Ropeconin Who´s the Boss turnauksen casterit
- Ihme_apina
Ropeconin Who´s the Boss turnauksen casterit
Kuka tuo figuja turnauksen käyttöön?
Jos omistat jonkun faktion kaikki casterit ja olet valmis luovuttamaan ne turnauksen ajaksi ilmoitathan tänne, jos/kun kaikkia faktioita ei saada yksittäisiltä henkilöiltä aletaan sitten keräämään nappeja sieltä täältä.
Ei tartte olla figut maaleissa koska ei ole maalauspakkoa turnauksessa
Mitään pantteja tai vakuuksia en pysty antamaan figuista mutta aika tuttua porukkaa turnaus varmaan täynnä kuitenkin ja jokainen varmaan tajuaa kohdella muitten figuja nätisti, eiks jeh!?
Jos kellään muulla ei kattavampaa legioona-valikoimaa ole kuin mulla niin voin tuoda kaikki paitsi Lylyth3sen.
Jos omistat jonkun faktion kaikki casterit ja olet valmis luovuttamaan ne turnauksen ajaksi ilmoitathan tänne, jos/kun kaikkia faktioita ei saada yksittäisiltä henkilöiltä aletaan sitten keräämään nappeja sieltä täältä.
Ei tartte olla figut maaleissa koska ei ole maalauspakkoa turnauksessa
Mitään pantteja tai vakuuksia en pysty antamaan figuista mutta aika tuttua porukkaa turnaus varmaan täynnä kuitenkin ja jokainen varmaan tajuaa kohdella muitten figuja nätisti, eiks jeh!?
Jos kellään muulla ei kattavampaa legioona-valikoimaa ole kuin mulla niin voin tuoda kaikki paitsi Lylyth3sen.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Re: Ropeconin Who´s the Boss turnauksen casterit
voisin trollata tän turnauksen
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
All of the Retards here
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
-
Der Dexter
oisin kyl muuten voinut "pyörittää" (pun intended) tän, mutta valtaosa mun warlockeista lähtee mukaan saksaan tona viikonloppuna.
Khadoria multa löytyy melko kattavasti, voin niitä yrittää joskus kertsilla kantaa, mutta aivan kaikkee multa ei kyl löydy.
Khadoria multa löytyy melko kattavasti, voin niitä yrittää joskus kertsilla kantaa, mutta aivan kaikkee multa ei kyl löydy.
Aliquando Insanire Iucundum Est
- GreenMeanie
Mulla on Sorschat, pVlad, pIrusk, Zerkova, OW ja pButcher sekä maalaamattomana eIrusk ja Harkevich, jotka taitaa kyl sulta löytyy molemmat?Der Dexter kirjoitti:oisin kyl muuten voinut "pyörittää" (pun intended) tän, mutta valtaosa mun warlockeista lähtee mukaan saksaan tona viikonloppuna.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
- Ihme_apina
Tämmösessä viestissä olis kiva olla et mitä puuttuu ni muitten vähän helpompi paikkaa...Der Dexter kirjoitti:
-
Der Dexter
sellasta se on, kun vastaa nopeesti liikkeestä.
Tosta HP:n listasta mulla taitaa olla lisäks vaan Karsu, onhan tossa melkeen kaikki, ja pButch on käytännössä sama model kun eeppinenkin anyhows.
Ja noita on kuitenkin paljon helpompi ja käytännöllisempi tuoda paikalle ihmisten, jotka osallistuvat Coniin, ihan vaan käytännön syistä.
Tosta HP:n listasta mulla taitaa olla lisäks vaan Karsu, onhan tossa melkeen kaikki, ja pButch on käytännössä sama model kun eeppinenkin anyhows.
Ja noita on kuitenkin paljon helpompi ja käytännöllisempi tuoda paikalle ihmisten, jotka osallistuvat Coniin, ihan vaan käytännön syistä.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Eli onko tää tulkittavissa, että kaikki trolli-lockit löytyy?Swordie kirjoitti:voisin trollata tän turnauksen
Trollien puolelta maaleissa: pGrissel, eGrissel, pGrim, pMadrak, Gunnbjorn, Jarl ja toivottavasti tuohon mennessä myös eGrim. Maalaamattomana eMadrak, mutta Mikalta taitaa löytyä se maaleissa?
Meniiteiltä voin tuoda: pFeora, eFeora, H-reclaimer, pKreoss, Thyra, Reznik, pSeve, eSeve, kaikki maaleissa. Ja harby jos kukaan muu ei halua tuoda omaansa, mutta mieleemmin joltain muulta oikea modeli.
Kaikki röllien lokkit löytyy, mutta maaleissa on vain pGrissel, Borka, eMadrak, p ja eDoomis ja Calandra
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Mut kyllähän ne tohon mennessä valmistuu. ;) Vai meneekö mun brute thrallin convaamiseen niin paljon extrarakkautta ja -aikaa?Swordie kirjoitti:Kaikki röllien lokkit löytyy, mutta maaleissa on vain pGrissel, Borka, eMadrak, p ja eDoomis ja Calandra
Meinasin huudella circlen lockeja mut tajusin et mul on 12 warlockista vaan 8. Yks on vielä väärä figu. Onko jollain näitä, mulla ois kyllä kaikki muut:
pKaya (mulla maalaamattomana)
eKaya
pMorvahna (mulla väärä figu)
Grayle
Cassius
Mohsar (mulla maalaamattomana)
eBaldur
Jos jollain on tosta listasta montakin lockia niin voi olla aika hyvä edustaja tähän hommaan circlen puolesta. Äkkiä tulee mieleen noi best of factionit Tampereelta, et nehän ei pelaa kuin noilla underdog castereilla (ei taida haaste riittää noissa normimmissa, kyl mä ymmärrän ku tolle tasolle pääsee).
