"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

The Great Swinnish WM/H Tournament

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Prkl

Re: The Great Swinnish WM/H Tournament

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Kuva
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Noni, Hugolta tuli ohjeetki teille la-aamua varten
Bus to Slussen, subway to t-Centralen, change subway lines to blue line and get off at Solna Centrum.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Swordie

Viesti Kirjoittaja Swordie »

Toi kaikki kuulostaa niin hienolta siinä la aamuna... Nyt ei oo näkkäriä ja pekonijuustoa vastassa...
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Prkl

TheEmu kirjoitti:Noni, Hugolta tuli ohjeetki teille la-aamua varten
Bus to Slussen, subway to t-Centralen, change subway lines to blue line and get off at Solna Centrum.
Tai sit tietty kävellen.. :)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

Prkl

Ruoholahden mäkin edestä lähden autolla klo. 17.00. En osaa kirjottaaa..

TheEmu

Jaa että Tukholmassa tarvis olla jotain etukäteen ostettuja kortteja että pääsee bussiin vai metroon vai hä? Aika jännä...

Regards, Scissors. "
TheEmu

Onks herrat Backman ja Reunanen maksanut laivamaksun+turnausmaksun mulle? Voi olla että jumittaa vaan jos ootte lähiaikoina maksanu, mutta jos ette niin kipinkapin maksamaan vielä ennen lähtöä. Kiitti!

Regards, Scissors. "
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Terolta kuulin, että selvisi häviöittä vikalle kiekalle asti ja oli lopulta kolmas. Hieno juttu!

Kaikki tulokset pöytään!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan »

3 voittoo ja 3 tappiota, loppusijoitus 41/65. Olo on hirvee koska flunssa ja kurkkukipu. Teemulle kiitokset turnauksen organisoinnista ja tuomaroinnista.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
TheEmu

Kyllähän niitä tuloksia löytäis, melkeen livenä jos tietää ketä stalkata

https://twitter.com/45caliberidea/statu ... 61/photo/1

Paritussoftan kanssa oli jotain häikkää, voi olla että noi sossit on päin persettä. Palaan tarkempien resulttien kanssa jahka saan tutkittua.

Regards, Scissors. "
Celebdae

TheEmu kirjoitti: Paritussoftan kanssa oli jotain häikkää, voi olla että noi sossit on päin persettä. Palaan tarkempien resulttien kanssa jahka saan tutkittua.
Sen siitä saa, kun käyttää jotain hämäriä softia, eikä puhdasta excel-taulukkoa =) No joo on tossa etunsa ja toivottavasti ei vaadi hirveetä säätämistä tulosten lopullinen julkaisu!

Milläs W/L saldolla loput suomalaiset veti ja kuka kappasi Kuhan?

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Billbox_

Viesti Kirjoittaja Billbox_ »

Celebdae kirjoitti: Milläs W/L saldolla loput suomalaiset veti ja kuka kappasi Kuhan?
Ite pelasin 3-3, hävisin kaikki eLylyt ja voitin kaikki Saerynit......Kuhan nappasi HP.

-Eetu

Ja kiitokset Teemulle ja Alfredille, sekä matkajärjestäjille! :)
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Voittajan on helppo hymyillä. KUHA taskussa. Hauskaa oli ja järkkärit hoisi hommansa. Pelipaikka oli siisti, ordon pöydät edelleen parhaita mihin oon törmänny ja kuin siistiä oli että pelien välissä pysty ostaan nappei pelipaikalle roudatusta kaupasta. Valikoima oli vähän ärsyttävä koska melkeen kaikkea oli paikalla, vähän tikutti kun tilauksesta yli 100e roikkunu firestormissa yli kuukauden mut kyl Ruotsis on.

Ei tullut tästäkään se turnaus mitä pelattiin virkeenä ja selvänä. Jos conissa vaikka?

2 voittoo kuudesta matsista, tällä kertaa ei ollu tuurista kyse oikeestaan missään matsissa. Eikä kertaakaan tullu hordes pelaajaa vastaan.

Eka matsi Ollia vastaan oli ehkä pahin masiinaurani moka, otan alusta asti turpaan atritiosssa, mut Olli jättää dennyn kämppään yhtä kauas luottaen stealthiin. eSorscha charge johonkin välissä, cyclonella pääsee stealthin sisään ja spelliä kehiin. Ja osumaheiton tippuessa tajuan unohtaneeni fiittaa. Jep Jep. Snadisti nakras.

Toka matsi vastassa pKreoss, aattelin että pelaisin butcheria vaikka kuoro onkin aika rasittava kun jaskoja ei saa ampua. Kolmosella vastustaja tuo Kreossin selvästi boksin sisälle ja kämppää jotain, vaikkakin jaskan takana ja yli 14'' mun kaikesta. Kokeilen tuuria ja Eiryss tiputtaa focukset ja tekee vielä 5 pinnaa sisään, butcheri chargaa eteenpäin ja fiittaa, behe käppää lähemmäs (ei uskaltanu aimaa vaikka ois voinu perillä ollakki) ja ampuu, buustilla osuu ja 4 noppaa -1 riitti jo tappaan, mutta muuten oisin pyssytelly vielä behen toisen ja kärryn blastit jaskaan joka tosiaan oli ihan vieressä.

