BMOP 4
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
BMOP 4
Diih. On taas se aika vuodesta kun BMOP laskeutuu maan päälle ja Porin maalausintoa ja -taitoa ihastellaan. Tämän vuoden teemana on osallistujien runsaus ja Pelikaupan kisoja parempi laatu. :)
Säännöt:
Kaikki halukkaat osallistujat ovat tervetulleita osallistumaan kun määritämme täällä Sotussa, ken on maailman kaunehin. Figun koko ja sisältö ei ole rajoitettu minkään valtion mittayksiköihin ja osallistua voi pienestä 15mm sotilaasta suureen heroic skaalan tankkiin. Kisoissamme on nähty sotilaita aina ruohonjuuri tasosta suureen 54mm skaalaan saakka ja olemme myös haistelleet tankkienkin keijupölyjä.
Väkijoukon paljouden ja kesäkiireiden vuoksi maalauskisa tapahtuu internetin välityksellä ja kuva on lähetettävä kilpailun järjestäjälle, minulle, deadlineen mennessä. Kuvia työstä saa ottaa niin paljon kuin sielu sietää, mutta määrän ollessa runsas, omalle mielenterveydelleni sopisi kuvakollaasin photoshoppaaminen/painttailu (niin Jarkko). Mikäli et omista kameraa tai tarvittavia taitoja, Porin Miniatyyriskenen elävöittämisseura tai yksittäiset henkilöt voivat halipalkkiota vastaan auttaa asiassa.
Sääntölisäys
Työtänsä annettaessa pyydämme osallistujaa antamaan omat kootut selityksensä työstään. Kyseisessä työssä tulisi näkyä valmistaja, peli ja mahdolliset muokkaukset (konvaukset) mitä työstä löytyy. Seuraavat asiat auttavat kaikki tunnistamaan hienon figuurin kuin myös huomaamaan työhön käytetyn vaivan mikäli sitä on jollain tavalla muokattu. Kootut selitykset ja oma henkilökohtainen kriitikki on plussaa.
Deadline 31.7.2012 Klo: 23.59.59.
Sama kuin viimekin vuonna.
1.8.2012 Klo 00.00-23.59.59 välillä laitan kuvat Sotuun omaan tiedotteeseensa ja äänestys alkakoot.
Koska Porin mailla vaikuttaa nykyään Pelikauppa sen lukuisine maalauskisoineen, pyydän kaikkia tuomaan tähän BMOPpiin jonkun töistään, jolla hän ei ole osallistunut kyseisen kaupan kisoihin. Kisatyön ei ole välttämättä pakko olla uunituore tuotos vaan valmistusmisrajana toimikoot viimeisin vuosi. Työn tuoreus on toivottavaa, ei sääntöpakko. Kisaneitsyys puolestaan on sääntö.
Scifi - Fantasia kategorioihin jakaminen ei alustavasti ole mahdollista, mutta se tullaan tekemään mikäli katsotaan tarpeelliseksi töiden runsauden puolesta. Tästä syystä pitäisimme kaikki oikein kovasti, jos ilmaisisi kiinnostuksesi tätä kisaa kohtaan ilmoittautumalla, niin voimme seurata etukäteen onko jaottelu mahdollista osallistujamäärän puolesta. Ainahan sitä kanssa on kivaa tietää, ketkä tulevat leikkimään kanssani.
Ilmoittautua voi tähän aiheeseen. Ette täytä mun yv-boksia ihan vielä...
Ilmoittautuneet: 7/X
El Capitan
syrja
Half-Breed
Javyrus
Runt
Hapid
Henkka1986
Äännestys:
Samat huppelispuppelis-säännöt kuin viimeksikin. Kaikista töistä on kerrottava jotain suullisesti, mitä enempi sitä parempi, ja kaikki työt saavat pisteitä. Pisteitä jaetaan töille sen perusteella, kuinka paljon osallistujia on. Mikäli osallistujia on 10, annetaan 9:n pistettä omasta mielestä kauneimmalle työlle, 8p seuraavaksi ja 7p sitä seuraavalle aina kunnes rumin ja tyhmin ja homoin ja Anton-nimen alla oleva työ saa sen 1p:een.
