[Pori] Blood Bowl - pelien sopimisketju
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Ookami_Tez
Re: [Pori] Blood Bowl - pelien sopimisketju
***** kun ens viikonloppukin on vähän vaikea pelejen järjestämistä varten. Rauhis, voisit ilmoitella jos ootte pitämässä joku päivä kauppaa pidempään auki. Itse kun en pääse varmaan ennen puol kuutta alottamaan pelejä, jos viikolla tuun, joten ilman että kauppa on pidempään auki ei ole oikeen saumoja ehtiä pelaamaan, mutta jos siellä pelataan jo valmiiksi peliä niin sitten en tunne kauhean isoja tunnon tuskia jos menisi ottamaan toista siihen viereen.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Päiviä joina olen kykenevä pelaamaan 21, 22, 24, 26 kesäkuuta sekä 1, 3, 4 heinäkuuta. Ilmoitelkaa milloin sopii... mieluiten tuo haltijat ensin, sais(toivottavasti) rahaa ylimääräiseen vaihto mieheen. On sellainen fiilis että se tulee tarpeen ogreja vastaan.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
- Ookami_Tez
Eikö eka kierros ole Ogreja vastaan keh keh keh :D Mutta tuota noin. Onko Pelikauppa Perjantaina auki? Voisin sitten ehtiä jos aikasin alotetaan Tomi ottamaan sua vastaan vaikka sen matsin. Ittellä tulee vähän kiire kun tarvisi se neljä matsia saada aikaiseksi tässä :D
Great Teacher Ookami_Tez
Juu se on vapaa päivä joten kaikki ajat käy se lauantaikin jäi ilmoloittamatta jussin takia :D
Nyt ei ole pakko pelata pelikaupalla kaikkia pelejä. Kunhan info tuloksista ja tiimin muutoksista menee rauhikselle.
Kalat meni kotio...
- Ookami_Tez
Ai no se on kyllä sitten jo perkeleen kiva noh mites on Tomi lyödäänkö päitä yhteen (tai siis ihmisten päitä sisään) Perjantaina?
Great Teacher Ookami_Tez
Sopii, ja kaupalla varmaan sitten? Ja se päiden lyönti edellyttää että saat ne kiinni ensin :)
- Ookami_Tez
Jos siellä on vaan ovet auki, toki Ogret ovat valmiita puhdistamaan kotinkenttänsä pelikuntoon.
Great Teacher Ookami_Tez
l33twash0r meillä on kaiketi matsia toisella kierroksella. Sinun Manly Guys Doing Manly Things vs minun Shub-Niggurath Fisters. En tiedä oletko jo ehtinyt pelaileen ekaa peliäsi, itse pelaan omani huomenna. Kesän aikataulu on itsellä vähän tiukahko, niin ehdottelen jo nyt päiviä, mitkä voisi itselle käydä. Katotaan ensin semmoisia, mitkä pystyisi pelaan pelikaupalla, jos ei natsaa, niin mietitään jotain muuta vaihtoehtoa.
Mulle kävis vielä toistaiseksi seuraavat:
19.6 joskus klo 12 alkaen
2.7. Mihin aikaan vaan
4.7. Klo 15.30 eteenpäin
Mulle kävis vielä toistaiseksi seuraavat:
19.6 joskus klo 12 alkaen
2.7. Mihin aikaan vaan
4.7. Klo 15.30 eteenpäin
Kalat meni kotio...
Sovimme L33twashorin kanssa, että otamme matsia 2.7. klo 14.
Kalat meni kotio...
Mataako A-Lohkon Undead tiimin pelaaja Tuomas pyöriä tällä foorumilla? Vai pitääkö käydä pelikaupalta pyytelemessä puh nro.ta että saa pelit sovittua, toki jos joku tuntee henkilön niin voi antaa minun numeron tai toisin päin. Ensiviikolla voisin jokupäivä ottaa pelin niin saadaan liigaa etenemään.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
On se näillä foorumeilla tainnut ainakin joskus vuosia sitten pyöriä.
Örrrrr
"What we see now is like a dim image in the mirror, then we shall see face to face..." -GitS
Juu yv:tä tuossa jo läheteltiinkin ja ensiviikon tiistaina 16.00 pitäisi pelikaupalla pelejä pelailla.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
oliskos joku b-lohkon pelaaja innostunu tulevalla viikolla ottamaan matsia?
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Eikös teikäläisellä ole vastassa otteluohjelman mukaan Teron elffit seuraavaksi?WH_freak kirjoitti:oliskos joku b-lohkon pelaaja innostunu tulevalla viikolla ottamaan matsia?
Kalat meni kotio...
Mahtaako Lothern Phoennixes joukkueen omistaja käydä tääl?
Jos olet kuulolla ni käviskä peli Rottarallia vastaa nyt lauantaina (29.6)?
Nyt viikolla ei kerkiäis kun menee kaikki vapaat muuttaessa.
Oliko muute väliä misä järjestykses noit pelejä pelaa? Olis näköjää Pro Bros ogreja vastaa 2. kierroksen peli.
Olis vaa hyvä saad edes yks peli hoidettuu pois alta täl viikolla. :D
Jos olet kuulolla ni käviskä peli Rottarallia vastaa nyt lauantaina (29.6)?
Nyt viikolla ei kerkiäis kun menee kaikki vapaat muuttaessa.
Oliko muute väliä misä järjestykses noit pelejä pelaa? Olis näköjää Pro Bros ogreja vastaa 2. kierroksen peli.
Olis vaa hyvä saad edes yks peli hoidettuu pois alta täl viikolla. :D
Ei ole väliä kummassa järjestyksessä nämä kaksi peliä pelaa ja sama juttu taas seuraavan kahden peliparin kanssa jne.
Ja kyl toi high elf tiimin tyyppi täällä pyörii nimellä Boogeyman
Ja kyl toi high elf tiimin tyyppi täällä pyörii nimellä Boogeyman
Onkos tälle viikolle lisää pelejä tiedossa? Jos vaikka yleisöksi sattuisi ehtimään johonkin matsiin =)