40k Apocalypse
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: 40k Apocalypse
Jaaha ja taas niitä ihme munia ja se tykki...No sä soitat varmaan sit taas sitä sopivaa biisiä :D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- Kardinaali
- Viesti:
Siinä suunnitelmassa mikä mulla on mielessä ei paljoa munia ole. Ehkä yks jos sitäkään. Vois ladata sen biisin kännykkään niin voi soitattaa pelikaupallakin. :D
Mulla olis lsita jo maaleis, mutta paikalle pääsy on kyseen alainen(työ harjoittelu siinä edelleen).
Niin ja mun pointtihan oli siin Valkyyreissä. Itsekkään en kyllä laittais edes Halffiksen versiota örkeille, mutta makunsa kullakin :D.
Niin ja mun pointtihan oli siin Valkyyreissä. Itsekkään en kyllä laittais edes Halffiksen versiota örkeille, mutta makunsa kullakin :D.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Sanokaas pojjaat, et kuinkas kovia ne teen ihme tankit ja vempaimet on? Lähinnä kiinnostaa, et pystynkö jollain örkkien normi singolla edes naarmuttamaan niitä? Vai vaatiiko jotain erikoiskalustoa? Ei ole mitään käryä noista megatankkien tai titaanityyppien panssareista. Mitään titaania/stompaa nyt tuskin tulee kentälle. Tai mistä minä sen tiedän vaikka tuliskin. Mut niitä vastaan ei taida esim lootilla tehdä mitään? Et pientä vinkkiä vois heittää.
Mutta niin niistä skenaariosta jne. Oletteko aloittanut mitään keskustelua aiheesta? Kuinka paljon esim väkeä on alustavasti tulossa jne. Multa on siis tulossa mopoja, pieni jalkaväki "ryhmä" ja tietty kopterline. Joka on aloittanut uudet reitti lennot, musiikilla tai ilman.
Mutta niin niistä skenaariosta jne. Oletteko aloittanut mitään keskustelua aiheesta? Kuinka paljon esim väkeä on alustavasti tulossa jne. Multa on siis tulossa mopoja, pieni jalkaväki "ryhmä" ja tietty kopterline. Joka on aloittanut uudet reitti lennot, musiikilla tai ilman.
- Half-breed
Normisäännöillä ne menee. AV14 pukkaa monessa, ja osassa on myös suojakentät (AV12. Pene/glänä tiputtaa, mut saattavat nousta ennenpitkää takas.), mutta niistäkään ei ole haittaa jos menee tarpeeksi lähelle (Melta).syrja kirjoitti:Sanokaas pojjaat, et kuinkas kovia ne teen ihme tankit ja vempaimet on? Lähinnä kiinnostaa, et pystynkö jollain örkkien normi singolla edes naarmuttamaan niitä? Vai vaatiiko jotain erikoiskalustoa? Ei ole mitään käryä noista megatankkien tai titaanityyppien panssareista. Mitään titaania/stompaa nyt tuskin tulee kentälle. Tai mistä minä sen tiedän vaikka tuliskin. Mut niitä vastaan ei taida esim lootilla tehdä mitään? Et pientä vinkkiä vois heittää.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Niin niin, et ne on sit kuitenkin ihan lässyjä :) Klawit purkaa ne sitten kivasti...Enää ongelmana on se, et miten päästään sinne purkuhommiin asti...Eli tarvii myös turvautua örkkimäisen nerokkaaseen taktiikkaan.
- Half-breed
Kerta hyvin mobiili jengi tulossa, niin Kult of Speed formaatio vaan tulille:syrja kirjoitti:Eli tarvii myös turvautua örkkimäisen nerokkaaseen taktiikkaan.
