Just a few concept sketches shown in the event, by courtesy of the spanish forumite Kelthret.
Corvus Belli: Infinity
Re: Corvus Belli: Infinity
Konsepteja tulevasta. Kaksi pilottia ja Nesaie Alke.
Paradison junaskenaariossa (allekirjoittaneen peliraportti skenaariosta) nähtävä juna saa ilmeisesti oman mdf-maastokitin. Valmistajasta ei tietoa.

Edit: Sori hirveä kuvaspämmi. Whee kuinka Alcuacileista tulee siistejä!

Tikbalang näytäisimuistuttava yllättävän paljon Dragaota, vaikka fluffissa pohjautuukin eri alustaan.

Editedit: dioraamafiguja kesäksi:

Edit: Sori hirveä kuvaspämmi. Whee kuinka Alcuacileista tulee siistejä!

Tikbalang näytäisimuistuttava yllättävän paljon Dragaota, vaikka fluffissa pohjautuukin eri alustaan.

Editedit: dioraamafiguja kesäksi:
Yasbir kirjoitti:More news. This summer will be a month only with collector miniatures. There will be in the future TAG pilots as scarface going out his destroyed TAG and punching the troop that put the D-Charge, or the oyoroi pilot in her cockpit while adjusting her stocking, or one Auxilia slave of the morats , or the old man on the mountain, one Tohaa girl dressing on the symbiont armor ...
Elikkäs, Corregidor startteri saapui viimein:

Hakkeri on vähän meh, mutta muuten hyvän näköinen.

Hakkeri on vähän meh, mutta muuten hyvän näköinen.
- Kaapelikala
Durr. Missä on keilapallokypärä?
Kneel before the superior pöllökypärä!Kaapelikala kirjoitti:Durr. Missä on keilapallokypärä?
Viimeksi muokannut Morze, Pe 06.09.2013 19:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Design on OK mutta asennot on oikeastaan kaikilla aika hassut tai jopa kokonaan kummalliset. Häkkeri näyttää siviiliteknikolta enemmän kuin sotilaalta, mikä ei ole toki oikeastaan puhtaasti paha asia.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
- Kaapelikala
Havaitsin muuten, että noilla on vain niitä new-style pyssyjä. Vanhemmat versiot vissiin häviävät maailmankartalta?
Juup, näinhän on huhuttu jo jonkun aikaa.Kaapelikala kirjoitti:Havaitsin muuten, että noilla on vain niitä new-style pyssyjä. Vanhemmat versiot vissiin häviävät maailmankartalta?
Joku oli tehnyt aika siistin CG-työn Max Scorpiosta:
http://cghub.com/forum/showthread.php?p=193995
- Hammerheart
Tuo Intruder ei oikein iske, mutta muutoin tykkään tuosta setistä kovasti. Hakkerikin on minusta hauska, vaikka ehkä kyllä semihärö. Wildcat hakkeri olisi ollut pop - vaikka kai tuo tytsykissa toimii hakkerina, jos haluaa, se kun selkeästi tuijottaa jonnekin virtuaaliseen kaukaisuuteen...
Milloinkas näitä mahtaa saada osteskella? Ei olekaan pitkään aikaan tullut hankittua mitään Infinityyn. Voisi jopa sen Paradisonkin viimein hankkia, kun alunperin Maelstromin kaatumisessa jäi se saamatta.
Milloinkas näitä mahtaa saada osteskella? Ei olekaan pitkään aikaan tullut hankittua mitään Infinityyn. Voisi jopa sen Paradisonkin viimein hankkia, kun alunperin Maelstromin kaatumisessa jäi se saamatta.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Yleensä tavara alkaa löytää tiensä nettikauppohin samoihin aikoihin kuin seuraavat previkat tekevät jo tuloaan. Puhutaan tämän kuun loppupuolesta.
- Kaapelikala
Arvailisin, että loppukuussa tosiaan saa hommattua. Itse olen hommaamassa ainakin yhden.
- Kaapelikala
Uutuudet saatavilla (lähtevät tulemaan) 10.6. Tahtooko ihmiset infinityä?
Nooooo, wanha Alguacil hacker lakkautetaan!
Anakonda on muutennäköjään jo maalauksessa. Minkähänlainen lie säännöiltään?
Konseptia. On kuulema Genconissa jo ostettavissa exclusiivisesti ja yleisesti myöhemmin, samalla laillakuin Scarface viime vuonna.

