Infinity-turnaus Ropeconissa 27.7.
- Kaapelikala
Re: Infinity-turnaus Ropeconissa 26.-28.7.
Eipä ole kuulunut mitään Ropeconin suunnalta. Pitäisi varmaan mennä tökkimään ihan henk. koht. tai jotain, että noista jotain irti saa.
Miten tuntuisi ennen tai jälkeen Ropeconia jossain muulla mestalla pk-seudulla? Tai vaikka molempina aikoina?
Miten tuntuisi ennen tai jälkeen Ropeconia jossain muulla mestalla pk-seudulla? Tai vaikka molempina aikoina?
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
Ville Kadenius ilmoittautuu. Voin osallistua kolehtiin, jos palkintoja ei muuten saataisi mukaan.
NOMADS Bakunin: "Shuffel Puff Grrls"
Ah tosiaan ilmoittaudun itsekin, mikäli tämä Ropeconissa pidetään.
Nimi on Teemu Nikkarinen.
Nimi on Teemu Nikkarinen.
Pelaan Infinityä.
- Kaapelikala
Jihuu!
ITS-rekisteröinti toimii Suomen osalta. Ko. pöhinä pakollinen Viralliseen turnaukseen mennessä.
ITS-rekisteröinti toimii Suomen osalta. Ko. pöhinä pakollinen Viralliseen turnaukseen mennessä.
- Kaapelikala
Maksupuolis selvinnyt, mukaan pääsee pelkällä ropeconin sisäänpääsyhinnalla. Mille päivälle varailtaisiin paikkoja?
Myös: Jos ette ole rekisteröityneet, tehkää se nyt tai pian tai ainakin ennen Ropeconia.
Myös: Jos ette ole rekisteröityneet, tehkää se nyt tai pian tai ainakin ennen Ropeconia.
Eh, Commander tarkoittanee faktiota?
- Kaapelikala
Ei, Faktio merkataan jotenkin jännästi turnaustulosten yhteydessä. Tuo "Commander"-kohta tarkoittaa nimeä, joka johtaa joukko(j)a. Esim. Aku Ankka. Nikkinä Aku_ankka.
- Kaapelikala
Lauantai voisi olla kisapäivä? Kolme kierrosta á 2h, aloitus mahd. aikaiseen?
Commander tulee tulostettaviin nimikortteihin, ettei ihan mitä tahansa niihin kannata laittaa. Lauantai kuulostaa odotetunlaiselta. Itse ehdottaisin eka kierros 10-12, sitten tunnin taukoa, toka ja kolmas mahdollisesti puolen tunnin tauolla? Paikalla 9.45, jotta ehtii arpoa kierrokset, valita pöydät jne.
- Kaapelikala
Tuolla mennään. Periaatteessa 1.5 h piisannee kanssa, niin ei mene seisoskeluksi koko kisa. 2h toisaalta enemmän aloittelijaystävällinen.
- Kaapelikala
Re: Infinity-turnaus Ropeconissa 27.7.
Sain ensi kuun työvuorot ja ropeconviikonloppu on laitettu pitkää päivää. Tarvitaan siis varavetäjää, kun itse en onnistu pääsemään paikalle. Jos vetäjää ei löydy, joudutaan turnaus perumaan.
- Kalle
- Kalle
- Hammerheart
Olisiko muuten mitään mahdollisuutta aikaistaa hienoisesti tuota aikataulua? Ajatuksenani oli vetää Eden-turnaus tuossa iltasella, mutta en ihan hirveän myöhään haluaisi kuitenkaan aloittaa. Ideaalinen aloitusaika olisi esmes kello 17. Kuitenkaan päällekkäistä ohjelmaa ei ole minusta mielekästä järjestää skirmish-rintamalla, eli onko tuossa aikataulussa justeerausvaraa?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Voithan sie ottaa tuon Infinity turnauksenkin niskoillesi, jolloin saat järjestää aikataulut miten lystäät.
