Yleinen keskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Yleinen keskustelu
Voitasko tolta läppäketjulta ottaa sticky pois ja antaa tahma vaikke tälle liigan ajaksi, ettei se huku, koska kauheasti uusia viestejä siihen ei tule.
Kannatan edellämainittua! Ei tarvisi sitten upata tota joukkue-esittelyä tai mitään. Säilyisi se siistinä, jos vaikka muutkin liigalaiset intoutuu sotuun ja tekemään esittelyn.Furinji kirjoitti:Voitasko tolta läppäketjulta ottaa sticky pois ja antaa tahma vaikke tälle liigan ajaksi, ettei se huku, koska kauheasti uusia viestejä siihen ei tule.
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mutq ei muillekkaan liigoille ole omaa stickyänsä. Tää paikka sikiää muutenkin BB:stä. Katotaan millä tuulella olen illalla, tai huomenna, siis viikonloppuna. Ensi viikolla. Kisuaihe sai kuitenkin sen mitä ansaitsi.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Koska muut liigat EI TARVITSE stickyä toisin kuin tämä. Muissa liigoissa elää keskustelu koko ajan, mutta tuo ketju on pelkkää liigan seurantaa varten jolloin siihen ei tule uusia viestejä kuin se 1/joukkue. Ihan silkkaa foorumitekniikkaa.
Jeps tuo liimaaminen ois ihan hyvä. Samoin jos vaan sais siihen kaikki osallistujat päivittämään joukkueitaan. Tietty minkä verran teette sitä päivitystä siellä faseliinissä?
Mut onkos tietoa paljonko osallistujia oli maalauskisaan? Ite jätin figuni toisena (Hartsan massiivisen tankin jälkeen) aamupäivällä.
Mut onkos tietoa paljonko osallistujia oli maalauskisaan? Ite jätin figuni toisena (Hartsan massiivisen tankin jälkeen) aamupäivällä.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Itse todistin neljännen palauttamista ja pahoin pelkään, että se viimeiseksi kisaajaksi jäikin.
Ei faceliiniin oikein saa tuollaisia listoja aikaiseksi järkeväksi sehän olisi liian hyödyllistä ei siellä mitään sellaisia tehdä siellä vaan leikitään sosiaalisia ja sovitaan juttuja.
Ei faceliiniin oikein saa tuollaisia listoja aikaiseksi järkeväksi sehän olisi liian hyödyllistä ei siellä mitään sellaisia tehdä siellä vaan leikitään sosiaalisia ja sovitaan juttuja.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Do mix te teitte jogaasel eri aiheel niin joukkueil, pelinsopimisil, lämppäreil, lempiruuil ja suosikki väreil omat ketjuns? Kai ne Fabat ja kytkoot ylhäällä pyssyy kun ne on litistetty yhteen isoon lumipalloonsa. BB-pelaajien pitäisi ryhtyä miehiksi ja huomata, että koolla on väliä.Furinji kirjoitti:Koska muut liigat EI TARVITSE stickyä toisin kuin tämä. Muissa liigoissa elää keskustelu koko ajan, mutta tuo ketju on pelkkää liigan seurantaa varten jolloin siihen ei tule uusia viestejä kuin se 1/joukkue. Ihan silkkaa foorumitekniikkaa.
- Sinitähti
- Sinitähti
Koska BB:ssä on tyyliä. Ei oo paljoo armeijaesittelyit tai fluffia näkynyt muissa liigoissa.
Kiva kun viitsit tehdä sen suuri valvojamme! Ilmoitamme toki, kun se ei ole enää aiheellinen olla stickynä. Kuten teimme kissanpissatopicinkin kanssa.
Kalat meni kotio...
Asiasta ihan toiseen. Sanokaas ATK ihmeet mistä vois johtuu, et mulla on nyt jonkin aikaa ollut sellanen ongelma. Kone kirjaa mut itsestään jatkuvasti ulos. Et jos kirjoittaa jotain viestiä tänne, niin on pakko kopioida teksti. Koska kun painaa lähetä nappia niin seuraavaks käskee kirjautumaan sisälle ja teksti tietty katoaa. Tää ongelma ollu nyt jonkin aikaa kotikoneella. Muualla kyl toimii ihan normaalisti. Voi tietty johtuu, et läppäri on pirun vanha ja muutenkin hidastunut.
Se on voipi olla ihan foorumin "ominaisuus" profiilissas mennyt bitti poikittain ja on päättänyt ruveta säännöstelemään riehumistas. Mees ihan foorumiasetuksistas ihmettelemään sieltä vois löytyä rasti ruutuun kohtia, että "älä kirjaa minua ulos lainkaan senkin hipsteri." Toi tulee ekana mieleen, mitä näitä ihan foorumimörköihin törmäillyt.
Mut toi tapahtuu ainostaan kotikoneella. Tuskin siellä sellaista raksikohtaa on et rajoita kotikoneella :) Hmm vai onkohan eukko lisänny sellasen...
Ah no joo sellasta ruutua ei taida löytää :D Eli seuraavaks pitäs varmaa epäillä sun selaimen asetuksia :D
Mitä selainta käytät?
firefoxia. Jokin päivitys siinä taisi kyllä muuten olla jonka jälkeen alkanu temppuilemaan
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Foxi ja sen päivitykset <3
Vaihtamalla ne ongelmat katoaa. IE:kin on parempi kuin Fox.
Vaihtamalla ne ongelmat katoaa. IE:kin on parempi kuin Fox.
- Sinitähti
- Sinitähti
Ja niin vähäinen kapuun kertynyt usko murenee taas.
IE:tä ei tueta!
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Mikä kaikilla on Exploreria vastaan. Se tekee mitä tervitsee ja omalta osaltani aiheuttaa vähemmän kiroamista kuin Chrome tai firefox.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Ei mulla ole mitään IE:tä vastaan... IE:llä vaan on jotain html:ää, xml:ää, css:ää, php:ta ja ylipäätään jokaista verkko-ohjelmistotekniikkalyhennettä vastaan jotakin. Eiku hetkinen sehän meinaa, että mulla on jotain IE:tä vastaan...