Advanced LOS
Advanced LOS
MoM:ssa likkikokoelma. Linkattussa youtuuba videossa Will sanoo, että laaseria ei saisi käyttää LOS:n chekkaamiseen.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Re: Advanced LOS
Ja oli asiassa väärässä, kuten tuossakin ketjussa on käyty läpi.
Silmällähän näkee saman ihan yhtä hyvin, eli ei todellakaan mitään syytä kieltää.
Silmällähän näkee saman ihan yhtä hyvin, eli ei todellakaan mitään syytä kieltää.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Jeps. Eli käytännössä saat mitata 0.5" (tai 2" in case of reach) kohteesta kun valitset charge linjaa.
Mutta vain vihollisen modelin sivuille (eli siis käytännössä saat mitata missä menevät sallittujen chargelinjojen äärilaidat). Tuosta kommentistasi vois päätellä, että saat mitata mihin suuntaan vaan. Myös vihollisen edestä, joka voi olla hyvin kiinnostava tieto jos vihun edessä on este. Tämä mittaaminen siis ei ole edelleenkään edes käytännössä sallittua.Merimetsä kirjoitti:Jeps. Eli käytännössä saat mitata 0.5" (tai 2" in case of reach) kohteesta kun valitset charge linjaa.
Enemmän mä oon innostunut tosta rydiafanin lausahduksesta että tulee joku laajempi FAQ-tyyppinen setti:
http://museonminis.com/forums/index.php ... 9#msg33229
http://museonminis.com/forums/index.php ... 9#msg33229
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mä oon antanut itseni ymmärtää, että tää tulis olemaan ohje Steamrolleriin, jossa mainitaan näitä juttuja kuten "kukkulan hipaisu riittää elevaatioon". Tuskin mitään ihmeellistä on luvassa, mutta selventänee jotain asioita. Eihän sitä hirveemmin mitään epäselvää ees ole...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
- GreenMeanie
Mä oon käsittäny et ihan erillinen paketti, menemään noiden sinisten ''judgejen'' alueelle enemmän kun oikeisiin sääntökysymyksiin. Eli just basejen käyttö chargeissa, terrainit, laaserit, noppasäädöt yms. Varmaan tulee enemmän suuntaa antavina kun noi infernaalien (ja hacksawin) ruulaukset.Celebdae kirjoitti:Mä oon antanut itseni ymmärtää, että tää tulis olemaan ohje Steamrolleriin, jossa mainitaan näitä juttuja kuten "kukkulan hipaisu riittää elevaatioon". Tuskin mitään ihmeellistä on luvassa, mutta selventänee jotain asioita. Eihän sitä hirveemmin mitään epäselvää ees ole...
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.