Figutori
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Figutori
Itseltäni löytyisi tota chaosta laatiskosta ainakin 4 warrua 8 beastmeniä (vanhoja gw:n muovisia one bose figuja joilta kirveet katkaistu pois). Toki jos tuon koko setin haluat pois lunastaa niin sitten asia onkin jo aivan toinen. Ei jäisi ylimääräisiä figuja laatikon pohjille ilman käyttötarkoitusta.
Löytyy tuolta sitten liskojengikin vähän samanlaisessa kunnossa jos sellainen jotakuta kiinnostaa.
Löytyy tuolta sitten liskojengikin vähän samanlaisessa kunnossa jos sellainen jotakuta kiinnostaa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
No tuo toki saattaisi ratkaista siis mun ongelman kerralla, jollei kellään muulla satu olemaan. Meidän täytynee keskustella vaihtokaupasta jossain välissä kun näkyy ei mulla tuon suhteen mikään hätä ole.
Niin juu, onhan mulla joku muovinen minotaurikin jolla nuija kädessä. Samaan settiin kuuluu, harrilta tuollaisenkin joskun käynyt haalimassa itselleni. Eli Chaos teamiin löytyis periaatteessa kaikki mitä tarvitsee.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
No minotauri onkin ainoa, mikä löytyy jo :D
Ethän sekoita siihen minoon minkä annoin kuvattavaksi :D Mutta jos minotaureja joku kaipaa niin metallisia löytyy "ylimääräisinä"
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Ai nii hyvä ku muistutit mullahan on tuolla siis jo muutama beasti ;)
Löytyykö muovisia BB örkkejä (blizzer ja blakc orc)? Toki jos vanhempaa vuosikertaa löytyy niin voi tarjoilla goblineista linjamiehiin ja heittäjiin.
mulla on se yksi vanha faban klooni-black orc joka on lähes täysin samanlainen bb-vastineiden kanssa kun siltä leikkaa aseet pois. Tein niistä itekin lisää mustaörkkejä aikanaan
Mullakin on kai jäljellä vielä yksi muovinen aloituslaatikon black orc. Gerazulle myydystä setissä oli 6 metalliblizeriä, että sillä saattaisi olla extroja.
Kalat meni kotio...
Ostaisin yhden Rat Ogren, mieluiten muovia, kunnolla tai mallilla ei paljon väliä. Ympyräbeissi vois olla myös pop, bowlikentälle päätymässä. Lisäksi kaivataan tätä Elffitiimiä, jos ei ole kokonaista tiimiä myydä niin voisin ostaa kyseisen boksin heittäjiä, linjamiehiä ja/tai blitzerejä. Varsinkin heittäjät kiinnostaa ja yksittäisiäkin nappeja etsitään.
Mulla vois olla sulle Kuutsa tommonen Rat ogre. Muovia. Kasattu ja stuffattu, mutta maalaamaton. Menee Bowliin hyvin. Mitä siitä haluaisit maksaa? Vähän toisaalta itsekin olen Skaven tiimiä ajatellut, mutta hmm.
Kalat meni kotio...
Olisko Harri 7€ paha?
Ei kellään olisi myydä tuota nykyistä metallista Blood Bowlin kääpiötiimiä?
Olen tässä vaan pohtinut, että noi vanhat kääpiöt on GW:n tiimeistä varmaan ainoita, jotka retroudessaan miellyttää omaa silmää sen verran, että ne voisin hankkia alkuperäisinä convertoimisen tai vaihtoehtovalmistajan sijaan. Nostaa vaan päätään ajankohtaiseksi, kun GW:n varastot kerran hupenee, joten kannattaisi nyt tilata, jos meinaa saada, mutta sitten taas köyhänä opiskelija pitää kysyä ensin täältä, että ei teillä kellään olis myydä käytettynä?
Olen tässä vaan pohtinut, että noi vanhat kääpiöt on GW:n tiimeistä varmaan ainoita, jotka retroudessaan miellyttää omaa silmää sen verran, että ne voisin hankkia alkuperäisinä convertoimisen tai vaihtoehtovalmistajan sijaan. Nostaa vaan päätään ajankohtaiseksi, kun GW:n varastot kerran hupenee, joten kannattaisi nyt tilata, jos meinaa saada, mutta sitten taas köyhänä opiskelija pitää kysyä ensin täältä, että ei teillä kellään olis myydä käytettynä?
Yhdelle vanhalle rhinolle ois tarvetta, mielellään maalaamaton, kaaos sprue plussaa.
voi voi, olisit aikasemmin huudellu noista veteraani röhnöistä.
Mulla olis ollu vielä männäviikolla, mutta meni jo
Mulla olis ollu vielä männäviikolla, mutta meni jo
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Onko kellään Faban pieniä monster-baseja? Niitä 40*40mm:siä ögre, rölli ja kumppaneiden baseja. Myös chariot baseille olisi käyttöä. Tarvetta olisi isolle määrälle.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Jokunen base löytyy, en vain tiedä missä ne ovat. Magneetti tsydeemillä varustettuna ovat nuo baset. Voin jollain aikaa etsiskellä.
Multakin löytyy ylimääräisiä neliöitä varmaan neljässä eri koossa, mutta lähinnä kaipaisin vaihtoa sitten vastaaviin pyöreisiin.
Mie ettiskelen Chaos Warrioreita, Bestigoreja ( käyttäisin perus beastmenina ) ja minotauria Blood Bowl tiimiä varten.
"Ei kunniaa ilman kuolemaa" - Joku sanonu joskus