"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Furinji
Viesti:

Re: [Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Juuuumankauta mikä matsi nyt kyllä rytisi, mutta takkiin valitettavasti tuli haltioille 2-0. Noppatuurini jatkui ja ekalla puoliajalla en saanut örkkien junaa pysähtymään mikä vyöryi maaliin. Toisella puoliajalla jouduin murtautumaan rajusti örkkiriveistä läpi ja yksinäinen wardancer säntäili kohti maalia yksin läpi kolme örkkiä perässään. Örkki hyökkää! Dodge pelastaa! Tackle pilaa dodgen edut...fuk maassa ollaan ja örkkijuna lähtee pilaamaan toisenkin puoliajan. Toisen maalin tullessa kentällä oli pystyssä 0 haltiaa ja juurtunut puumies. Tosin kostoakin riitti, sillä puumies piti örkkien peikkoa narttunaan ja pieksi tätä pitkin kenttää koko pelin ajan ja lopulta TAPPOI sen kirotun trollin...........harmi että ne saastat regeneroi takaisin. Haltiat pelasivat kyllä paikotellen vähän turhankin eeppistä ja riskialtista pallopeliä, koska eräskin pallonanto tehtiin kolmesti putkeen ennen kuin onnistuivat päättämään kumpi pitää pallon. Pitkänä miinuksena nyt myös toinenkin wardancerini otti iskua ylävartaloon ja tuloksena -1A. Puuh no mutta aivan mahtava matsi oli joka tapauksessa \o/

Ville on jatkopaikkansa ansainnut.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Viihde arvo oli varmasti parempi tässä pelissä kuin ässät tappara finaalipelissä. Hauskaa totta tosiaan oli ja kylmiä väreitä puski pintaan kun trollistäni piestiin sisukset ulos, ei olisi ollut mukava jatkaa kahteen seuraavaan peliin ilman trölleriä. Kaiken huipuksi trolli meni ja otti pelistä 5SPP:tä itselleen, muutama muukin blizzeri sai normi skillit haalittua itselleen semifinaaliin (nro:8 ja 10). Nyt pitäisi sitten kehitellä jotain tulevaan peliin niin että rauhis saadaan kaadettua.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

No niin. A-lohko on siis paketissa. Mites teen casualityt meni? Nyt vaan vedät Ville kuokkaan niitä nekroja...Voisin antaa vinkkiä. Mut ehkä annan ne sitten kun me ollaan pelattu finaali :D
Mä saan vielä jännättää sunnuntaihin asti mun vastustani. Sievisteleviä tonttuja vai rääpäle rottia....aivan sama....
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Katselen jollain aikaa casualtyt mutta olisko niitä ollut 2 mulle ja welffeille tuo Trollin tappo josta seurasi rege. Pakko kyllä mainita että kyllä sitä haltioita stunniin laitettiin toistakymmentä kappaletta pelin aikana, AV heitot lähes poikkeuksetta oli +11 mutta casualty heitoit ei vaan luonannut sitten tänään laisinkaan hyvällä prosentilla. No nyt en sentään tainnut D6:lla heittää kuin yhden ykkösen ja sekin oli ensimmäisen vuoron ensimmäisen liikkeen yhteydessä heitetty pallon nosto, on se AG4 vaan kova =D

Vinkillä tai ilman niin parhaimpani lupaan antaa tuossa pelissä, Block Frenzy S4 yhdistelmät hieman mietityttää mutta ei kai siinä muu auta kuin rakennella Frenzy ansoja sitten. Toisaalta josko nuo werewolffit taklaisi ensimmäisellä vuorolla sairaala kuntoon niin ei tarvitsisi sitten miettiä niitä sen enempää, i think it this is my game blan!
Ja sitten treenaamaan pc muodossa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Furinji
Viesti:

Mulla on kyllä sellainen kutina, että pistit haltioita sairaalaan kaikkiaan neljä, joista apteekkari paikkasi yhden takaisin kentälle. Se oli kyllä muuten sinäänsä hämmentävää myös, että örkkejä taisi KO-laatikossa käydä keräämässä itseään ainakin kolme-neljä.
syrja

No ei sua vastaan kyl nekropelissä tule mitään S4 block frenzy dudeja. Ne on sit vast mulla :D Nekrojen weret o vaan nopeita...juoksemaan karkuun...

Merkataan sitten cassit örkeille 4-1
Runt

Kyllä noita casualtyjä neljä tuli tuossa pelissä, vahingossa olin kylläkin cassin tilalle merkannut TD:n sekä vetänyt MVP:n väärälle riville joten eihän mulla tuo toinen blizzeri noussut lainkaan leveliä. Harmi kyllä sinällään levelin nousu olisi kyllä kelvannut ennen seuraavaa peliä. Nyt on kuitenkin rosteri "päivitetty" ajantasalle, paitsi FF on 3-4 koska unohdin heitellä nousun pelin jälkeen. Tod näk nousee 4:een koska 3d6 heittohan tuohon nyt tulee. Heittelen sen sitten seuraavan pelin alussa, ellen sitä ennen törmää johonkin pelaajista että saisin heiton heittää valvotusti.
Ei saisi pitää kiirettä näiden pelien kanssa (etenkään pelin loputtua), mtg pelaajat olivat sen verren hurjia että piti kiiruhtaa alta pois kiireellä =D

EDIT:
syrja kirjoitti:No ei sua vastaan kyl nekropelissä tule mitään S4 block frenzy dudeja. Ne on sit vast mulla :D Nekrojen weret o vaan nopeita...juoksemaan karkuun...
Mitäs nämä sitten ovat tuolla rauhiksen rosterissa? Vai onko tässäkin taas joku nekroneiden omat tapposääntö systeemi kyseessä.
13. Werewolf Ihminen sutena (Regeneration, Claws, Frenzy, Block, Dodge) 17SPP (Comp 0, TD 4, Int 0, Cas 0, MVP 1) 160k
14. Werewolf Yarr! pentu 59 (Regeneration, Claws, Frenzy, Block Dodge) 29SPP (Comp 0, TD 7, Int 0, Cas 4, MVP 0) 160k
15. - Zombie Mikki (Regeneration) 0SPP (Comp 0, TD 7, Int 0, Cas 4, MVP 0) 40k
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

TD7, wat.