Ikään kuin se olisi jollekulle epäselvää (niin Allu), omaa työtään ei voi äännestää. Hän, joka on jättänyt antamatta vaaliäänensä, tulee saamaan ilkeää mulkoilua loppuelämänsä ajan. Diskaus on myös mahdollista käydä toteen.
Sääntöselvitys
BMOP on kilpailu, jossa etsitään Porin parhainta miniatyyriä. Töitä tulisi arvioida niin henkilökohtaisten preferenssien perusteella kuin myös maalaustekniikoiden käytön ja työn muokkaamisen (konvauksen) perusteella. Työtä ei tulisi arvioida pelkästään yhteen asiaan huomiota kiinnittäen vaan katsomme kokonaisuutta. Kaikkea mitä näkyy alustasta suuren ja uljaan mestarityön lakin viimeiselle pikselille.
Mikäli et osaa päättää sijoitusta, hyvä nyrkkisääntö on ajatella työn vaativuutta, onko se sinun kopioitavissa, onko se yksinkertaisesti ja vaatimattomasti toteutettu. Mikäli vastaus on "Ei", on työ hieno ja parempi kuin sinun.
Pr0 tip: Säännöt ovat elävät ja tänne voi ilmestyä jotain jännää. Viime vuonnakin unohtui jotain tai tarvitsi selventää. Kai tänäkin vuonna sama juttu tapahtuu. Pisteytystapa ei ole muuttumassa vaika kuinka 200 viestiä kirjoitteltaisiin asiasta (Allu).
Säännöt:
Kaikki halukkaat osallistujat ovat tervetulleita osallistumaan kun määritämme täällä Sotussa, ken on maailman kaunehin. Figun koko ja sisältö ei ole rajoitettu minkään valtion mittayksiköihin ja osallistua voi pienestä 15mm sotilaasta suureen heroic skaalan tankkiin. Kisoissamme on nähty sotilaita aina ruohonjuuri tasosta suureen 54mm skaalaan saakka ja olemme myös haistelleet tankkienkin keijupölyjä.
Väkijoukon paljouden ja kesäkiireiden vuoksi maalauskisa tapahtuu internetin välityksellä ja kuva on lähetettävä kilpailun järjestäjälle, minulle, deadlineen mennessä. Kuvia työstä saa ottaa niin paljon kuin sielu sietää, mutta määrän ollessa runsas, omalle mielenterveydelleni sopisi kuvakollaasin photoshoppaaminen/painttailu (niin Jarkko). Mikäli et omista kameraa tai tarvittavia taitoja, Porin Miniatyyriskenen elävöittämisseura tai yksittäiset henkilöt voivat halipalkkiota vastaan auttaa asiassa.
Sääntölisäys
Työtänsä annettaessa pyydämme osallistujaa antamaan omat kootut selityksensä työstään. Kyseisessä työssä tulisi näkyä valmistaja, peli ja mahdolliset muokkaukset (konvaukset) mitä työstä löytyy. Seuraavat asiat auttavat kaikki tunnistamaan hienon figuurin kuin myös huomaamaan työhön käytetyn vaivan mikäli sitä on jollain tavalla muokattu. Kootut selitykset ja oma henkilökohtainen kriitikki on plussaa.
Deadline 31.7.2012 Klo: 23.59.59.
Sama kuin viimekin vuonna.
1.8.2012 Klo 00.00-23.59.59 välillä laitan kuvat Sotuun omaan tiedotteeseensa ja äänestys alkakoot.
Koska Porin mailla vaikuttaa nykyään Pelikauppa sen lukuisine maalauskisoineen, pyydän kaikkia tuomaan tähän BMOPpiin jonkun töistään, jolla hän ei ole osallistunut kyseisen kaupan kisoihin. Kisatyön ei ole välttämättä pakko olla uunituore tuotos vaan valmistusmisrajana toimikoot viimeisin vuosi. Työn tuoreus on toivottavaa, ei sääntöpakko. Kisaneitsyys puolestaan on sääntö.
