[Pori] Blood Bowl - pelien sopimisketju
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: [Pori] Blood Bowl - pelien sopimisketju
Sovitaanko sitten Gerazu, että keskiviikkona joskus iltasella siinä mun luona pelattaisiin? Pääsetkö kulkemaan sinne? Ja mikä aika olisi paras? Mulla on silloin Turussa menoa klo 12-13, eli aikaisintaan varmaan joskus klo 16 vois joku homma luonnistua.
Kalat meni kotio...
Hartsaaa. Torstaina vois kattoo kuka on kuka???
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
rauhanmies
Runt, koska tapellaa? Mul kävis vaiks HETI!
No perskeles, mentäiskö torille sitten saman tien?
Empä osaa sanoa, oma lukkarini on hieman huono tämän viikon osalta. Ellei sitten klo.14.00 aloittelisi pelaamaan joko tiistaina tai perjantaina (pitää hieman setviä muun perheen suunnitelmia, näiden päivien osalta). Tuo tiistai toki voisi olla ihan pop päivä, keskiviikko kun kuitenkin vapaa.
Lauantaina toki voisi pelailla sitten viimeistään.
Mitenkäs omat aikataulusi antaisi myöden?
Empä osaa sanoa, oma lukkarini on hieman huono tämän viikon osalta. Ellei sitten klo.14.00 aloittelisi pelaamaan joko tiistaina tai perjantaina (pitää hieman setviä muun perheen suunnitelmia, näiden päivien osalta). Tuo tiistai toki voisi olla ihan pop päivä, keskiviikko kun kuitenkin vapaa.
Lauantaina toki voisi pelailla sitten viimeistään.
Mitenkäs omat aikataulusi antaisi myöden?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
-
rauhanmies
No pelattaisiinko tiistaina sitten 14:00 aikaan?
Mennään alustavasti tuolla, varmistelen viellä tuon tiistain ja huuten huomenna tänne onnistuuko tuo vai ei.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Pakko kyllä tulla katselemaan, jos kerkiää
Huominen tuli varmistettua, eli pelaamaan päästään.
Mulla on pirun kiire tää viikko. Paluu duuniin ja viikonloppuna kaverin polttarit.
Mulle kävisi käytännössä seuraavat päivät
Ma 6.5. Klo 14->
Ti 7.5. klo 14->
Pe 10.5. Mihin aikaan vain.
Mulle kävisi käytännössä seuraavat päivät
Ma 6.5. Klo 14->
Ti 7.5. klo 14->
Pe 10.5. Mihin aikaan vain.
Kalat meni kotio...
Jos rykästäs sit heti tossa. Jää sit peli varaa (mulle :D)) sopii toi finaali.....harkkari kirjoitti:Mulle kävisi käytännössä seuraavat päivät
Ma 6.5. Klo 14->
Sovitaan niin Syrjä! Mulla on menoa klo 13, uskon, että ehdin just siihen klo 14, mutta saatan vähän myöhästyä.
Kalat meni kotio...
Joo no roplems. Mäkin olen päässy silloin aamust yövuorosta, et katotaan kuin skarpinvastuksen saat ;) Mut siin sit noin 14 about suurinpiirtein.
Koskas Harri me pelattais tuo finaali peli sitten?
Joku näköjään vaatii hiukan pudotusta maanpinnalle :D
Mulle käy jatkopelit sitten silloin tiistaina tai perjantaina.
Kalat meni kotio...
Olisko joku kiinnostunut pelailemaa nyt lauantaina rottia vastaan?
Näillä näkymin sattuis olemaan koko lauantaipäivä vapaana eli jotain tarttis tehdä.
Mulle vois käydä vaik parikin pelii sillon jos vaan halukkaita vastustajia löytyy.
Pakko päästä häävalmisteluista karkuun. :D
-Juha
Näillä näkymin sattuis olemaan koko lauantaipäivä vapaana eli jotain tarttis tehdä.
Mulle vois käydä vaik parikin pelii sillon jos vaan halukkaita vastustajia löytyy.
-Juha
Haha tekee mieli suostua heti ihan silkasta myötätunnosta, kun tasan vuosi sitten yritin itse häävalmisteluja kovasti karkuun :D Valitettavasti pahoin pelkään, että sukuloinnit sabotoi meikäläisen lauantaita, mutta kuvittelis väkeä löytyvän sut pelastamaan. Siihen liigan facebook-ryhmään voi tietty yrittää parahtaa kans, kun väki pomppii vähän vaihtelevasti kummankin väliä.Nywell kirjoitti:Olisko joku kiinnostunut pelailemaa nyt lauantaina rottia vastaan?
-Juha
Mä voin tulla ottamaan pelin. Pistä jotain kellon aikaa, vaikka 11:00?
Joo klo. 11 käy hyvin. Hieno homma. Mikäs joukkue siel olis muuten vastassa?
Örkit luultavimmin.Nywell kirjoitti:Joo klo. 11 käy hyvin. Hieno homma. Mikäs joukkue siel olis muuten vastassa?