War Head Hammerhead: The Relic 40k, Kiitokset ja raporttia!
Re: War Head Hammerhead: The Relic 40k 1750 18.5
mäkin juodun perumaan.Jesse Nurminen pois varasijoilta.
Itsekkin menin lupautumaan huomaamatta muita päällekkäin kasaantuvia tapahtumia joten Jussi Lindeberg peruuttaa osallistumisensa. Pelionnea muille :)
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Pahasti näyttää siltä etten kävele viel ens viikonloppunakaan kunnolla, joten ei varmaan tartte tulla seisoskelee pöydän taaksekaan.
Eli Natunen harmi kyllä pois...
Eli Natunen harmi kyllä pois...
<Weekender> äsh, huomenna vasta saan kamat
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään
Joona Knorn peruu, ei oikeen ehdi leikkii figuil kun pääsykokeet ens viikol :/
Pauli Hulkkonen luopuu jonosta myös. Työ tarjosi paremmin kuin tähän jonotus
"Quit your life eldar!"
Aight! Ville Rantalainen varasijalta sisään! Tällä hetkellä varapelaajia ei ole, joten kannattaa seurata pelaajatilannetta. ;) Viikonloppuna nähdään!
Aijai. Nyt joutuu valitettavasti perumaan. Buhuu. Joonathan Suvanto luovuttaa jo heti kättelyssä.
Re: War Head Hammerhead: The Relic 40k 1750 18.5 - 15/16
Mies joutuu perumaan töiden takia.
Mä en tuu, Suomi pelaa lätkää. Ainiin, Joonaskaan ei pääse.
Sexy and Inouj it.
http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win
Olin just tulos ilmottaa..
Lätkää pelataan joka vuosi, Hammerheadejä kerran parissa kuukaudessa (ilmeisesti). Ihmeellistä luonteenheikkoutta.
gaming since '92
ovv kirjoitti:Lätkää pelataan joka vuosi, Hammerheadejä kerran parissa kuukaudessa (ilmeisesti). Ihmeellistä luonteenheikkoutta.
Sisäinen nörtti ja penkkiurheilija käy kädenvääntöä. Tuun mestoille hengaan aamupäivästä, mutta ei matsia voi missata.
Sexy and Inouj it.
Re: War Head Hammerhead: The Relic 40k 1750 18.5 12/16
Reliikinmetsästys on käynnissä! Tervetuloa turnauspaikalle seuraamaan ja fiilistelemään scifihammeria ennen illan lätkäpelejä.

Oho, mites täs näin kävi. En todellakaan pelaa enää millään juusto-croneilla jos läppä-nideil pärjää näin hyvin. Vähän vaan Ottista huijasin ekassa pelissä, mut onneks korvasin sen unohtamalla jatkuvasti kaikki mua auttavatkin säännöt ja kikkailut. Kiitti turnauksesta, nää hammerheadit on kyl varmaan parhaiten järkättyjä turnauksia mis oon käyny. <3
Re: War Head Hammerhead: The Relic 40k, Kiitokset ja raportt
Kiitokset osallistujille hauskasta päivästä makeiden armeijoiden ja kiihkeiden matsien parissa. Turnausraporttia kuvineen voi ihmetellä linkin takaa:
Hammerhead: The Relic 18.5

Hammerhead: The Relic 18.5

Hieno turnaus oli, kannatti matkustaa.
Pahoittelut vastustajille hivenen överistä listasta, mukaan ei vahingossakaan ollut eksynyt mitään muuta kuin just niitä "pakollisia" valintoja... Karma kyllä rankaisi ja noppa pyöri todella huonosti suurimman osan turnausta, mikä varmisti, että kaikista peleistä tuli varsin tiukkoja vaikka vastassa oli mm. Mech-Eldar ja Black Templars. Kaikki vastustajat oli mukavia tyyppejä ja ainakin mun taitoihin suhteutettuna myös hyviä pelaajia. Oma vaikutuksensa matsien tuloksiin oli tietysti kyllä taas myös ihan rehellisellä kämmäilyllä, hauskimpana varmaan se ekan pelin "ai noilla war walkereilla olikin missilet" + "ai niin se Eldrad tosiaan deploilee jotain joukkoja uudelleen" + deplosin itse miten sattuu = aika monta tuhottua wraithia.
Pahoittelut vastustajille hivenen överistä listasta, mukaan ei vahingossakaan ollut eksynyt mitään muuta kuin just niitä "pakollisia" valintoja... Karma kyllä rankaisi ja noppa pyöri todella huonosti suurimman osan turnausta, mikä varmisti, että kaikista peleistä tuli varsin tiukkoja vaikka vastassa oli mm. Mech-Eldar ja Black Templars. Kaikki vastustajat oli mukavia tyyppejä ja ainakin mun taitoihin suhteutettuna myös hyviä pelaajia. Oma vaikutuksensa matsien tuloksiin oli tietysti kyllä taas myös ihan rehellisellä kämmäilyllä, hauskimpana varmaan se ekan pelin "ai noilla war walkereilla olikin missilet" + "ai niin se Eldrad tosiaan deploilee jotain joukkoja uudelleen" + deplosin itse miten sattuu = aika monta tuhottua wraithia.
- Lord of Carcassonne
Kovasti näyttää Tyranidit vievän turnauksia vaikka codexia ihmiset haukkuukin.Mut niillä pelaa hyvin pelaavat ihmiset. =)
Itsekin tahtoisin olla tälläisessä turnauksessa mukana mut toi kulkeminen on toinen juttu :(
Itsekin tahtoisin olla tälläisessä turnauksessa mukana mut toi kulkeminen on toinen juttu :(
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Hyvän näköisiä matseja ja hyvä rapsa. Pahoittelut omasta no-showsta. Sisälukutaito petti ja jostain syystä autopilotti oletti että kaikki yhden päivän turnaukset järjestetään sunnuntaisin. Ensi kerralla sitten skarpimpana liikkeellä. Onnea voittajille!
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
- El Phantasmo
Oli loistava turnaus, kiitokset järjestäjille ja vastapelureille! Kolme hyvää matsia joissa nopat turhauttivat välillä itse kutakin, ja tuli omasta puolestakin koomailtua ihan riittävästi. Näitä lisää. Erityiskiitos ekan rundin vastustajalle Laurille, jonka huumori kesti kauheat nopat ja minun ajoittaisen jäätämisen - mainio vääntö loppuun asti kaikista kummallisuuksista huolimatta.