Warbossi ja Trukkipoikia, sekä 2+ prätkäjengiä, ja 2+ Warbuggies jeniä (Koptia ei tuolloin ollut, mutta eiköhän kaikille käy, että ne laskettaisiin tuohon mukaan.) ja muita trukilla liikkuvia jengejä mukaan 4+ verran, ja sitten maksat 50 pojoa ylimääräistä, niin kerran pelissä joukkosi voivat liikkua loputtomasti, kunhan eivät mene 12" lähemmäs vihollista missään vaiheessa. Ei tosin rynnäköidä tai ammuta samalla, mutta saatpahan kaiken kiinni.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Muuten... Kumpaan Necronit kuuluu? Toi 40K ei ole aina oikein selvä siitä että missä huyvisten ja pahisten raja menee(tai sitten mä sotken sen rajan ihan normaaliin kusipäisyyteen ja vastustajan Trollailuun... mistä tulikin mieleen, tarvii hankkia trazyn tota peliä varten)
Nelkkarissa on niin monta porukkaa, jotka on sekä hyviksiä, että pahiksia, joten niitten päätyminen kummallekin puolelle taitaa riippua enemmänkin Imperium/kaaos jaon määrästä :D Mutta jos necrojen teot kokonaisena rotuna viskotaan vaakakuppeihin "kiltit teot" ja "pahat teot" niin taitaa se vaaka pahisten puolelle kuitenkin selvästi heilahtaa.. Riippuu porukkasi fluffista siis oikeastaan.
Halffis: Ei ole lisätietoa ei ei ei ei ei ei ja ei. Haha infoa. Breed Pliis.
syrja: Ei kyllä taida kellään edelleenkään olla mitään apomonstereita ja musta jotenkin tuntuu muutenkin, että aika perinteisiä settejä väeltä tulee kentälle. Slotit saattaa heittää joillakin, mutta ei varmaan kaikilla kauheasti nekään. Ensimmäinen apo kuitenkin katotaan sitten jos tulevaisuus alkaa näyttää valoisalta useiden pelien takia.
Halffis: Ei ole lisätietoa ei ei ei ei ei ei ja ei. Haha infoa. Breed Pliis.
syrja: Ei kyllä taida kellään edelleenkään olla mitään apomonstereita ja musta jotenkin tuntuu muutenkin, että aika perinteisiä settejä väeltä tulee kentälle. Slotit saattaa heittää joillakin, mutta ei varmaan kaikilla kauheasti nekään. Ensimmäinen apo kuitenkin katotaan sitten jos tulevaisuus alkaa näyttää valoisalta useiden pelien takia.
No mulla taitaa kyllä slotit heittää. Tai ei itseasiassa taidakkaan. Mutta Tomi tervetuloa voittajien puolelle :D
Selvä eli paljon anti-marsua... Tero nyt ne Taut kentälle täytyy päästä treenaa niitä vastaan! En tykkää että joku ampuu enemmän(riippuen teslojen määrästä) ja kauempaa kuin minä.
- Ookami_Tez
Itte just eilen juustottelin semmoisen pari tuntia 1500 apokki lisäystä Taulle. Tarvis vaan ostaa vähän uusia figuja että tuo toimisi. Mutta täytyy sanoa että ihan eri fiilinki tuon uuden kodekin kanssa kun vanhan. Jotenkin vaan tuntu että pisteitä jää koko ajan vaikka kuinka paljon ja vielä normaali peli kokoa 250 pistettä pienempi peli.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
No niin nostetaas tätä nyt taas hiukan. Nyt kun asia on edistynyt siihen pisteeseen, et päivämäärä on lyöty lukkoon (17.8). Joku uusiin sääntöihin tutustunut voisi heittää pientä yhteenvetoa. Lähinnä mitä huomioitavaa on listan tekoon. Kaupan lärvikirjan sivuilla oli et 1500+ armeijat, mut mitä kaupalla eilen puhuin niin 1750 ois kai se koko? Yhteenvedoista voi unohtaa noi erikois formationit. Harvalla kuitenkaan taitaa ukkoja olla niihin. Mitä itse kirjaa nopsaan vilkaisin. Niin esim orkkien mopo muodostelmaa mun on turha ees miettiä. Koska siinä piti olla mm 6 mopo yksikköä + muita vempeleitä.