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- Ihme_apina
Tero on taas ainoo joka tajuu vastata oikein..
Jos on valmis tuomaan nappeja mut ei oo ihan kaikkia niin listatkaa mitä puuttuu, paljon helpompaa mulle ja muille kaivaa niit puuttuvii ku tarkistella jostai Forward Kommaderista et mitä kaikkii sielt faktiost löytyykään.
Jos on valmis tuomaan nappeja mut ei oo ihan kaikkia niin listatkaa mitä puuttuu, paljon helpompaa mulle ja muille kaivaa niit puuttuvii ku tarkistella jostai Forward Kommaderista et mitä kaikkii sielt faktiost löytyykään.
Löytyy koko Circlen arsenaali. Maaleissa ei ole vielä Grayle, Cassius tai eMorvanah, mutta asia korjaantuu ennen 'conia. Voin luovuttaa kaikki pelikäyttöön.petskules kirjoitti:Mut kyllähän ne tohon mennessä valmistuu. ;) Vai meneekö mun brute thrallin convaamiseen niin paljon extrarakkautta ja -aikaa?Swordie kirjoitti:Kaikki röllien lokkit löytyy, mutta maaleissa on vain pGrissel, Borka, eMadrak, p ja eDoomis ja Calandra
Meinasin huudella circlen lockeja mut tajusin et mul on 12 warlockista vaan 8. Yks on vielä väärä figu. Onko jollain näitä, mulla ois kyllä kaikki muut:
pKaya (mulla maalaamattomana)
eKaya
pMorvahna (mulla väärä figu)
Grayle
Cassius
Mohsar (mulla maalaamattomana)
eBaldur
Jos jollain on tosta listasta montakin lockia niin voi olla aika hyvä edustaja tähän hommaan circlen puolesta. Äkkiä tulee mieleen noi best of factionit Tampereelta, et nehän ei pelaa kuin noilla underdog castereilla (ei taida haaste riittää noissa normimmissa, kyl mä ymmärrän ku tolle tasolle pääsee).
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
- Ihme_apina
Eli Legioona, Peikot ja Druidit olis hallussa. 10 faktioo puuttuu viel :D
Lyly3sta en ite oo hankkimassa ainakaan näillä näkymin, jos jollain se löytyy niin saa tuoda.
Ja tosiaan maalaustilanne ei oo niin tärkee jos ei haluu vaan ite pröystäillä, koska turnauksessa itsessäänkään ei oo maalauspakkoa.
Lyly3sta en ite oo hankkimassa ainakaan näillä näkymin, jos jollain se löytyy niin saa tuoda.
Ja tosiaan maalaustilanne ei oo niin tärkee jos ei haluu vaan ite pröystäillä, koska turnauksessa itsessäänkään ei oo maalauspakkoa.
'Ihme_apina kirjoitti:Ja tosiaan maalaustilanne ei oo niin tärkee jos ei haluu vaan ite pröystäillä, koska turnauksessa itsessäänkään ei oo maalauspakkoa.
Mutta ainahan sitä mieluummin pelaa maalatuilla napeilla kuin maalaamattomilla jos toisella on maalattuna ja toisella maalaamattomana. Mutta toki paljon mieluummin maalaamaton kuin ei ollenkaan.
Miten muuten Cyriss, onko joku saamassa niitä coniin mennessä vai voiko ne jättää pois wheelistä. Eihän niitä toki ole kuin 5, eli menee melkeen samassa sarjassa muidenkin sattumalta poisjäävien kanssa.
On vain yksi best of faction. Anteeksi, että koitin tarjota mun säälittävää faktionriekaletta 'coniin. Sori myös että mä kirjoitin aiemmin Morvanahin nimen väärin, mä oon tarkempi tästä lähtien.Sopuli kirjoitti:Löytyy koko Circlen arsenaali. Maaleissa ei ole vielä Grayle, Cassius tai eMorvanah, mutta asia korjaantuu ennen 'conia. Voin luovuttaa kaikki pelikäyttöön.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Janin listaan lisäyksenä Amon ja Vindictus
Krokoilta: Barnabas, Maelok, Rask ja Calaban
Haltioilta: Garryth
Krokoilta: Barnabas, Maelok, Rask ja Calaban
Haltioilta: Garryth
Rats keep running!
- Ihme_apina
Ahjuu koko retriarsenaalihan tulikin jo tossa Ernolta ja tossa on kaikki krokot(?) possut viel ni olis jo 5 täyttä faktioo.
mul on khadorille cästerit:
vladit 1-3
sorchat 1-2
butcherit 1-2
old witch
pirusk
karchev
tosin en oo varma jotta tuunko vasta lauantaiksi...
vladit 1-3
sorchat 1-2
butcherit 1-2
old witch
pirusk
karchev
tosin en oo varma jotta tuunko vasta lauantaiksi...
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
toi on kyl hauska toi Vlad 1-3 :)
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Multa voi irrota Cygnaria:
Nemot 1-3
Cainet 1-2
Kraye
Sloan
Haleyt 1-2
pStryker
Siege
Blaize
Eli puuttuu: (jotka molemmat olen myös valmis ostaan joltain pois... )
Darius
eStryker
Nemot 1-3
Cainet 1-2
Kraye
Sloan
Haleyt 1-2
pStryker
Siege
Blaize
Eli puuttuu: (jotka molemmat olen myös valmis ostaan joltain pois... )
Darius
eStryker