Seuraavaksi Empun Kaelyssa, otan eSorschan koska MHSF ei osu siihen tjsp. Turpaan tulee atritiossa kun en osaa ja uhlanit kuolee/ei osaa toimia engagettuna. Vaihtoon menee. Rupean vähän kelaamaan taas jos assasinois sorschalla, mutta en oo varma oonko 20'' kun kaelyssalla fiitistä stealth. Merkataan paikka mutta jään kukkulalle kämppäämään paria.
PiuPau, vengeancella ja juoksulla on sorschan vieressä slami kohde, slami jostain pyssystä (joo ei meillä Khadorissa) ja sorscha on kumossa. Ei ollu enää vaikeeta. No, helppo myöntää että meni paremmalle pelaajalle.

Lauantain vika matsi ja vastassa Old Witch tai pButcher. Koska winter guardit ei tykkää sen fiitistä ja mun mielestä mun Butcherilla on etu sen butcheria vastaan koska mulla oli ranged aseita päästiin Butcher vastaan Butcher mirroriin. Vastustaja saa alotuksen, jonka oisin halunnu, mutta kun ei. Mun kakkosella on edessä boomhowlerit Iron Fleshillä, joista Eiryss ampuu vielä ohi. Behellä, kärryllä ja Nysseillä saan tapettua jotain 3. Muutama vuoro grindiä ja vastustaja saa määräillä aika paljon mitä teen että saan edes jotain skenuun, tuon butcherin behen viereen IFllä ja pari kämpissä ja yhden Great Bearin chargelle toivoen vastustavan kuluttavan fiittinsä kokeilemiseen, mutta ei, fiitillä lähtee behemoth eikä mulla oo enää mitään sillä puolella kontestamaan, nopean laskutoimituksen jälkeen toteen että häviin sen seuraavalla ja kättelen. Oikeesti miks ihmeessä mulla on noita uhlaneita? Ihan kökköjä.

La iltaa vietettiin oluen kanssa aivan loistavassa mestassa. Ihme kellariravintola, hyvää safkaa (ainakin mulla, söin jotain Ruotsalaista lohta) ja metaamista. Juteltuani 3 minaa Rickardin kanssa totesin tarviivani lisää possui. Pelottavaa kun koko raflassa 100% keskustelusta on masiinaa jaettuna useempaan pieneen huoneeseen. Yöllä mentiin Riksun kämpille jossa Rickard tarjoili liian hyviä juomia.

Lauantaina eka peli oli taas Khadori mirrori, eSorscha eSorscha, vastustaja selvästi alottelija, killboxaa ittensä kakkosella yms. Aika samat listat, tuhoon WGIllä 9 kayazyy ja puolet sen WGIstä vuorolla ja toteen itekseni pelin olleen aika hyvin tässä. Vuoro tai kaks grindiä, saan biistin kiinni biistiin ja lopetan sen ja vieressä olleen objektiiviin, tajuun että skenualueella ois ollu yks kayazy. Pelkään että vastustaja hävii aikaansa ens vuorolla. Seillä aikaa 3s kun lyö kelloa, mä saan alueen triviaalisti tyhjättyä WGIllä ja sorscha menee dominoimaan loput. Koitin antaa vinkkei ''varmaan haluut aktivoida Joen eka'' ja vinkkailla kattomaan kelloa, mut no, ehkä ens turnauksessa.

Toka peli oli eilisillan puolalaista ryyppäyseuraa vastaan. Väsytti pahasti, jostain syystä otan eSorschan vaikka vastustaja lukittu pSeveen. Jos joku osaa sanoo miks niin GG. Atritio tapahtuu mun vastaisesti koska blessed ja pommei. Joudun ottaa sorschaa lähemmäs (niin että se pääsee fiittaamaan) toivoen saavani chaanssit assasinaatioon toivoen että IF sorscha (sylyksestä) ei kuolis kumminkaan vaikka tyhjnä onkin. Valitettavasti sylys lähtee ashes to ashesiin (en tbh oo varma että tajusko vastus hakee sitä vai ei) omalla vuorolla tapan taas sorschalla jonkun lipulle juosseen, mutta sit otan reckonerin päälle joka hoitaa homman. Vähän matchupista, hauska tyyppi viel ko nimen muistais. Muistutti että lupasin tulla Polish Mastersiin.

