"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WTC/Yleiset WM/H-haastepelipäivät/viikonloput

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Datsi

Re: WTC/Yleiset WM/H-haastepelipäivät/viikonloput

Viesti Kirjoittaja Datsi »

Mä voisin su tulla.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Monelta aloitellaan lauantaina?
Rats keep running!
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Charad kirjoitti:Monelta aloitellaan lauantaina?
Klo 11. Jos tuut autolla, niin voisit itse asiassa poimia mut kyytiin, niin voidaan pelata heti alkuun.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Mä tuun lauantaina joskun klo 17-18 aikoihin ja voin olla iltaan asti. eFeora ja eGrim nyt ainakin mukana, mutta katsotaan mitä muuta jaksan kantaa.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Me tähdätään tohon yhteentoista kanssa. Luulen että Teppo lähtee kanssa ja voi olla että autoon mahtuu vielä joku neljäskin (Hebe?).
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Charad

sopiihan tuo, olen vartta vaille siinä alhaalla.
Rats keep running!
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

hep, käyppä noukkiins mut sitten kans, varmaan kuitenkin legioonaa pitää kantaa mukaan, sekä Khadoria ainakin sen iruskin listan verta, että julgiset menee vaikeeks liikkua...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Charad

Ota varsi mukaan.

Juu, poimin tatu sut 20 vaille.
Rats keep running!
Der Dexter

sain järkättyy ittelleni auton, että mua ei tarttekaan hakee, tää helpottaa mun roudaamista enempi näinä päin, ja vähän kulkemisiakin parantaa.
Celebdae

Dodih. Haastepeliviikonloppu takana ja ilmeisesti osallistujat saivat mitä halusivatkin, eli hyvän määrän pelejä. Näitä vois mun puolesta pitää vaikka kerran kuussa. Vaikka tuli pelattua paljon, niin ei onneksi ole mitenkään erityisen kuollut olotila. Ehkä se auttoi, että jätti ryyppäämisen väliin tällä kertaa =) Omiin listoihinkin sitä on aika tyytyväinen ainakin tällä hetkellä, mutta pientä viilausta voi toki vielä tehdä.

Ja tosiaan WTC-tiimin ulkopuolisten osallistuminen on erittäin suotavaa (myös) jatkossa.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Saiko kaikki match uppinsa kokeiltua ja onko siellä IFPt odottamassa mua? Odotan päivityksiä myös WTC-listametaketjuun.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Der Dexter

on siel kaapissa jotain ifpejä laatikossa.
onks mulle jossain jotain valuuttaa olemassa?
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Jees, kivaa oli, munki puolesta näitä vois hyvinki olla useamminkin. Kaheksan peliä viikonloppuun ja pelkkii hesalaisia vastaan, tykkään.

Ite pelit meni vähän hassusti ja ekaa kertaa Retriuran aikana onkin jonkinasteista masennusta leluihin. Tuntu että jäin vaan grindissä jälkeen. Lisäks jäi kuitenki fiilis että pelasin ihan kohtalaisesti tai hyvin pääosin kuitenkin, niin alkoi epäilyttää onko mulla sitten listoissa vikaa vai mikä mättää. Toisaalta sitten taas häviöt tuli eAspylle, eMorvahnalle ja eLylylle sekä Jaakolle, jotka selkeesti on huonoja match-uppeja Retrille.

Automatkalla kotiinpäin kävin jo mielessä läpi mahdollisuuksia eVyroksesta faktion vaihtamiseen ja takaisin. Vähän tuntuu että Ossylle hyvien matchuppien löytäminen on aika hankalaa, kun kukaan ei enää pelaa kolossaleja, tai ainakaan tuo niitä Ossyn nautittavaksi. Ehkä Rahn-eVyroksessa olisi ideaa...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

TheEmu kirjoitti:Automatkalla kotiinpäin kävin jo mielessä läpi mahdollisuuksia eVyroksesta faktion vaihtamiseen ja takaisin. Vähän tuntuu että Ossylle hyvien matchuppien löytäminen on aika hankalaa, kun kukaan ei enää pelaa kolossaleja, tai ainakaan tuo niitä Ossyn nautittavaksi. Ehkä Rahn-eVyroksessa olisi ideaa...
Mä luulen, että maailmalla pelataan enemmän colossaleja. Cygnar käyttää niitä tosi paljon Jaakon ulkopuolella ja mä luulen että Galleonia alkaa näkymään kanssa ja gargantuaneja, kun ne alkaa olemaan metattu sisään listoihin.

