Discordian imprintti antaa immuniteetin blastille 3" sisällä.GreenMeanie kirjoitti:Miten noi MHSF:t on muuten tollases kasas?
N & T: 30.3. Stormwall down WM/H turnaus
Re: N & T: 30.3. Stormwall down WM/H turnaus
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
- GreenMeanie
Joo, tajusinhan mä sen jo kun pääs taas tän päivän puolelle.Merimetsä kirjoitti:Discordian imprintti antaa immuniteetin blastille 3" sisällä.GreenMeanie kirjoitti:Miten noi MHSF:t on muuten tollases kasas?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Muistuttakaa hei H-P:ta että lähettää mulle YV:nä tilinumeronsa kun oon sille vielä pizza massit velkaa. En tiiä millä nimellä mies täällä tunnetaan.
Hän on puhunut.
Greenmeaniehän se..Veripallo kirjoitti:Muistuttakaa hei H-P:ta että lähettää mulle YV:nä tilinumeronsa kun oon sille vielä pizza massit velkaa. En tiiä millä nimellä mies täällä tunnetaan.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Kiitokset kaikille, oli kivat setit.
Rats keep running!