Hops!
Löytyykö ihmisiltä kiinnostusta lähteä kokeilemaan Zombicide-lautapeliä? Peli on siis max. 6 pelaajan yhteistyövetoinen ja taktinen zombieselviytymispeli kaupunkimiljöössä. Säännöt ovat varsin helposti omaksuttavissa. Pelaajat valitsevat kuudesta eri selviytyjästä pelihahmonsa (tai luovat sellaisen itse), joilla jokaisella on omat erilaiset taitonsa (esim. medic tai bonusta liikkumiseen). Hahmot keräävät lisäksi kokemuspisteitä pelin aikana, jolloin he saavat uusia taitoja käyttöönsä ja samalla pelin vaikeustaso nousee. Zombiet toimivat itsenäisesti omalla pelimekaniikallaan, eli niitä ohjastamaan ei tarvitse GM:ää tai omaa pelaajaa. Zombeja löytyy ihan peruskävelijöistä modernimpiin juoksijoihin ja harvinaisempaan Abomination-mörssäriin. Riippuen tehtävästä/pelilaudan koosta, peli kestää 1-3 tuntia.
Mutta innostuneita? Nyt saa huutaa.
Demotusta voisin pitää vaikka Fantsun tiloissa. Muistelisin, että pöytätila siellä riittäisi, vaikka olisikin isoin pelilauta käytössä.
Zombicide-demotusta
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Zombicide-demotusta
Yes please. Kaikki kampanjamaiset pelit ja selviytymispelit ovat aina olleet mulle rakkaita, ja niiden yhdistelmät vielä rakkaampia. Eli olen mukana, kävi miten kävi.Jarva kirjoitti: Zombicide-lautapeliä?
Kannattaa hei tsekata facebookissa "Geek Meet"-, sekä "Joensuulaista Roolipelausta"-ryhmät. Ensimmäinen järjestää viikoittain ja toinen kahden viikon välein tapaamisia, joissa pelataan ja demotetaan rooli-, lauta- ja figupelejä. Luulen, että erityisesti ensimmäisestä löytyisi paljonkin lössiä, joiden kanssa pelailla uusia ja vanhoja lautapelejä ja joita voisi kiinnostaa tämä peli.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Hyvältä kuulostaa. Tosiaan tänne Sotun puolelle ilmoittelin, kun peli on miniatyyripainoitteinen, joten iskee siis harrastajien intresseihin aika hyvin. Geek Meetissä olen kertaalleen seikkaillutkin viime loppuvuodesta pääosin sivustaseuraajana, kun olin sen verran koomassa uusien otuksien seassa.
Iltapäivää,
uusi pelaaja ilmoittautuu demotukseen, jos vain tilaa löytyy? Työnteko kylläkin haittaa pelaamista viikolla, mutta katsellaan jos sekaan mahtuu niin olen innokkaasti mukana.
-A
uusi pelaaja ilmoittautuu demotukseen, jos vain tilaa löytyy? Työnteko kylläkin haittaa pelaamista viikolla, mutta katsellaan jos sekaan mahtuu niin olen innokkaasti mukana.
-A
Kyllä, vielä mahtuu sekaan! Pyörittelen sitten vasta sopivaa demotusajankohtaa, jahka saadaan tarpeeksi pelaajia mukaan. Siepataan vaikka pahaa-aavistamaton Fantsulan setäkin/tätikin remmiin.
Jotta ei nyt tarvitse pelata sikaa säkissä (öhöh), niin tuossa olisi Lontoon murteella itse peliä pälyiltäväksi:
http://guillotinegames.com/en/product
Jotta ei nyt tarvitse pelata sikaa säkissä (öhöh), niin tuossa olisi Lontoon murteella itse peliä pälyiltäväksi:
http://guillotinegames.com/en/product