Eli onko uusissa säännöissä tai skenuissa jotain merkittävää esim skoraamisen suhteen? Vai voiko huoletta lähtee sillä 10 warboss bikerilla liikkeelle?? Tuo nyt oli vaan esimerkki. En mä sellaisella lähde. Koska Lassi katsoo kieroon, kun ei oo oikeen kokosia örkkejä mopojen päällä :D Ja koska sit se lähtee kuitenkin niitte sikaflamereittes kans liikkeel. Mut sellasta. Toivon mukaan Juha laittaa pian kaupalle infoa ja ilmottautumis juttua lisää. Oli siitäkin puhetta eilen. Osais sit hiukka kattella jakoo ja esim et kummalla puolella on voittajat eli minun puoli. Ensisijaisesti tulen örkeillä. Mut jos hyviksiä tarvitaan niin nyt mulla on noita wolffejakin.
Eli onko uusissa säännöissä tai skenuissa jotain merkittävää esim skoraamisen suhteen? Vai voiko huoletta lähtee sillä 10 warboss bikerilla liikkeelle?? Tuo nyt oli vaan esimerkki. En mä sellaisella lähde. Koska Lassi katsoo kieroon, kun ei oo oikeen kokosia örkkejä mopojen päällä :D Ja koska sit se lähtee kuitenkin niitte sikaflamereittes kans liikkeel. Mut sellasta. Toivon mukaan Juha laittaa pian kaupalle infoa ja ilmottautumis juttua lisää. Oli siitäkin puhetta eilen. Osais sit hiukka kattella jakoo ja esim et kummalla puolella on voittajat eli minun puoli. Ensisijaisesti tulen örkeillä. Mut jos hyviksiä tarvitaan niin nyt mulla on noita wolffejakin.
Joo tota ei tuu apocia tuolloin ja Juhalta on turha odottaa infoa, kun se ei ole enää kaupalla töissä.
Vetel nyt ainakin kaksi viikkoa viel henkeä ja maalail vaikka lisää odotellessas.
Vetel nyt ainakin kaksi viikkoa viel henkeä ja maalail vaikka lisää odotellessas.
Jaa onko asiat muuttunu nyt yön aikana? Eilen kun asiaa raukkikselta kyselin, niin sanoi et Juha hoitaa tuon apo homman. Vaikkei enää töissä olekkaan.
emt ei ne asiat vissiin ihan niin selkeitä ollutkaan..
Okei. No joo empä siihen kyl tietty selkeetä vastaustakaan saanut. Kun kysyin järjestäjäksi nimetyltä, et onko mietitty paljonko pelaajia saadaa/puoli, onko skenaariossa jotain erikoista huomioitavaa ja samoja listantekemiseen vaikuttavia kysymyksiä. Joita tuossa nostossa toin esille. Ootellaas sit rauhas. Ja joo on mul "Projekti" viel hiukka kesken :D
Mut jotain yhteenvetoo voi silti laittaanoista uusista jutuista.
Mut jotain yhteenvetoo voi silti laittaanoista uusista jutuista.
Miten käsitin niin siinä olis jotenkin hyvikset vastaa pahikset. Ilmeisesti xenot vs imperiumi tai jotain.
Kyl niillä warbosseilla voit aika turvallisesti lähteä. Muutama hq saa siitä lisäpisteitä kun lahtaa warlordeja jos niille haluat niitä trateja.
Kyl niillä warbosseilla voit aika turvallisesti lähteä. Muutama hq saa siitä lisäpisteitä kun lahtaa warlordeja jos niille haluat niitä trateja.
12000p Apocalypse menossa. Salamanders&Necrons vs Eldar&Tau&Tyranids. Suuri Warmaster Ulthran suuressa viisaudessaan aivopesi lauman nidejä käytettäväksi ylivoimaista vihollista vastaan. Inkvisition Exterminatus on iskenyt planeetalle jo kahdesti, mutta se ei taistelua pysäytä. Ensimmäinen Segmentti on pelattu ja toinen alkanut. Tilanteen ollessa nyt 4-4.
Kolme segmenttia pelattu ja lopputulos 10-3 mariiniroboteille. Tehtiin kyllä vähän paritusfeili kun meillä oli vastakkain tankkihorde ja jalkaväkihorde, niin taistelu oli vähän suossa tarpomista. Ihan mielenkiintoinen tuo uusi apo ja toi aika järkyt määrät kaikkea lisää. Ihan kirjaimellisestikin koska pelin lopussa putkahti demonejakin pöydälle. Hienoa, viihdyttävää, raskasta ja filmaattista.