FOW pelipäivät Helsingissä
Re: FOW pelipäivät Helsingissä
Mäkin voisin pelata lauantaina, tosin vasta joskus kahden aikaan iltapäivällä, kun on edellisenä iltana/yönä duunia. Pitäis vähän ehkä testata ETC listaa, kun ens viikolla pitäsi olla päätettynä...
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Mulla on lauantaikin vapaana, niin voin suunnata kerholle aamupäivästä. Mihin aikaan ja kuka menee avaamaan?
Flamesia siis 1780 tarjolla.
Flamesia siis 1780 tarjolla.
No meikäkin tulee sitten 0900 lähtien sinne. Voin pelata useammankin pelin.
Ketä kaikkia ois siis tulossa lauantaina?
minä, meaney ja sappi aamupäiväst, gorzag iltapäiväl. voidaan pelaa joku 2 vs 1 esim ennen gorzagia jos ei neljättä saada paikalle? casual game mielellään, toki jos etc listaa haluu kokeilla niin sitten hc meininki vaa päälle.
Mä en varmaan tule heti aamuun, niin voitte Sapin kaa varmaan ottaa matsia ekana.
Mä voisin tulla toiseeen aaltoon jos joku haluaa pelata vielä aamupäivän koitosten perään? Esim n. klo 12:00?
Nopat ja Taktiikka Ry
Lauantaina pelataan Napoleonin sotia aamusta, pöytiä ei mene kuin yksi joten sekaan mahtuu. Jos tulee ilman avainta, niin voi soittaa mulle, Jaakko B:lle tai Juhalle niin tullaan avaamaan.
Nopat ja Taktiikka Ry
Mä oon paikalla niin kauan kun joku haluaa vielä pelata. Varasin koko päivän massiiviseen lautapelisessioon, joka peruuntui.
Mä voisin ottaa matsia sun ETC listaasi vastaan, niin pääset sillä vääntämään.JussiV kirjoitti:Mä voisin tulla toiseeen aaltoon jos joku haluaa pelata vielä aamupäivän koitosten perään? Esim n. klo 12:00?
Kuten Sappi, olen varannut koko päivän vapaaksi, niin ehdin pelata parikin peliä.
Hieno homma! Tulen kahdeltatoista paikalle ja katsellaan siitä sitten tilannetta.
Nopat ja Taktiikka Ry
Löytyykö matsia nyt tällä viikolla ti-pe, alotus klo 12->?
EDIT: Ei enää matsia haussa, tuli muuta menoa tälle viikolle.
EDIT: Ei enää matsia haussa, tuli muuta menoa tälle viikolle.
Viimeksi muokannut Säkki, Ke 12.06.2013 15:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Online ketään halukkaita ottamaan lauantaina päivällä matsia?
EDIT: ei onnistukaan. Yllärimeno tuli vastaan
EDIT: ei onnistukaan. Yllärimeno tuli vastaan
Löytyykö pelikaveria torstai iltapäivälle klo 17->? Mielellään testaisin mun ETC listaa, mutta muutkin pelit käy.
Nopat ja Taktiikka Ry
- Sotalammas
94 % varmuudella toimii. Multa loppuu työt klo 16 maissa oulunkylässä. Joten sen jälkeen voisin tulla kerhollepäin.Gorzag kirjoitti:Löytyykö pelikaveria torstai iltapäivälle klo 17->? Mielellään testaisin mun ETC listaa, mutta muutkin pelit käy.
Nopat ja Taktiikka Ry
Hieno homma. Mä voin vaikka tulla noukkimaan sut kyytiin sieltä Oulunkylästä, se on kuitenkin tässä ihan vieressä.
Nopat ja Taktiikka Ry
- Sotalammas
Ok tehdään näin. Mä lehden torilta klo 15.15 ajaa oulun kylään niin oon valmis siellä sitten 16-16.30 välissä. Osoite on Mikkolantie 1. Soitellaan torstaina tarkemmin.Gorzag kirjoitti:Hieno homma. Mä voin vaikka tulla noukkimaan sut kyytiin sieltä Oulunkylästä, se on kuitenkin tässä ihan vieressä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Löytyykö pelikaveria tälle viikolle? Keskiviikosta eteenpäin käy oikeastaan kaikki päivät, arkisin klo 16 jälkeen, la ja su onnistunee myös aikaisemmin, joskaan ei nyt ihan aamulla.
Nopat ja Taktiikka Ry
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Löytyy, noobi tulee tai tuon sen ;) Ja mä voisin kanssa treenata, olikos Aleksis halukas revanssiin vielä? Keskustelen SWMBO:n kanssa tarkemmasta päivästä, mutta joku 17 aloitus varmaan onnistuisi.Gorzag kirjoitti:Löytyykö pelikaveria tälle viikolle? Keskiviikosta eteenpäin käy oikeastaan kaikki päivät, arkisin klo 16 jälkeen, la ja su onnistunee myös aikaisemmin, joskaan ei nyt ihan aamulla.
Nopat & Taktiikka Ry
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Ok, ilmota kun tiedät milloin sopii.Vonrichthofen kirjoitti:Löytyy, noobi tulee tai tuon sen ;) Ja mä voisin kanssa treenata, olikos Aleksis halukas revanssiin vielä? Keskustelen SWMBO:n kanssa tarkemmasta päivästä, mutta joku 17 aloitus varmaan onnistuisi.Gorzag kirjoitti:Löytyykö pelikaveria tälle viikolle? Keskiviikosta eteenpäin käy oikeastaan kaikki päivät, arkisin klo 16 jälkeen, la ja su onnistunee myös aikaisemmin, joskaan ei nyt ihan aamulla.
Nopat ja Taktiikka Ry