Noil on Ville S3 ;)
Runt

Juu hokasin tuon S3:sen kans just itsekkin, eli ei suurempaa ongelmaa sittenkään. Olihan tuolla rauhiksen rosterissa joku ~+20TD:tä, olisko jotkut pelaajat näitä tapettuja pelaajia joita hän on sitten saanut rosteriinsa...
Rosteri nyt ei ainakaan ihan täysin tällä hetkellä auennut itselleni.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Toi rosteri nyt ei voi millään olla oikea, tossa 26 TD:tä, ellen ihan väärin laskenut. Mua vastaan 2, harria 3 tai 2, mikaa 4, lassia.. 15? Tuskin.
syrja

Joo se näyttää olevan hiukka sekaisin. Mut eiköhän skillit oo oikein. Tuossa sarjataulukossa on melkoisen luotettavasti oikeat td:t ja casualityt merkitty. Et siitä voi tarkistaa noin yleisesti kokonaispisteitä. Tietty muut spp:t puuttuu.

edit. Kattelin sitä uudemman kerran. Eiköhän se ihan oikein ole. Siellä tuon yhden mikki zombien 7 td sekoittaa, mut sillä merkitty kuitenkin 0 spp. Taitaa olla rottapelistä saatu zombi jolle on vaan jätetty aiemmat saavutukset mukaan.
Furinji
Viesti:

Dont shoot the messanger! eiku..

Rauhis soitteli Hesan suunnasta ja pyysi välittään viestiä, että Mikin TD:t sunmuut on tottakai typo. (Varmaan pastettu tosta ylemmästä, kun on tismalleen samat luvut) Sudet on joukkueen ainoat, jotka on maaleja tehneet minkä nyt ei pitäisi tulla kellekään yllätyksenä :D

Mikki ei siis ole saanut paskaakaan aikaan eläessään tai kuollessaan.
Runt

No panic.
Ei ammuta viestin tuojaa eikä viestien kirjoittajaakaan, toivotaan että saadaan typot kuntoon enen pelejä niin pystyy hieman tutkailemaan toisen listaa etukäteen niin ei tule kaikki sitten ihan puskista itse pelissä. Eiköhän tuosta listasta silti kaikki oleellinen löydy kunhan pitää silmällä vain noita SPP määriä eikä huomioi sen enempää TD:tä kuin muutakaan.
syrja

Kyllähän tuosta ja muistakin nyt olennaiset saa selville. Mitä tyyppejä ja mitä skillejä löytyy.
syrja

Jokos se alkaa selviimään se mun vastus? Mites örkki rottapeli etenee?
syrja

No niin. Antilta sain tietoa et rotat voitti örkit 2-0. Mielenkiintoinen tilanne. Koska mun laskujen mukaan nyt harri ja lassi on tasapisteissä ja niiden keskinäinenkin päättyi tasan. Nyt vaatii sitten kaupan ratkaisua, kumpi tulee mua vastaan. Siis jos mun laskut ja tilastot on kohdillaan.
Runt

Eikös tuo mene maalierotuksen mukaan jos keskinäinen peli on tasapeli kerran ollut? Tai näin ainakin jokaisessa muussa pelitapahtumassa ja eikös rauhiksenkin kanssa jotain tuollaista juteltu, tälläinen muistikuva ainakin itselläni on. Ja jos ei muuten ratkea niin nopalla sitten, toki noppaa parempi olisi extra peli jossa ei SPP:t yms kerääntyisi eikä injuryita huomioitaisi.
Kummalla mahtaa olla parempi maalisuhde?
Furinji
Viesti:

Harri on jatkossa maalierotuksen ansiosta käsittääkseni.

Sivuhuomiona pieksin tänään ogret 3-0 \o/
On se aika pelottava tiimi silti en ole ennen päässyt niitä vastaan pelaamaan.
syrja

Näin mäkin sen muistelin ja käsitin. Mut en muista varmaks, kun asiasta vaan jossain kohtaa ohimennen kuulin
Runt

Niin enemmän se keskustelu tosiaan taisi maininna osalla jäädä, eikä niinkään sanuttu että: Näin asia menee!
Mitäs olikos skaveneilla +4 ja Helffeillä +5 nuo maalierotukset? Tiukaksi kyllä meni tuo B-lohko myös vaikka alkuun näyttikin siltä että A-lohko olisi ollut se tasaisempi näistä kahdesta. Hyvin kuitenkin mielenkiinto säilyi molempien lohkojen osalta viimeiseen peliin saakka. Toisaalta taas lohkojen ykkössijat ratkottiin suht aikaisessa vaiheessa, vaikkakin itselläni olisi ollut tasapelin mahdollisuus mutta tiedostin kyllä että maalisuhteen tulen häviämään.
Eipä tule olemaan minulla ja harrilla kovin helpot pelit edessä, hieman kyllä yllätyn jos toisemme kohtaamme finaalissa. Tosin ei kummankaan vastus mikään ylitsepääsemätön este ole joten kaikki on mahdollista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”