Iniative test?
Iniative test?
Elikkä miten se Iniative test heitetään? 1d6 ja pitää heittää alle I vai 2d6?
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
-
Araknofobia
Ei se nyt kallis ole verrattuna siihen mitä saa. Haa! Pelin säännöt!Zarathustrian kirjoitti:eräänlainen offtopic juttu taas, olen ite kyllästynyt siihen kun army bookissa lukee kokoajan "explained of page se ja se warhammer rulebookissa" -juttua. En omista kirjaa (liian kallis?, 40€), ja tuo yleensä oottaa päähän.
Saahan sen halvemmallakin esim. jos tunnet empire/O&G pelaajia ostatte aloitus paketin ja jaatte summan tai ostatte kirjan porukalla. Onhan ne 40€ ja 80€ paljon yksin, mutta jaettuna taas...
Tuli tästä Inkkari testistä mieleen. Pelattiin warhammer ratsastus kilpailua jossa In testillä hypättiin aitojen yli, ikävää oli se että ihmiset ja haltiat oli melkein voittamattomia tuolla systeemillä.
Homma hieman tasoittu kun alettiin liikkua noppaluvun mukaan.
EDIT: Hieman topicin mukaisemmaksi
Viimeksi muokannut Araknofobia, Pe 30.05.2003 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä niissä Armybookeissa varoitetaan takakannessa että vaatii Rulebookin toimiakseen.Hirttoköysi kirjoitti:eräänlainen offtopic juttu taas, olen ite kyllästynyt siihen kun army bookissa lukee kokoajan "explained of page se ja se warhammer rulebookissa" -juttua. En omista kirjaa (liian kallis?, 40€), ja tuo yleensä oottaa päähän.Zarathustrian kirjoitti:Ja tämä kaikkihan löytyy sääntökirjasta sivulta 39.
Mutta se siitä off-topicista. Lieneekö jollain lisättävää itse aiheeseen?