- Hammerheart
Heh. Ajattelin ottaa kerrankin rennommin tässä Ropeconissa ja järjestää hieman vähemmän kuin yleensä. Koko päivän mittaiset nakit ovat vähän liikaa meikäläiselle, kun pitäisi ehtiä tapahtumaa hämmästelemään yleisemminkin.Morze kirjoitti:Voithan sie ottaa tuon Infinity turnauksenkin niskoillesi, jolloin saat järjestää aikataulut miten lystäät.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
Jaahas... MItenkähän tuon kanssa tekisi. Jos ottaisin tuon turnauksen omille harteilleni, niin voinko itse siihen osallistua? Periaatteessa voin, mutta tunnen oloni jotenkin jääviksi silloin, toisaalta minua on kielletty ottamasta ylimääräisiä nakkeja tämän kesän ajalle kallonkutistajan toimesta.
@Hammerheart: Jos otat turnauksen harteillesi, niin voin olla auttamassa käytännön järjestelyissä, purkamisessa, kasaamisessa yms. jos vain tarvit apua. Vastuuta turnauksen itsensä kokonaan järjestämisestä en voi ottaa, mutta autan mielelläni.
@Hammerheart: Jos otat turnauksen harteillesi, niin voin olla auttamassa käytännön järjestelyissä, purkamisessa, kasaamisessa yms. jos vain tarvit apua. Vastuuta turnauksen itsensä kokonaan järjestämisestä en voi ottaa, mutta autan mielelläni.
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
Tai sitten voin vaihtoehtoisesti ottaa turnauksen harteilleni, jolloin puolestaan jätän demottamisen poies. Kuulostaisiko tuo paremmalta? Onko Infinitylle demottajia siinä tilanteessa tarpeeksi?
Jos nyt lupaudun pitämään turnauksen, niin ihmisten ei tarvitse olla sen järjestymisestä huolissaan. Päässään ensimmäinen virallinen (ymmärtääkseni) Infinity-turnaus suomessa pelaamaan. Tällöin tosin jätän sen demottamisen pois virallisena nakkina. Hyvinkin varmasti olen paikalla muutoin avustamssa ja esittelemässä Infinityä ihmisille ja tarjoamassa demoa, jos kauheasti jonoa muodostuu varsinaisten pöytien ääreen, mutta tämä ei ole sitten virallista.
@kaapelikala, @Hammerheart: Sopiiko teille?
Jos nyt lupaudun pitämään turnauksen, niin ihmisten ei tarvitse olla sen järjestymisestä huolissaan. Päässään ensimmäinen virallinen (ymmärtääkseni) Infinity-turnaus suomessa pelaamaan. Tällöin tosin jätän sen demottamisen pois virallisena nakkina. Hyvinkin varmasti olen paikalla muutoin avustamssa ja esittelemässä Infinityä ihmisille ja tarjoamassa demoa, jos kauheasti jonoa muodostuu varsinaisten pöytien ääreen, mutta tämä ei ole sitten virallista.
@kaapelikala, @Hammerheart: Sopiiko teille?
- Hammerheart
Sopii ainakin minulle oikein hyvin. Ja voin kyllä auttaa käytännön järjetelyissä, eli mä voin olla virallinen apupoika. Lisäksi en tosiaan näe mitään ongelmaa siinä, että pelaa itse omassa turnauksessaan - itse ainakin järkkäilen näitä lähinnä siksi, että pääsee itse pelaamaan =)Jenian Katarn kirjoitti:@kaapelikala, @Hammerheart: Sopiiko teille?
- Kaapelikala
Yritän saada ainakin lauantain vapaaksi, jolloin saan pidettyä turnauksen. Demottamiseen en kerkeä/pysty tulemaan mukaan.
Yritän alkuviikon aikana saada tilanteen selväksi.
Yritän alkuviikon aikana saada tilanteen selväksi.
- Kaapelikala
Tilanne selvä, sain lauantain vapaaksi. Turnaus pidetään alkuperäisen tiedon mukaan.
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
Selvä. Jatkan siis demojen saralla. Ilmoitetaan asiasta vielä ropeconin järjestäjäpuolellekin, niin ei tule heille taas yllätyksenä.