täällä täytyy näköjään olla nykyään alle 4kb:n avatari.. no mun avatari on kokoa 3.9kb, kuinka pieni sen pitäs olla että kelpaa.. :x
miten sitä saa pienennettyä, koitin photoshop 7:lla pakata sitä jpg kuvaa pienemmäksi mutta siitä tulee itseasiassa suurempi 5kb..
mitenköhän tehdään tarpeeksi pieni jpg kuva?
kuvan kokohan on 50x50..
tiedän ettei kuulu, mutta vaadimme vastauksen!
aika moneltahan on avatari häipynyt, kun ovat olleet liian suuria..
mutta se on jo liian paksua etta tuo minun alle 4kb:n avatari ei ole enää kelvannut..
Machiavelli kirjoitti:Kenties teiltä on hävinnyt avatarin käyttöoikeus??
en usko etta minulta on, tuo vain valittaa siitä että avatar on liian iso.
ja koska avatarini on aina ollut 50x50 niin en keksi miksi oikeus olisi mennyt..
Minultakin avatar katosi... ja oikean kokoinenkin se oli, enää ei näy vanha eikä uuet toimi...jos käyttöoikeus poistettaisiin kai siitä huomautettaisi\varoitettaisi?
Ne avatarit pitää itse laittaa takaisin. Tosta kuvan koosta en oikein muuta osaa sanoa kuin että pienennä .jpg kuvan pakkauksen laatua. IrfanViewillä (freeware) onnistuu hyvin.
Edit: hmm.. en lukenut kovin tarkasti ensimmäistä viestiä. -_- Tota pakkauskeinoa olet nähtävästi jo yrittänyt. Kai se pitää sitten vielä tiiviimmäksi saada. Minulla tästä tuli lähes itsestään riittävän pieni.
Well, I know there is no true me. I am only inside of people who know my existence.
- Lain
Jos photoshoppi löytyy, niin käyttäkää ihmiset sitä "Save as for web"-toimintoa, jolla saa kuvat reilusti pienempään tilaan ilman, että laatu heikkenee.
Kun avatarit otettiin pois kokeellisesti, sanottiin että jos ne tulevat takaisin jotta käyttäjien ei tarvitsisi hakea avatariaan uudelleen... näin ei näköjään käynyt vai onko kaikilla ollut liian iso avatar?
IG general kirjoitti:olis ihan liva jos olis sellanen kuvankäsittely-ohjelma, kun nyt ei löytyny muuta kuin tuo pieni ja toiset oli liian isoja
<------------------------
No mut ihan kivan linnun sä kuitenkin löysit avatariks.
Kyllä kaikilla on avatarit tallella, MUTTA kun ne on OFFSITE avatareja, ja ne offsitet eivät ole päällä. Kuva tulee ladata Sotun palvelimella (samasta paikkaa mistä ennenkin laitoitte avatarin, tai ladata se toiselta sivulta).
Kuva ei saa olla (muistaakseni) 4 kiloa isompi, eikä yli 64x64.