"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Flyer-spam necrons+CSM 1750

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Oberon

Flyer-spam necrons+CSM 1750

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Eli pääsiäisenä kävin sellasella tosi jalkaväkipainoitteisella CSM-setillä (kaks mopolordia, spawneja, lohari, 30 marinea ja 25 kultistia, 6 oblia) häviämässä aika kovaa kaikenmaailman lentureille yms. Kattelin siinä nopeiden otteluiden jälkeen vähän, että mikä on miun armeijoilla muotia nykyisin, ja laskeskelin kuinka saan sen kaiken samaan listaan. Tässä tulos satasella kevyempänä, jolla kävin PKP:n turnauksessa kääntymässä.

Destroyer lord: scythe, 2+, mss
3x5 warriors nightscytheillä
6 wraithia 3 whip coililla
3xannibarge
slaaneshin demoniprinssi: siivet, 3+, mutaatio, black mace
14 kultistia itemeillä
heldrake lieskarilla
aegisline radiolla

Perusplääni oli tuupata prinssi ja haamut eteenpäin, pyssytellä bargeilla ja ottaa kaikki lentokoneet sisään kakkosvuorolla ampumaan loputkin pois. Meni suunnilleen niinku piti, mut evosin prinssin kanssa eikä se koskaan selvinny kolmosvuorolle asti, oli toki voittaja kakkospelin lekanaattoriblobia vastaan. Pidetään jatkossakin, opetellaan pelaamaan sillä.

Tesla destructorit on OP.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Malkuth

Re: Flyer-spam necrons+CSM 1750

Viesti Kirjoittaja Malkuth »

Mä oon tässä hetken ennustellut, että "kun Tau saa uuden codexin ei täällä lennä enää kukaan". Pelasin eilen ekaa kertaa uutta tauta vastaan, ja kyllä se oikeasti siihen meni, että night scythejen sisältö piti beemata alas heti ekan tilaisuuden tullen kun croisantit ammuttiin välittömästi päreiksi. Toki pelasin vain kahta, ja ilman commsia, eli tulivat vielä eri aikaa pöydälle, mutta olisi ne pari skyfire riptideä ja yksi ryhmä skyfire broadsideja ampuneet vähän enemmänkin tarvittaessa. Heldraket ehkä kestää vähän paremmin, taut kuitenkin ampuu taivaalle enempi strena seiskaa ja kasia jotka ei AV12:ta tapa ihan samalla teholla tietysti kuin AV11:ta.

Eli siis tosi vahvan oloinen lista, ja tämän suuntaisilla on muutkin pärjänneet turnauksissa, mutta mä epäilen, ettei ehkä pärjätä enää jatkossa yhtä yleisesti. Mulla on itsellänikin ollut necroneiden ja heldraken yhdistäminen suunnitelmissa, mutta saa nyt nähdä jaksaako sitä enää...
Snowtrooper

Viesti Kirjoittaja Snowtrooper »

40K paljastuu myös lentureiden osalta kivi-paperi-sakset -mekaniikkaan nojaavaksi?

Voi kuinka yllättävää.
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

siinä missä aikaisemminkaan ei pärjänny pelkil lentureil, nyt vaan maajoukoil on viel enemmän arvoo. jos ei oo interceptii taulla, annhibarget ja scythet ampuu aika ikävästi vuorol jol tulee sisään. wraithit viel tuuppaamas päälle ni voi olla et ampujien rippeet ei onnistu overwatchaan sua hajalle. se et nightscythet ei voi liidellä pöydällä pari vuoroo rauhassa ja tiputtaa kamaa minnekkä tahansa kentällä vitosel on ihan hyvä juttu.
Lord of Carcassonne

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Tuo on musta vahva lista jota on vaikea jopa taulla pudottaa. Etenkin jos kaikki lenturit sattuisi ilmestymään samalla vuorolla niin ei kaikkia noita millään skyfire+interceptor yhdistelmällä ammuta alas.Mun turnaus listalla jolla pelasin Malkuthia vastaan niin olisi vaikea pärjätä tolle. Mutta taullahan pitää pelätä eniten, kuten Malkuth itse mulle sanoi niin Taun markerlighteja koska jos onnistun merkkaamaan sun lentokoneet niin kappas perus pukukin alkaa melkein osumaan omalla bs:llä niihin ja se ei ole kivaa. Eli annihilation bargella pathfinderit päreiksi heti kun näkyy ja wraitheilla kohti vaan kuin sika limppuun(Varo silti riptidea joka voi hyvässä lykyssä savustaan sun wraithit kokonaan pöydältä)!
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”