En mä tiedä pelataanko niitä sikapaljoa, mutta varmasti enemmän kuin meidän metassa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Kyllä mä uskoisin, että Judicator, Stormwall, Galleon ja Mammoth ovat aika monella pelaajalla vähintään toisessa listassa. Kraken, Hyperion ja Conquest kolmikko taas varmaan joissain listoissa näkyy, mutta ei läheskään kaikilla pelaajilla. Arkkienkeli, Mountainking ja Worldwrath taas on varmaan kohtalaisen epätodennäköisiä vastapuolella.
Celebdae

Ihan kohtalaisia vinkkejä muiden maiden metasta saadaan varmaan jenkkilän L&L:stä, tosta Saksan tiimiturneesta, jonne Tatu+Olli+Emppu oli menossa ja UK mastersista, jos niitä listoja jostain saa. Puolasta en osaa sanoa, mutta kai teillä jotain vakoilukortteja oli. Sitte muilla paperilla vähemmän kovilla mailla on mun perstuntuman mukaan colossaleja/garganthuaneja aika varmasti vähintään kohtalaisesti.

Celebdae

Tarkemman listametan voinee siirtää tonne omaan keskusteluunsa, mutta tuli mieleen se lauantain pitsatilaus, jota kaikki osallistuneet ei oo vielä maksanut.

Tili 134735-18753 odottaa rahojanne 7,83e /nuppi. Teemu ja Emppu makso jo.

Celebdae

petskules toisessa ketjussa kirjoitti: 25. - 26. toukokuuta voisi olla virallinen WTC -treeniviikonloppu. Noppien kerholla on täyttä, mutta josko Turussa?
Käy mulle. Vaihtoehtoisesti 15.-16. kesäkuuta voitais mahtua Noppakerhonkin tiloihin. Mulle käy kesäkuussa kaikki pl. lakkiaisviikonloppu.

Ja jos joku ei oo maksanu edellisessä viestissä mainittua pitsaa niin RAHAA TULEMAAN petskules!

Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Celebdae kirjoitti:Vaihtoehtoisesti 15.-16. kesäkuuta voitais mahtua Noppakerhonkin tiloihin.
Mulle ei käy. Mulla on kaksikin tapahtumaa päällekkäin.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
-Emppu-
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja -Emppu- »

Myöhäiset kiitokset PK-seudun porukalle järjestelyistä ja Jaakolle majotuksesta. Vkloppuna sain ainakin itse tosi hyviä ja opettavaisia matseja alle ja mielellään lähden uusiksi mukaan jos vastaavia vielä järkätään.

Tuli jälkeenpäin joidenkin turkulaisten kanssa juttua eri peliporukoiden pelikulttuurista. Treenivklopussa meikäläistä ihmetytti ainakin take-backien casuaali ottaminen ja efektien merkitseminen (tai lähinnä sen puuttuminen). WTC:ssä tällaiset jutut eivät enää mene läpi ja jos ollaan kyseistä turnausta varten treenaamassa, niin mun mielestä olisi hyvä treenata sen mukaan. Jos Belgiassa jättää efektin merkkaamatta niin vastustaja voi aina hakea tuomarin kysymään mitä efektejä pöydällä on päällä ja sitten on itse kusessa. Samoin take-backit ovat vastoin pelin sääntöjä, joten minkä takia opettelisi huonoja pelitekniikoita.

Tein jonkinäköisen listan linjauksista, joita tulen itse noudattamaan kaikissa treenipeleissä (ja toivon muidenkin noudattavan).
  • -Take-backit ovat kiellettyjä ilman vastustajan lupaa.
    -Kaikki efektit, spellit ja animukset tulee merkata selkeästi (siten, että vastustaja ja tuomari saa niistä selvää)
    -Pelin alussa tulee tehdä selväksi re-rollataanko vinot nopat (”kirkot)
    -Tärkeät mittaukset (mieluiten tietty kaikki mittaukset) tehdään siten, että vastustaja näkee selkeästi liikutun matkan.
Jokainen saa tietty pelata omalla tyylillään, mutta kyseessä on kuitenkin kahden pelaajan peli. Listattujen asioiden kohdalla tulee vastaan paljon variaatiota ja ainoa järkevä ajankohta tehdä kyseiset linjaukset selville on ennen pelien alkua kun kumpikaan pelaaja ei voi hyötyä pelillisesti päätöksistä. Aion ainakin itse harjoittaa tästä lähin armotonta nihkeilyä näiltä osin kaikissa harjoituspeleissä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”