WTC/Yleiset WM/H-haastepelipäivät/viikonloput
Re: WTC/Yleiset WM/H-haastepelipäivät/viikonloput
Toukokuun eka viikonloppu on noppakerholla häppeningi. Tarkempia tietoja myöhemmin. Voi olla turnausmuotoinen tai avoimempi.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- GreenMeanie
Just oli possui pöydäl ja viski vieres illan maalausta varten. Mietin mielessäni Riksun suloja ja sit avaan ton. En tiennykkään et on noin hyvä japanin kielitaito ees suuta avaamatta.petskules kirjoitti:Ja H-P ei ees tiedä mistä puhutaan. Toi taitaa vaan olla reaktio siihen et huomasit et on perjantai.GreenMeanie kirjoitti:Siis mitä helvettiä.
Pakko vetää kännit.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
-
Der Dexter
Tuli tossa mieleen viime yönä, että pitäiskö meidän viedä riksulle oscar tosta esityksestä, olihan se sen verta eeppinen suoritus.
ja olin viime yön töissä, en nähnyt märkiä unia tuosta filmistä...
ja olin viime yön töissä, en nähnyt märkiä unia tuosta filmistä...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Jäätävä leffa! Ja joo en todellakaan jaksanu kattoa ensin ees vähää alusta.
Kuinkakohan vanha toi on?
Kuinkakohan vanha toi on?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Niin järkätäänkö me jotain ohjelmaa viikon päästä? Viikonloppu on varattu, mut turnaukseen taitaa olla enää vaikea houkutella hirveesti väkeä. No mä ja Mikko ollaan ainakin pelaamassa, jos ei muuta...petskules kirjoitti:Toukokuun eka viikonloppu on noppakerholla häppeningi. Tarkempia tietoja myöhemmin. Voi olla turnausmuotoinen tai avoimempi.
Joo me vähän puheltiin tästä Henrynkin kanssa. Ei me nyt mitään turnausta pidetä, mut vapaamuotoista pelaamista, metaamista ja hengailua on luvassa. Ulkopaikkakuntalaisetkin ovat tervetulleita ja lattiamajoitus järjestyy jostain.
Voi tulla testailemaan ja brainstormaamaan listaideoita nyt ihan livenäkin tai haastaa niitä ongelmamatchuppeja.
Voi tulla testailemaan ja brainstormaamaan listaideoita nyt ihan livenäkin tai haastaa niitä ongelmamatchuppeja.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
No ketkä tulee ja minkä verran ootte valmiita uhraamaan aikaanne? Mä oon käytettävissä la klo 11-> niin pitkään kuin sunnuntaina jaksetaan pelata.
Kyllä mua ainakin kiinnostais lähtee pelailemaan, katotaan jos täältä jonkun possen sais vielä kaveriksi. Jaakon suunnitelma "La 11 -> Su XX" kuulostais ihan hyvältä; ei tarvii herätä sika-aikasin, mutta mielellään siellä viettäis sitte molemmat päivät kun kerran lähtee pelaamaan.
Mua kiinnostais pelaa ainaki Jaakon Cygnaria ja Mikon eLylyä vastaan. Tän lisäks Khador, Skorne ja vähän Circle on semmoisia faktioita joita meidän päästä ei hirveästi löydy. Eli esim Tatun Circleä ja Mr Kuhan Khadoria vastaan vois pelaa. Samaten joku Cryx on semmonen perusvittumainen vastustaja jota voi treenaa ihan loputtomiin.
Khadoria vastaan kiinnostais pelaa Rahnilla Konquest+jalkaväki-listaa vastaan. Teoriassa uskoisin list chickenin menevän silleen, että koska mun Ossylista trumppais sen kolossallistan aika kovaa, kuvittelisin että vihu hyppäis kolossalittomaan listaan, jota vastaan sit taas Rahni ois parempi. Mut sit taas ovela vastustaja näkee mun suunnitelmasta läpi ja tuuttaa sittenki kolossalia naamalle. Eli esim pIruskille Conquestin lisäksi pari isoa jalkaväkiunittia (WGI+Kayazyt/Nyssit tai tupla-IFPt) ja jotain supporttia, mitä siellä nyt onkaan. Toinen mitä vois koittaa että pelais Ossy vastaan se kokonaan jalkaväkihelvetti, eli jos list chicken meneeki toisin päin.
