin kyydittämisestä, joskin sekin onnistunee.
EDIT: Ja olan yli huudetun mukaan Hermanni on taas "Hermannin listalla".
EDIT: Ja olan yli huudetun mukaan Hermanni on taas "Hermannin listalla".
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- Ihme_apina
Varasin pari tuntia saunaa illaks. Omat pyyhkeet mukaan auttaa, mulla noita ei ihan loputtomasti oo
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
- Ihme_apina
Viimetingas viel: jos jollain on maalattuja Incubeja niin lainaisin mielelläni :)
-
Der Dexter
låter ju helvete hyvä..Ihme_apina kirjoitti:Varasin pari tuntia saunaa illaks. Omat pyyhkeet mukaan auttaa, mulla noita ei ihan loputtomasti oo
Aliquando Insanire Iucundum Est
- Ihme_apina
Kuolevaiset, valtakuntaani jättämänne lahjat, Jauheliha kuraläppä x2 ja omenamehut ovat onnistuneet ilahduttamaan minua, saatte armollisen luvan vierailla toistekkin.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Ja huomenna siis kaikkien odottama stormwall down-turnaus.
Muistutuksena vaan, että tuutte sit lapsikullat paikalle eilisillan munapäissänne.. Tai jotain. Muna.
Muistutuksena vaan, että tuutte sit lapsikullat paikalle eilisillan munapäissänne.. Tai jotain. Muna.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
- GreenMeanie
Itsehän sain viimeiset khador figut eilen maaliin ja tänään lakkaan (tai ois mul joku harkevich ja devastaattori mut oon liian comp. tommosiin). Toiset satsaa pelaamiseen eikä juhlimiseen.petskules kirjoitti:Ja huomenna siis kaikkien odottama stormwall down-turnaus.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mä oon ihan varma että eksyn pääkaupunkiseutumme urbaaniviidakkoon enkä löydä paikalle. Kaveri kun ei nyt päässykkään niin joudun suunnistamaan ilman navigaattoria tai kaveria joka tietää paikan.... noh ei se mitään! Muna.petskules kirjoitti:Ja huomenna siis kaikkien odottama stormwall down-turnaus.
EDIT: nii ja koska koulujen ennakkotehtävät on syöny mun huomiota tämän kuukauden niin aika paljon on edellee ilman maalia, ehk joku 30-40% jengistä. Maalauspakkoahan ei ollu mutta pahoittelen silti. Muna.
Hän on puhunut.
Mulle voi sit soittaa kun lähestyy, etenkin jos ei ihan meinaa löytääkään. Se alaovi on joka tapauksessa kiinni, että siellä viimeistään joudut soittamaan. Sieltä löytyy numero, mutta sehän on tuttu puttu 04o-77o5633
- The Captain
- Valvoja
Kouvolan Machinations: Umbra -liiga osoittautui niin hyväksi menestykseksi (11 pelaajaa, 58 pelattua liigapeliä neljässä viikossa), että tästä on hyvä jatkaa.
29.4. - 27.5. Machinations: Anomaly
Ilmoittautumisia ei oteta vastaan vielä, mutta kannattaa tähyillä Puolenkuun pelien foorumin Kouvola-osiota tässä viikon parin sisällä.
29.4. - 27.5. Machinations: Anomaly
Ilmoittautumisia ei oteta vastaan vielä, mutta kannattaa tähyillä Puolenkuun pelien foorumin Kouvola-osiota tässä viikon parin sisällä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Järjestäkäähän Kouvolassa turnauskin joku kaunis päivä/viikonloppu. Mielellään täältä Espoosta sinne ajelisi pelaamaan. :)
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Tai voitte te mun puolesta järjestää vaikka kampanja-viikonlopun tai muun ei-niin-kilpailulliselta kuulostavan tapahtuman, jos turnaus kuulostaa liian suorituskeskeiseltä.Chade kirjoitti:ärjestäkäähän Kouvolassa turnauskin joku kaunis päivä/viikonloppu. Mielellään täältä Espoosta sinne ajelisi pelaamaan. :)
Ei hassumpi idea. Mutta miten tämä eroaa ihan normi turnauksesta? Ekan erän jälkeen himopelaajat mäiskivät jokatapauksessa toisiaan nekkuun ja me casuaalit keskenämme. Joku Umbra voisi kyllä olla kiva. Missäs ne pressgangerit olikaan?JArrow kirjoitti:Tai voitte te mun puolesta järjestää vaikka kampanja-viikonlopun tai muun ei-niin-kilpailulliselta kuulostavan tapahtuman, jos turnaus kuulostaa liian suorituskeskeiseltä.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Töissä on tylsää ja aloin ajattelemaan Sipoo Sausage Festin järjestämistä.
