Kyllä GW ainakin näyttäisi laittavan Settralle tuon kärryä vetävän kolmannen hepan ihan omalle cavalry baselle siihen viereen:Amazing Slug kirjoitti:TÄHWarchef kirjoitti:Chariot + horse base vai ignoroidaanks se horse kokonaan?
Joo? Wtf. Kyl mun boksien mukana tulee vaik mitä pahviläpysköitä ja kokoamisohjeita, en mä oleta et kaikki boksista löytyvä on basea. Jos siel on random cavalrybase messis ni heittäsin jorpakkoo, niit on jo miljardi ylimäärästä. Onks Settralla joku optio mennä hepalla tai kärryllä? Varmaan tarkotettu cavalry/chariot Settroille respectively?
Does Settra's Chariot of the Gods count as two chariots for the purposes of determining rank bonuses and the strenght of any Impact Hits(p53)? A: No, Settra must be placed at the side of a unit because his base's footprint is bigger than that of a normal chariot(see When Footprints Collide on page 98 of Warhammer Rulebook).
Mitä
Oikeesti mitä
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... od1610010a
EDIT: Itse asiassa kun katsoin tarkemmin, niin tuossahan on siis neljä hepaa vetämässä, ja taitaa kuvassa olla kaksikin cavalry basea (toisesta näkyy vähän kulmaa cast:n päällä), eli olisikin T-base L-basen sijaan :P
Tosin tekstissä puhutaan yhdestä cavalry basesta chariot basen kaverina.