Circlestä vituttaa yllättäen kaikki antimagia- ja stealthijutut. Eli jos jotain perus Kromaccia, eKruegeria tai eMorvahnaa vastaan pääsis pelaa druideilla ni ois siistii.
Skornea en osaa oikeen arvostaa Retrillä, eikö ne ihan hyvin tottele "Maagit vetää norsut Sentinelien miekkoihin" -plääniä? Voi olla kyllä että tulee aliarvioitua vaan sen takia ettei oo tullu vastaan. Jotain perus norsulaumaa tuolta nyt jokatapauksessa on varmaan tulossa naamalle?
Saataisko me koko WTC-tiimi paikanpäälle? Livemeta (ja -pelit) on kuitenki aina siistimpää ku foorumimeta.
Mua kiinnostais pelaa ainaki Jaakon Cygnaria ja Mikon eLylyä vastaan. Tän lisäks Khador, Skorne ja vähän Circle on semmoisia faktioita joita meidän päästä ei hirveästi löydy. Eli esim Tatun Circleä ja Mr Kuhan Khadoria vastaan vois pelaa. Samaten joku Cryx on semmonen perusvittumainen vastustaja jota voi treenaa ihan loputtomiin.
Khadoria vastaan kiinnostais pelaa Rahnilla Konquest+jalkaväki-listaa vastaan. Teoriassa uskoisin list chickenin menevän silleen, että koska mun Ossylista trumppais sen kolossallistan aika kovaa, kuvittelisin että vihu hyppäis kolossalittomaan listaan, jota vastaan sit taas Rahni ois parempi. Mut sit taas ovela vastustaja näkee mun suunnitelmasta läpi ja tuuttaa sittenki kolossalia naamalle. Eli esim pIruskille Conquestin lisäksi pari isoa jalkaväkiunittia (WGI+Kayazyt/Nyssit tai tupla-IFPt) ja jotain supporttia, mitä siellä nyt onkaan. Toinen mitä vois koittaa että pelais Ossy vastaan se kokonaan jalkaväkihelvetti, eli jos list chicken meneeki toisin päin.
Circlestä vituttaa yllättäen kaikki antimagia- ja stealthijutut. Eli jos jotain perus Kromaccia, eKruegeria tai eMorvahnaa vastaan pääsis pelaa druideilla ni ois siistii.
Skornea en osaa oikeen arvostaa Retrillä, eikö ne ihan hyvin tottele "Maagit vetää norsut Sentinelien miekkoihin" -plääniä? Voi olla kyllä että tulee aliarvioitua vaan sen takia ettei oo tullu vastaan. Jotain perus norsulaumaa tuolta nyt jokatapauksessa on varmaan tulossa naamalle?
Saataisko me koko WTC-tiimi paikanpäälle? Livemeta (ja -pelit) on kuitenki aina siistimpää ku foorumimeta.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mä voinen tulla toiseksi päiväksi mukaan. Meniiteiltä varmaan lähinnä eFeora, ja jos joku haluaa niin villinä korttina H-Reclaimer. Trollien puolelta varmaan kiinnostavimpina eGrim, Calandra+nyssit ja burrowerit, pGrisselin jalkaväkihorde.
Kumpi? ;)TheEmu kirjoitti:Saataisko me koko WTC-tiimi paikanpäälle?
Mä voisin sit taas pelaa gunlineja ja denialia vastaan. Retributionia vastaan ois ihan kiva kokeilla ja sit tietty eHaley / pHaley. eMorvahnaa ja eKruegeria vastaan voisin kanssa Aspya yrittää.
Kromacia mä voin pyöritellä joskus kesän aikana, että kaikki pääsette kokeilemaan. Tarkoitus on mulla pyörittää sitä skilltin superlistaa (jota tuolla tulee näkymään kohtalaisesti), että näätte mitä sillä voi puuhata ja mitä se yrittää.