Jos jollain on mahdollisuus saada ilmaiseksi mökki käyttöön, jossa olisi PALJON tilaa esim figupelaamiselle, saa ilmoittaa. Muussa tapauksessa näyttää siltä, että kys tapahtuma on elo-syyskuun vaihteessa, vuokramökissä, kuharikkaan järven rannalla Espoon Kesärannassa (uuh) http://www.lomarengas.fi/mokit/espoo-kesaranta-6637
Jos jollain on ehdotuksia, ihmeteltävää, kysymyksiä tms. nyt on hyvä hetki vaikuttaa.
Alustavasti tapahtuma maksaisi tänä vuonna n. 85 - 90 euroa per nuppi. Jos se tuntuu ahdistavan suurelta siitäkin saa sanoa. Aiempaan tapaan se sisältää kaiken (ruoat, juomat, majoituksen).
Tilaa tuolla(kin) mökissä on nihkeänlaisesti, joten tapahtuman koko on rajattu (16-20 henkeä).
Lisätietoa seuraa, kunhan edes joku osa infosta oikeasti selviää, ollaan aika alustavassa vaiheessa vielä..
Jos jollain on mahdollisuus saada ilmaiseksi mökki käyttöön, jossa olisi PALJON tilaa esim figupelaamiselle, saa ilmoittaa. Muussa tapauksessa näyttää siltä, että kys tapahtuma on elo-syyskuun vaihteessa, vuokramökissä, kuharikkaan järven rannalla Espoon Kesärannassa (uuh) http://www.lomarengas.fi/mokit/espoo-kesaranta-6637
Jos jollain on ehdotuksia, ihmeteltävää, kysymyksiä tms. nyt on hyvä hetki vaikuttaa.
Alustavasti tapahtuma maksaisi tänä vuonna n. 85 - 90 euroa per nuppi. Jos se tuntuu ahdistavan suurelta siitäkin saa sanoa. Aiempaan tapaan se sisältää kaiken (ruoat, juomat, majoituksen).
Tilaa tuolla(kin) mökissä on nihkeänlaisesti, joten tapahtuman koko on rajattu (16-20 henkeä).
Lisätietoa seuraa, kunhan edes joku osa infosta oikeasti selviää, ollaan aika alustavassa vaiheessa vielä..
Kyl mä tonne voin lähteä ryyp... pelaamaan. Kilpaileeko tää sit Nordic Openin kanssa osallistujista... en tiiä. Jos ottaa kuukauden vaihteesta seuraavan viikonlopun, niin tuolla päässee metaamaan julkaistuja WTC-listoja.petskules kirjoitti:Töissä on tylsää ja aloin ajattelemaan Sipoo Sausage Festin järjestämistä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Niin joo. Se oli tossa ainakin puolet ideasta. Mut toisaalta tonne odotetaan yli 50 % WTC-osallistujia, joten niitä listoja pääsee kyllä käytännössä fiilistelemään. Ajattelin et tonne vois ottaa sen formaatin, et kaikki pelais jollain julkaistuista WTC-listoista, mut muille ku WTC-pelaajille se on sit nihkeetä vaikka ois seuraavanakin viikonloppuna, kun oman listansa saa joskus turnausaamuna..Celebdae kirjoitti:Kyl mä tonne voin lähteä ryyp... pelaamaan. Kilpaileeko tää sit Nordic Openin kanssa osallistujista... en tiiä. Jos ottaa kuukauden vaihteesta seuraavan viikonlopun, niin tuolla päässee metaamaan julkaistuja WTC-listoja.
Ja lisäks oon hieman skeptinen saako ne 320 listaa ensinnäkään vastaanotettua tohon mennessä saatika tarkastettua.
Muistellaan Armi Kuuselaa yhdessä ensi kuun lopussa:
viewtopic.php?f=11&t=105356
25. - 26. toukokuuta voisi olla virallinen WTC -treeniviikonloppu. Noppien kerholla on täyttä, mutta josko Turussa?
viewtopic.php?f=11&t=105356
25. - 26. toukokuuta voisi olla virallinen WTC -treeniviikonloppu. Noppien kerholla on täyttä, mutta josko Turussa?
Oulussa ensi kuussa erittäin jännittävä mökkiturnaus! Perjantaina Mangled Metallia, La-Su 42 pistettä pääturnausta.
Linkki turnausketjuun!
Kuvia pöydistä!
Noissa kuvissa aika reilusti maastoa per pöytä, mutta näkee minkä näköistä. Pääturnauksessa maalauspakko niin nyt on mahdollisuus päästä pelaamaan maalattuja armeijoita vastaan!
Palkintoina pystiä ja plakaattia, sekä pääturnauksen voittajalle jotain uniikkia...
Linkki turnausketjuun!
Kuvia pöydistä!
Noissa kuvissa aika reilusti maastoa per pöytä, mutta näkee minkä näköistä. Pääturnauksessa maalauspakko niin nyt on mahdollisuus päästä pelaamaan maalattuja armeijoita vastaan!
Palkintoina pystiä ja plakaattia, sekä pääturnauksen voittajalle jotain uniikkia...
Puhutaanko politiikkaa?