"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

lissut skinkkien blowpipe säännöstö

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
tiernajac

lissut skinkkien blowpipe säännöstö

Viesti Kirjoittaja tiernajac »

Elikkäs tämä in tullut liian monesti vastaan. Kun skinkit ampuvat useamman laukauksen tuleeko osumiseen -1 vai ei Olen lukenut sääntö kirjat läpi useaan kertaa enkä käydä vastausta. Nyt skis pyydän apua jos joku vain pystyy vastaamaan niin olisin erittäin kiitollinen skink skirmissirien ampuma säännöstöstä mutta voi pelata nuotille eikä mutalla. Muut säännöt skinkkien amoumiseen ovat tervetulleita

Kiitos etukäteen
Jokainen lähtö voi olla viimeinen, jokainen hyvästijättö ikuinen
Half-breed

Re: lissut skinkkien blowpipe säännöstö

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Tsekkaa ne blowpipen säännöt. Tämän jälkeen katso sääntiksestä mitä ne säännöt tekevät. Vinkkinä sanottakoon, että jos blowpipeltä löytyy "Multiple shots"-sääntö (Sääntis s.73.), niin sitten miinuksia tulee tuon sääntöjen mukaisesti.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
tiernajac

Tässä on in ongelman ydin Vaikka kuinka monta kertaa Olen etsinyt en ole löytänyt blowpipe sääntöä
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Sääntökirjasta itsestään et löydä blowpipe sääntöjä koska, kyseessä on armeija kohtainen ase (jolloin sitä ei isoon opukseen ole kirjoitettu). Blowpipen säännöt löydät liskojen omasta armeijakirjasta esim Skink Chieffin kohdalta s.49, hieman piilossahan nuo ovat joten ei ihme ettei ihan heti löytynytkään.
Koska blowpipe on multi pleshots ase niin ampumisessa tulee ottaa huomioon multiple shotteihin tulevat miinukset, säännön löydät sääntökirjasta s.73 Multiple shots kohdan alapuolelta kuten halffi tuossa mainitsikin.

Jatkossa kannattaa kirjoittaa kysymys hieman selkeämpään muotoon ja jättää ylimääräiset asiat pois jotka voivat sotkea tekstin sisältöä. Tällöin vastauksen saa usein nopeammin juuri siihen kysymykseen mihin haluaa. Olettaen että nyt kysyit vain blowpipen sääntöjä etkä multipleshotin tuomia miinuksia, avausviestistä kun sai käsityksen että etsin enemmän multiple shotin tuomia miinuksia.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
tiernajac

Tämä Peli sen isoin ongelma. Muihin saman porukan ongelmiin Olen löytänyt jonkin asteen vastuksen. Olisin voinut muotoilla vest in selkeämminkin myönnetään. Nyt ratkesi isoin ongelma. Kiitos
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kuten Runt sanoi, niin Blowpipe tosiaan on armeijakohtainen ase, jolloin sen säännöt löytyvät armeijakirjasta. Sama juttu kaikilla muillakin, eli jos asetta ei löydy sääntiksestä, niin se on armeijakohtainen ja täten sen säännöt löytyy armeijakirjasta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”