Viimeksi muokannut Morze, Pe 06.09.2013 19:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Kaapelikala
Voi voi, kun en ole ameriikissa. Miksi ameriikkilaiset saa kaikki siistit jutut ensin?
Ketäs kaikkia nyt on oikeasti tulossa coniin Infinityä demottamaan, ja mitä kautta?
Eli Roolipelaajat ry:n kautta, vaiko Ropecon does skirmish-pelit? Ilmeisesti vähän hämminkiä tuon jutun suhteen tuolla conipäädyssä. Ja mites sitten sen turnauksen suhteen? Itse voin olla apuna ja jeesailemassa, mutta en halua päävastuuta siitä. Eli kuka hoitaa ja miten? Kuka tuo maastoa? Mitä demoarmeijoita? Kuinka paljon ootte valmiita aikaanne panostamaan?
Eli Roolipelaajat ry:n kautta, vaiko Ropecon does skirmish-pelit? Ilmeisesti vähän hämminkiä tuon jutun suhteen tuolla conipäädyssä. Ja mites sitten sen turnauksen suhteen? Itse voin olla apuna ja jeesailemassa, mutta en halua päävastuuta siitä. Eli kuka hoitaa ja miten? Kuka tuo maastoa? Mitä demoarmeijoita? Kuinka paljon ootte valmiita aikaanne panostamaan?
Idleness is the pathway to damnation.
- Kaapelikala
Jos kaikki menee nappiin, niin allekirjoittanut saa toimitettua Ariadnan, Combined Armyn, Yu Yingin, Tohaan ja Pan-Oceanian demoon. Niillä Quick Starteilla siis.
Turnauksen puuhastelen minä silloin lauantaina ilmoitettuihin aikoihin, joten silloin en kykene demottamaan. Muuten (pe, su) vapaalla jalalla, joten olen kyllä demottamassa. Pieni demopöytäkin pitäisi saada kasaan siihen mennessä.
Turnaukseen kiikutan omat maastot, pöydät conin puolesta. Ois kyllä ihan jeppis päästä pörräämäänkin jossain vaiheessa, mutta voin myös olla puuhastelijana vaikka koko viikonlopun kunhan saa sähköä.
Arvaileisin, että olen tulossa Ropecon does skirmishpelien kautta.
Turnauksen puuhastelen minä silloin lauantaina ilmoitettuihin aikoihin, joten silloin en kykene demottamaan. Muuten (pe, su) vapaalla jalalla, joten olen kyllä demottamassa. Pieni demopöytäkin pitäisi saada kasaan siihen mennessä.
Turnaukseen kiikutan omat maastot, pöydät conin puolesta. Ois kyllä ihan jeppis päästä pörräämäänkin jossain vaiheessa, mutta voin myös olla puuhastelijana vaikka koko viikonlopun kunhan saa sähköä.
Arvaileisin, että olen tulossa Ropecon does skirmishpelien kautta.
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
Olen ilmoittanut itseni ainakin tuohon Ropecon Does Skirmish kautta. Demottaa voin milloin vain (paitsi turnauksen aikana), koska luppoaikani ajattelin käyttää roolipelaamiseen/pelijohtamiseen. Omasta puolestani saan tuotua ALEPH quickstart poppoon demoon. Nomadeissa on sektoriaali, joten niissä ei ihan, mutta melkein. Pöytää en saa Turusta kuskattua.
NOMADS Bakunin: "Shuffel Puff Grrls"
Jooh, itse otan jotain maastoa ja figujentynkää mukaan. Jeesailen kun tarvii, mutta koska viime vuonna coni jäi oikeastaan näkemättä, kun yksin piti istua pöydän ääressä koko ajan, niin ainakin turnauksen jätän väliin. Voin demottaa vaikka silloin, kun muut vetelee turnausta lauantaina, vaikkakaan en koko päivää.
Mulla on joku pikkunen vanerilevy ja virallista Infinity-maastoa. Tuon maastot ainakin, kattoo saanko siitä vanerilevystä mitään aikaan, ja kuinka pieni se oikeesti sitten olikaan. Ropecon does Skirmish-pelit kautta itse tuun.
Mulla on joku pikkunen vanerilevy ja virallista Infinity-maastoa. Tuon maastot ainakin, kattoo saanko siitä vanerilevystä mitään aikaan, ja kuinka pieni se oikeesti sitten olikaan. Ropecon does Skirmish-pelit kautta itse tuun.
Idleness is the pathway to damnation.