Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Siis lojalistirhinossa ei tule juuri muuta tarpeellista kuin keisarillinen kotka ja keisarillinen transfer sheet. Samaan hintaan saisit Chaos Rhinon jossa tulee Spiky Bits Sprue (isohko) ja jotain omalaatuisia härveleitä... Sama runko. Seuraava Rhino jonka ostan on kyllä kaaoksen mallia, noilla Spiky Bitseillä ja muulla lisäroinalla tekee varmasti vaikka mitä...
Juu, onhan Chaos mallissa paljon enempi sälää. Ainoa juttu on se, että joutuu käyttämään Chaos-mallista Bolteria. Joillekkin ei ole väliä, joillekkin siinä tulee kaikki väli (kuten itselleni. Onneksi pelaan kaaoksella )
En ole Space Marine pelaaja, mutta jos pelaisin niillä, en suostuisi käyttämään Chaos-mallista Boltteria (niinkuin Weekender totesi).
Armeijan ulkonäkö ja uskottavuus on tärkeää...
Olen Space Marine ja Chaos Space Marine pelaaja, enkä ostaisi lojalisteille Chaos Rhinoja (tokin ylimääräiset spiky bitsit olisi hyviä), mutta lojalisteille lojalistien pintle-mounted Stormbolter ja Imperial Eagle Rhinon etupanssariin ja traitoreille niiden omat...
Chapter Master of the Ambassadors Space Marine Chapter.
Repikää boltteri tavan ukkojen böksistä jos on ylimääräisiä. Konvertatkaa smokah lauchat (<--- örkki slangia). Kyllä siinä kjiaaoksen boksissa tulee paljon enemmän sälää jota on kiva tunkea jonnekkin hornaan...
Itse ostin 2 niitä kaamos-rhinoja kun ei ollut tavallisia (lue: lojalisti). Sitten kotona kun rupesin kokoamaan että ei petskules ku täällä on kamaa ! Siis oikeasti niistä saa niin paljon extraa että itse en enää norm. rhinoja osta. (jos ostan ollenkaan).