Scifi - Fantasia kategorioihin jakaminen ei alustavasti ole mahdollista, mutta se tullaan tekemään mikäli katsotaan tarpeelliseksi töiden runsauden puolesta. Tästä syystä pitäisimme kaikki oikein kovasti, jos ilmaisisi kiinnostuksesi tätä kisaa kohtaan ilmoittautumalla, niin voimme seurata etukäteen onko jaottelu mahdollista osallistujamäärän puolesta. Ainahan sitä kanssa on kivaa tietää, ketkä tulevat leikkimään kanssani.
Ilmoittautua voi tähän aiheeseen. Ette täytä mun yv-boksia ihan vielä...
Ilmoittautuneet: 7/X
El Capitan
syrja
Half-Breed
Javyrus
Runt
Hapid
Henkka1986
Äännestys:
Samat huppelispuppelis-säännöt kuin viimeksikin. Kaikista töistä on kerrottava jotain suullisesti, mitä enempi sitä parempi, ja kaikki työt saavat pisteitä. Pisteitä jaetaan töille sen perusteella, kuinka paljon osallistujia on. Mikäli osallistujia on 10, annetaan 9:n pistettä omasta mielestä kauneimmalle työlle, 8p seuraavaksi ja 7p sitä seuraavalle aina kunnes rumin ja tyhmin ja homoin ja Anton-nimen alla oleva työ saa sen 1p:een.
Ikään kuin se olisi jollekulle epäselvää (niin Allu), omaa työtään ei voi äännestää. Hän, joka on jättänyt antamatta vaaliäänensä, tulee saamaan ilkeää mulkoilua loppuelämänsä ajan. Diskaus on myös mahdollista käydä toteen.
Sääntöselvitys
BMOP on kilpailu, jossa etsitään Porin parhainta miniatyyriä. Töitä tulisi arvioida niin henkilökohtaisten preferenssien perusteella kuin myös maalaustekniikoiden käytön ja työn muokkaamisen (konvauksen) perusteella. Työtä ei tulisi arvioida pelkästään yhteen asiaan huomiota kiinnittäen vaan katsomme kokonaisuutta. Kaikkea mitä näkyy alustasta suuren ja uljaan mestarityön lakin viimeiselle pikselille.
Mikäli et osaa päättää sijoitusta, hyvä nyrkkisääntö on ajatella työn vaativuutta, onko se sinun kopioitavissa, onko se yksinkertaisesti ja vaatimattomasti toteutettu. Mikäli vastaus on "Ei", on työ hieno ja parempi kuin sinun.
Pr0 tip: Säännöt ovat elävät ja tänne voi ilmestyä jotain jännää. Viime vuonnakin unohtui jotain tai tarvitsi selventää. Kai tänäkin vuonna sama juttu tapahtuu. Pisteytystapa ei ole muuttumassa vaika kuinka 200 viestiä kirjoitteltaisiin asiasta (Allu).
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Re: BMOP 4
Pelikaupan kisoihin osallistuneiden figujen pois rajaaminen on rikos BMOPin henkeä vastaan. Boikotoin.
Vai kollaasi vaatimusta. Mää kun vasta hädintuskin osaan ladata kuvia nettiin. No kokeillaan. Mutta hienoo, tätä onkin jo hiukka odotettu. Eikä toi furre mitään poikotoi. Se on nyt jo kuitenkin kotona repimässä auki uusia eldarpaketteja. Siittä vaan sopivaa maaleihin.
Mutta joo siis mukana jos et...öö..anskuko se oli...ymmärtänyt..
Mutta joo siis mukana jos et...öö..anskuko se oli...ymmärtänyt..
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Minunkin sydämeni itkee verta rajata joitain ukkeleita pois, mutta ne työt ovat jo kisailunsa saaneet kokea ja mahdollisesti kultansa ansainneet. Heinäkuulle se maalailu kuitenkin ihmisillä menee ja ainakin minusta on todella tyhmää, jos Lassi ja Jarmo toisivat voittajafikunsa kisaan mukaan, koska sen menestymispotentiaali on jo tieteellisessä äännestyksessä todettu suureksi. Ikään kuin heidän menestymisensä ei olisi jo muutenkaan tiedossa...
