Deathclockin loppuminen

Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
TheEmu

Deathclockin loppuminen

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

"If a player's clock runs out of time, that players loses the game; score the loss as an assassination victory using current table conditions."

Oon aina tulkinnut (myös Swinnishissä), että "current table conditions" kumois ton "as an assassination victory", eli deathclockin loppuessa ei sais casteristä (ja BGstä) pojoja tiebreakkereihin.

No, kävi ilmi että olin vaan väärässä. Assassination victory tarkoittaa, että pojoja ropisee. Samaten assassination victoryn jälkeen saa skorata vielä CPitä (vaikka peli heti loppuukin), ja tähän skoraukseen "kuolleen casterin" BG ei enää kontestoi (koska jakit menee inerteiks ja pedot wildeiks).

Aina oppii uutta...

(Pistin topicin pystyyn koska kuvittelisin että ainakin osa muistakin on ymmärtänyt niinku mäkin, koska ei oo ennen tullut puheeksi missään.)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Der Dexter

Re: Deathclockin loppuminen

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

eli itsensä clockaaminen voi antaa kaverille muhkean lohdutusvoiton, tosin armypointit nyt onkin tavallaan melko turhaa tiebreakeriä.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Eli mulla ois ollut 2 CP enemmän Gardista, jolla oli pelkkää BG:tä contestoimassa sen zonea.

Ja lisäksi mulla ois ollut 2-3 SOSia enemmän. Eli ois ollu saumat saada kakkosta. No joo, ei sillä oikeesti mitään väliä, mut mielenkiintoista tietää. Pitäis itsekin lukea taas steamroller läpi kun en ole sitä tolle uusimmalle huolella tehnyt ja siellä on selvästi muuttunut monikin asia (kuten että shifting stonet ei scoraa!).
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

petskules kirjoitti: Ja lisäksi mulla ois ollut 2-3 SOSia enemmän.
En kyl ihan ymmärrä miten tää rulaus vaikuttaa sun (tai kenenkään muunkaan) SoSiin. Control pointeja toki voi herua lisää.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Ei tää rulaus vaikutakaan. Lähinnä se, et Teemu ei käyttänykään sit lopuks Large Event scoringia ja Alexander Jegandahlin droppaaminen pudotti mun SOSia. Mut se nyt ei ehkä kuulu tähän.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

petskules kirjoitti:Ei tää rulaus vaikutakaan. Lähinnä se, et Teemu ei käyttänykään sit lopuks Large Event scoringia ja Alexander Jegandahlin droppaaminen pudotti mun SOSia. Mut se nyt ei ehkä kuulu tähän.
No toi selittää vähän enempi. Alko vaan ihmetyttää, kun toit asian esiin tän topicin alla.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Säännöt”