Vahvasti näyttäis, että mä pääsisin mukaan rientoihin.
- GreenMeanie
Tää on vähän niinku mister finland rait? Toi viikonloppu on huono ainakin lauantain osalta, mutta kyl mä koitan tulla työnteleen noita.TheEmu kirjoitti:Mr Kuhan Khadoria vastaan vois pelaa
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
-
Der Dexter
tuntuu, että mä tartten oikesti sitten autokyydin tonne, mutta mää voin tula työntelemään Khadoria (on juuri noita listoja olemassa), Legioonaa (joitain nappeja puuttuu, Ilarin/villen napit paikkaa, ehkä Hermannin) ja sitten oman metan Circle-treenit päälle.
tolla viikonlopulla oon vielä yövuoroissa, että tuun taas ilman yöunia paikalle, mutta astetta enemmän nostetta kofeiinilla, niin kai se sujuu.
sunnuntaina pitää vaan ola semiajoissa ulkona, tosin eiköhän team turku lähde kans sopivasti kotia kohti, että päivä päättyy oikeaan aikaan.
tolla viikonlopulla oon vielä yövuoroissa, että tuun taas ilman yöunia paikalle, mutta astetta enemmän nostetta kofeiinilla, niin kai se sujuu.
sunnuntaina pitää vaan ola semiajoissa ulkona, tosin eiköhän team turku lähde kans sopivasti kotia kohti, että päivä päättyy oikeaan aikaan.
Toi skilltin lista ois just siisti ainakin päästä testailemaan vastaan jossain kohti. "Piece tradet ilmasilla vaihdoilla" kuulostaa aika ikävältä suunnitelmalta...petskules kirjoitti:Kumpi? ;)
Mä voisin sit taas pelaa gunlineja ja denialia vastaan. Retributionia vastaan ois ihan kiva kokeilla ja sit tietty eHaley / pHaley. eMorvahnaa ja eKruegeria vastaan voisin kanssa Aspya yrittää.
Kromacia mä voin pyöritellä joskus kesän aikana, että kaikki pääsette kokeilemaan. Tarkoitus on mulla pyörittää sitä skilltin superlistaa (jota tuolla tulee näkymään kohtalaisesti), että näätte mitä sillä voi puuhata ja mitä se yrittää.
Iha hyvä plääni vois olla pelaa vaik kerran (tai toki useemminkin) kaikkii vastaan tiimin sisällä, niin näkis vähän livenä mistä tossa metailussa puhutaan. Ettei tulis mitään hölmöjä "Tiputa SFAt" vinkkejä ;)
Janilta ainakin toi eFeora kelpais mainiosti vastustajaksi ja joku peikkosettikin; eGrimmi ny varmaan uusimpina vois olla siisti testaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Viikonloppu lähestyy. Ketkäs tänne nyt sit oli tulossa? Mä, Teemu ja Emppu + Tatu väsyneenä + Jani jompana kumpana päivänä? No mulle riittää kyllä kuhan on ees joku pelaamassa vastaan koko viikonlopun, mut toivois toki vähän isompaa osanottoa!
Enköhän mäkin tieni viikonlopun peleihin löydä.
-
Der Dexter
voisin pakkailla vissin 3 eri armeijaa mukaan, joten kyyditys mulle ois aika kool.
yrit'än pakkailla niitä mukaan siinä aamusella, mutta katotaan riittääkö 3 armytransporttia...
yrit'än pakkailla niitä mukaan siinä aamusella, mutta katotaan riittääkö 3 armytransporttia...
- GreenMeanie
Saatko tuotuu mulle ifpei sillon? Koitan tulla ainakin pelin pelailee jossain vaiheessa, mut en osaa viel sanoo ajoistani.Der Dexter kirjoitti:voisin pakkailla vissin 3 eri armeijaa mukaan, joten kyyditys mulle ois aika kool.
-
Der Dexter
enköhän tohon tavaramäärään saa mahdutettua ne, kunhan vielä muistais...
Tuun vkonloppuna ainakin toisena päivänä. Perheessä sairastellaan nyt paljon joten vähän epävarmaa.