Hetken aikaa tuumailin sen normaalin "uuni tuore" jutun kohdalla mitä kaikkialla muualla näkee (ei wip kuvia tai muitakaan), mutta se nyt on vähän tyhmää. Ties vaikka battle reporteissa on vilahtanut. Mutta en minä tahdo nähdä yv-boksissani jo kisanneita ja mahdollisesti kultaa voittaneita sankareita ja neitokaisia. Räppärit osoittavat jo tarpeeksi hyvin, koska kultaa on kaulassa liikaa, että se on rumaa. Ei tehdä samaa fikujen kohdalla.
Elä huolestu Jarkko, mie vain toivon kollaaseja. Villen kohdalla aina ilahdun kun hän on sellaisen tehnyt kun on niin helppoa ja kivaa. Jos kaikki tekisivät kuin sinä, niin voi luoja sitä urlittelun määrää ja päätöksen tekoa, mitä siihen sitten kirjoittaisi selvennykseksi, mistä se kuva onkaan. Ei pahalla. Itse olen laiska ja otan vain edestä ja takaa. Siinäkin on tosin hommaa kun niin pitää tehdä 1+ työn kohdalla.
Ja ei, ei se ansku ollut. Se oli Ansku.
El edit: Eiks tuo pelikaupan kisafiku ole kanssa vähän samassa kastissa sen kanssa, että jos tulisi vaikka uudestaan hirviöt ja sotakoneet - teema, Lassi toisi Demppansa jälleen kisaan? Ei soo kivaa. Olisihan minä voinut vain kultatyöt kieltää, mutta siteeraan sen asian suhteen South Parkin Cartoon Wars jaksoa. Joko kaikki on sallittua tai sitten ei mikään. Päätin sallia en minkään pelikaupan kisoihin osallistuneista fikuista.
Jos tuntuu yhä mahdottomalta ja ylitsepääsemättömältä, niin saat Lassilta tai joltain muulta numeroni. Voin tulla antamaan voimahalin.
Hetken aikaa tuumailin sen normaalin "uuni tuore" jutun kohdalla mitä kaikkialla muualla näkee (ei wip kuvia tai muitakaan), mutta se nyt on vähän tyhmää. Ties vaikka battle reporteissa on vilahtanut. Mutta en minä tahdo nähdä yv-boksissani jo kisanneita ja mahdollisesti kultaa voittaneita sankareita ja neitokaisia. Räppärit osoittavat jo tarpeeksi hyvin, koska kultaa on kaulassa liikaa, että se on rumaa. Ei tehdä samaa fikujen kohdalla.
Elä huolestu Jarkko, mie vain toivon kollaaseja. Villen kohdalla aina ilahdun kun hän on sellaisen tehnyt kun on niin helppoa ja kivaa. Jos kaikki tekisivät kuin sinä, niin voi luoja sitä urlittelun määrää ja päätöksen tekoa, mitä siihen sitten kirjoittaisi selvennykseksi, mistä se kuva onkaan. Ei pahalla. Itse olen laiska ja otan vain edestä ja takaa. Siinäkin on tosin hommaa kun niin pitää tehdä 1+ työn kohdalla.
Ja ei, ei se ansku ollut. Se oli Ansku.
El edit: Eiks tuo pelikaupan kisafiku ole kanssa vähän samassa kastissa sen kanssa, että jos tulisi vaikka uudestaan hirviöt ja sotakoneet - teema, Lassi toisi Demppansa jälleen kisaan? Ei soo kivaa. Olisihan minä voinut vain kultatyöt kieltää, mutta siteeraan sen asian suhteen South Parkin Cartoon Wars jaksoa. Joko kaikki on sallittua tai sitten ei mikään. Päätin sallia en minkään pelikaupan kisoihin osallistuneista fikuista.
Jos tuntuu yhä mahdottomalta ja ylitsepääsemättömältä, niin saat Lassilta tai joltain muulta numeroni. Voin tulla antamaan voimahalin.
- Sinitähti
- Sinitähti
BMOP on vuoden paras porilainen figu. Bmop ei ole vuoden tavallaan paras figu sen jälkeen kun osa muista on karsittu pois.