Mulla oli vähän kiire ehtiä lentokoneeseen, mutta oli pakko jäädä venailemaan kun kolme suomalaista (Tatu, Osku ja mä) kahdessa voitossa vaikka uskoinkin oman SOSini huonouteen. Dissaan vähän Voldemortia/Teroa joka ei saanu edes Circlen best in factiota vaikka luulee olevansa kovakin pelaaja.

Palkintojen jaon alkaessa olen jo vähän tippa linssissä, kun Oskari nousee lavalle ja kertoo KUHA palkinnon pitkästä ja mystisestä historiasta kerraten sen vaiheita ja sen ansanneita legendoja. Oskun kysyessä tuomareilta, saako hän antaa palkinnon tänään eteenpäin sydämeni lyö kahtasataa. Hetken päästä kuulen nimeäni huudettavan ja juoksen lavalla onnesta sokeana.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Celebdae

GreenMeanie kirjoitti:Voittajan on helppo hymyillä. KUHA taskussa.

...
Tällaisia raportteja tahtoo lisää!

TheEmu

Kolgruvanissa on tuloksii. Kuten siellä sanoin, kirjoittelen mommiin tarkempaa raporttia jahka jaksan. Kaikenkaikkiaan kaikki rullas mukavasti, vaikka oli tossa jonkun verran enemmän hommaa ku olin aavistellu. No, eiköhän se sen arvosta ollu kun katsoo kuinka mukava eventti (toivottavasti) sitten saatiin kasaan.

Regards, Scissors. "
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

en oo vieläkään keksinyt, että mikä mulla meni tuolla oikeesti vikaan, oikeesti hävisin vaan yhden pelin, Ja sekin terolle, mutt ne 3 muuta tappioo on mulle vielä vähän mysteereitä, että mitä ihmettä tapahtu...

lisää tarinaa myöhemmin, lähden kohta postiin hakeen PoMia...
Aliquando Insanire Iucundum Est
TheEmu

Der Dexter kirjoitti:3 muuta tappioo on mulle vielä vähän mysteereitä, että mitä ihmettä tapahtu...
Mountain Kingit ja 12-vuotiaat lapset on vaan OP.

Regards, Scissors. "
Prkl

Suoraan PP:n foorumeilta pikarapsat mun peleistä. Tulin siis kolmanneksi ja olin melkein best of faction:

vs. Hugo:
eMorvahna was having SERIOUS trouble with Ashlynn's attrition list, until she found a charge lane to Ashlynn. Hot girl on girl action happened. A goat was involved.

vs. Alexander Jegendahl:
Baldur bricked up in scenario against eMorvahna, who gave me 2 points for killbox and after that was struggling not to lose to scenario. She needed to commit personally and Baldur got shifted into her back arc with 6 fury to spare. Good times. A goat was involved.

vs. Tatu:
Played Cassius, he AD'd Wurmwood almost to the AD line and didn't give him souls on his first turn. Baldur double teleported in and whacked him at straight dice damage 4 or so times.

vs. Gard:
Norwegian masters winner is having trouble not losing on scenario with Saeryn. eMorvahna dominates his zone, which I cleared with WoO and Morraig. He feats and contests his zone for a turn (which I can't do anything about) and kills enough stuff to control mine for two points. He has one win condition of dominating my zone to win. Of course I feat it full of skinwalkers, WoO and run a stalker there next to his Scythean He can't clear the zone and clocks out trying. His zone would've had a heavy and a lesser warbeast against Morraig, stalker and eMorvahna herself.

Opponent's thoughts according to Google translate:
Last game of the day was against eMorvhanna, I played Saeryn and had a good plan to win the scenario. Unfortunately, I managed to fool of myself by forgetting to throw Scytheanens animus, so my opponent could FEAT skin walkers back and jamming zone. Horrible bitter, but that's what happens when you've got little sleep and play a list for the second time in the tournament ...

vs. Sami:
Against eGaspy. Woldstalkers, mannikin sprays (!) and earth spikes were tearing through banes and satyxis blood witches on turn two, where I also feated. eGaspy had to feat to kill Megalith and cripple a guardian who were going to shift themselves onto him. The guardian got slammed into him and Baldur got shifted into melee with 6 fury and stone skin on. Dice -2 = good times.

vs. HP:
Final game Baldur against Golden Arrow's eKrueger on incursion. Opponent is widely recognized as the world's best pMorvahna player (which he cannot play because I have eMorvahna). Baldur has a solid game if the middle flag doesn't dissappear. The middle flag dissappears.. Baldur camps on one flag, eKrueger on the other. We're throwing shifting stones one at a time to contest the zones because no one else has enough movement or whatever. He got to score first and won 5-4. Some mistakes happen and apparently immobile units (shifting stones) can't score. Really tight and fun game. No regret's but could've played better.

Prkl

Finaalipeli tosiaan videoitiin. Voitte katella myöhemmin miten mun woldwardenia vedellään pitkin kenttää ja peppuraiskataan eKruegerin ekalla vuorolla.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”