Mielestäni kisan ainoa todellinen rajoitus kuuluu olla, että se on tuotettu viimeisimmän kisan jälkeen.
Se että on menestynyt pelikaupan ville5vfinalfantasytonyhawk-äänestyksessä ei tarkoita, että figu menestyisi tippaakaan todellisessa näytönpaikassa BMOPin ankarassa vertaisarvostelussa.
Mielestäni kisan ainoa todellinen rajoitus kuuluu olla, että se on tuotettu viimeisimmän kisan jälkeen.
Se että on menestynyt pelikaupan ville5vfinalfantasytonyhawk-äänestyksessä ei tarkoita, että figu menestyisi tippaakaan todellisessa näytönpaikassa BMOPin ankarassa vertaisarvostelussa.
- Half-breed
Pisteytyksen järkeistäminen olisi hyväksi, mutta vi ska se kuitenkin. Eiköhän tuohon saa aina normaaliin tapaan figun säädettyä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Nykyään kun olen niin hajamielinen maalari, niin maalausaikaa on ainakin ruhtinaallisesti verrattuna Pelikaupan kisoihin. Ei siitä parista viikosta ole mihinkään, jos yhtäkkiä puskasta hyppää muita juttuja, kuten kävi jälleen viime kerralla omalla kohdalla. Eli kai tuonne ilmoittautuneisiin voi minunkin nimen lykätä.
Aiempien kisojen tekeleet bannaan vaan, sillä eikös ne Pelikaupan kisailut ole olleet pelkkää lämmittelyä juurikin tätä todellista koitosta varten?
Aiempien kisojen tekeleet bannaan vaan, sillä eikös ne Pelikaupan kisailut ole olleet pelkkää lämmittelyä juurikin tätä todellista koitosta varten?
Skippaan oikeasti tänä vuonna kun parista viime kerrasta tuli nurinaa kunnon kritiikin puutteesta. Joudutte mun töitäni katsella pelikaupalla jatkossa.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Viime kisoissa on huomattu, että ihmisillä on eri käsityksiä bmopin ideasta, joten olisi kauhean fiksua vihdoin kirjoittaa yhteisöllisesti kunnon bmop-mandaatti, että mikä se bmopin todellinen ydin nyt sitten on...
Kaikkia nössörajoituksia vastaan olen edelleenkin. Ei niitä ennenkään ole tarvittu.
Kaikkia nössörajoituksia vastaan olen edelleenkin. Ei niitä ennenkään ole tarvittu.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Miekin ajattelen ihan samaa. Kai minäkin olen hajamielinen maalari, jos en kerkeä pahemmin convertoimaan ukkoani ja maalaamaan sitä edustuskuntoiseksi. Kun on kyse osallistumismaksuisesta kisasta, ihan mitä tahansa sinne en lähde kiikuttamaan. En rupea maksamaan voittajan juomarahoja tietein tahtoen. Jos kanssa skippaan yhden taikka kaksi, niin mittään huolta, kolmas ei ole kuin nurkan takana odotamassa...Javyrus kirjoitti:Nykyään kun olen niin hajamielinen maalari, niin maalausaikaa on ainakin ruhtinaallisesti verrattuna Pelikaupan kisoihin. Ei siitä parista viikosta ole mihinkään, jos yhtäkkiä puskasta hyppää muita juttuja, kuten kävi jälleen viime kerralla omalla kohdalla.
Tää BMOPpi on ihan eri luokkaa. Alkaa olemaan aika vakio jo, kaikki tietää sen, kerran vuodessa (=vuoden kohokohta), ei saa missata. Etkä Tomi skippaa! Kuka kisaa minun kanssani jumbosta rinta rinnan? Sehän on melkein jo perinne!
Miitissä voidaan keskustella niistä pelisäännöistä.
- Sinitähti
- Sinitähti
Somoilla linjoilla ollaan. Itse olin pitkään siinä uskossa että kyseessä on maalauskilpaulu ja PYH! Metsään mentiin niin että.... Toisaalta tarvitseeko tämä äänestys ohjettakaan, porilaisia kun olemme niin ketään sitä kuitenkaan noteeraa.Furinji kirjoitti:Viime kisoissa on huomattu, että ihmisillä on eri käsityksiä bmopin ideasta, joten olisi kauhean fiksua vihdoin kirjoittaa yhteisöllisesti kunnon bmop-mandaatti, että mikä se bmopin todellinen ydin nyt sitten on...
Itse ajattelin että tänä vuonna pisteytän työt 50/50 maalauksen ja conffin/posen/yms. mukaan. Viime vuosina kun tuntuu että hyvällä maalauksella on tämän kisan kärkisijoja napsittu liiankin hyvällä prosentilla. Tässä toki on ongelmana myös se että figuja on lukematon kirjo joten kaikkia konffeja ei vain tunnista ilman esittelyä. Vinkkinä kerrottakoon että heittäkää esittely teksti mukaan jos figua on modailtu niin voipi olla että täältä suunnalta napsahtaa parit lisä pisteet ;)
Olisiko oikeasti ihan pöllö idea että kisa figun kylkeen pitäisi lisätä esittely? Mikä figu ja peli kyseessä voisi olla minimi vaatimus.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
No niin, ei olekkaan hetkeen ollu "porilaisvääntöä" asioista :D Tämän takia onkin hyvä, et jos joku laittaa jonkun jutun pystyyn. Laatii se säännöt ja niillä mennään. Toki se on virkistävää "keskustella" asioista. Mutta se on totta et jokaisella on hiukka eri näkemyksiä siitä. Mitä BMOP tarkoittaa. Mut mitä siitä, niin mennään ja jokainen toteuttaa itseään haluamallaan tavalla. Se on sitten jokaisen asia miten noita arvioi.
Jokatapauksessa. BMOP 4 on isketty käyntiin. Säännöt on julki, joten niillä mennään! Ja enkä mä usko et Tomi, Petteri tai kukaan muukaan loppujen lopuksi hommaa boikotoi :D Ei silti pakko sanoa. Et olen kans hiukan kahden vaiheilla tuon aiemmin julkaistun figusäännön suhteen. Pieni enemmistö ajatuksissani kuitenkin kannattaa "uutta" figua. Ahdistaako Petteri, ettet voisi nyt osallistua puumiehelläsi? Koska siitä on jo kuvia julkaistu.
Jokatapauksessa. BMOP 4 on isketty käyntiin. Säännöt on julki, joten niillä mennään! Ja enkä mä usko et Tomi, Petteri tai kukaan muukaan loppujen lopuksi hommaa boikotoi :D Ei silti pakko sanoa. Et olen kans hiukan kahden vaiheilla tuon aiemmin julkaistun figusäännön suhteen. Pieni enemmistö ajatuksissani kuitenkin kannattaa "uutta" figua. Ahdistaako Petteri, ettet voisi nyt osallistua puumiehelläsi? Koska siitä on jo kuvia julkaistu.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Diih, ohan siellä tälläinen huomattu kirjoittaa heti alkuunsa. Kävin lisäämässä sinne kaksi kohtaa. Tuo kootut selitykset yms. oli kyllä hyvä veto. Muistaisin itsekin kaivanneeni sellaista viime kerralla. Miksikähän unohdin kirjoittaa sen sääntöihin?Pr0 tip: Säännöt ovat elävät ja tänne voi ilmestyä jotain jännää. Viime vuonnakin unohtui jotain tai tarvitsi selventää. Kai tänäkin vuonna sama juttu tapahtuu. Pisteytystapa ei ole muuttumassa vaika kuinka 200 viestiä kirjoitteltaisiin asiasta (Allu).
Jarkko, Puumies pääsee mukaan kilpailuun. Meillä on kisaneitsyys pakollinen. Töistä saa olla vaikka kuinka monta kuvaa blogeissa ja muualla. Se ei meitä haittaa. Työn tuoreus on toivottavaa, ei sääntö.
Kui moni meistä on konvaillut töitään näihin kisoihin? Mulla oli ekassa kisassa ja Lassilla oli Wall-E. Emmää muita muistelisi. Hienoja baseja on näkynyt sitten Timpalla ja Jarmolla.Runt kirjoitti:Viime vuosina kun tuntuu että hyvällä maalauksella on tämän kisan kärkisijoja napsittu liiankin hyvällä prosentilla.
- Sinitähti
- Sinitähti
Minen vaan käsitä miten Best Miniature of Pori voi olla Best Miniature of Pori, jos kaikki Miniatyyrit of Pori ei saa osallistua kisaan.
Voiton tavoittelustahan siinä ei ole kyse, jos haluaa osallistua johonkin muuhun kisaan aiemmin vuoden aikana osallistuneella figulla, koska kyllä tässä lajissa se uusin panostettu työ on aina se paras, joten jos voittoa hakee, niin kannattaa kisaa varten yksinkertaisesti tehdä se jälleen yksi personal bestis...
Voiton tavoittelustahan siinä ei ole kyse, jos haluaa osallistua johonkin muuhun kisaan aiemmin vuoden aikana osallistuneella figulla, koska kyllä tässä lajissa se uusin panostettu työ on aina se paras, joten jos voittoa hakee, niin kannattaa kisaa varten yksinkertaisesti tehdä se jälleen yksi personal bestis...
Ennen kuin asiasta tulee isompi ongelma, niin kysymys. Haluaisiko joku osallistua nyt, aiemmin johonkin kisaan osallistuneella figulla? Jos ei nii ei ongelmaa :D Mutta ymmärrän kyl Furren pointin asiassa.
Nooh mut jos nyt vielä muutamat kisat käytäs näin. Ja sit vast aletaan suunnittelemaan niitä best of the best kisoja? Siis mihin voi osallistua niillä vanhollakin menestysfiguilla? Vai eikö...
Nooh mut jos nyt vielä muutamat kisat käytäs näin. Ja sit vast aletaan suunnittelemaan niitä best of the best kisoja? Siis mihin voi osallistua niillä vanhollakin menestysfiguilla? Vai eikö...
Komppeja ei vaan pidä tukea täällä :D
Hei toi on totta. Ja minä viel unohdin tollasen :D Yhdyn Furren vaatimukseen. Vaikka osallistunkin kisaneitsyellä.
- Ookami_Tez
Juuh kyllä kait tähän tulee tultua mukaan, mutta olen samaa mieltä että se ja sama onko se ollut jossain aikasemmassa kisassa eiköhän kaikki kuitenkin halua tehdä sen uuden työn ja tulla tänne näyttämään kuinka hieno siitä tuli. Kunhan se on tältä "kaudelta" eli viimeisimmän BMOP:n jälkeen niin sen pitäisi olla laskettavissa oli se sitten kisa neitsyt tai ei. Ja kuten Petteri tässä on yrittänyt sanoakkin niin kyse on turhasta kompista, koska tuskin ketään on mitään Pelikauppa maalauskisa figua tuomassa ja jos onkin niin voitte sitten katsoa tätä nenää pitkin alentavasti.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Kuka haluaa et mä halaan samalla kun ottaa kuvaa mun figusta? Mulla on kisafigu valmis!!! Päätin lähteä mukaan BB-tytöllä, kun onnistu niin hyvin. Ja susiprojekti alkaa puskemaan eteenpäin! Eli jätetään alunperin suuniteltu kisafigu vielä pakettiin odottelemaan tulevaa...El Capitan kirjoitti:Kuvia työstä saa ottaa niin paljon kuin sielu sietää, mutta määrän ollessa runsas, omalle mielenterveydelleni sopisi kuvakollaasin photoshoppaaminen/painttailu (niin Jarkko). Mikäli et omista kameraa tai tarvittavia taitoja, Porin Miniatyyriskenen elävöittämisseura tai yksittäiset henkilöt voivat halipalkkiota vastaan auttaa asiassa.
edit. Hmm... toi mun kysymys voi ehkä vaikuttaa perverssiltä. Mutta todennäköisesti siinä kohtaa teko ei ole niin paha kuin tarkoitus...eiku...ööö..nii
Joo määkin olen mukana!
Rohkaistuin nyt tästä saavuttamastani voitosta, pelikaupan kisassa.
Rohkaistuin nyt tästä saavuttamastani voitosta, pelikaupan kisassa.
Kalat meni kotio...