Joka vielä ilmoitettiin ylläpidolle.Hapid kirjoitti:kateellisten panettelua
WHFB Liiga 4
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: WHFB Liiga 4
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Mitäs mieltä väki on, pitäisikö tähän hommaan laittaa jotain aikarajaa jälleen kerran että saadaan homma luistamaan etiäppäin?
Helffi pelaajahan meillä on nyt hukassa, joka lienee se suurin "ongelma" tällä hetkellä että kaikki pelit saataisiin pelatuksi. Itse ajattelin että jos kesäkuun loppuun mennessä ei mitään kuulu niin muutetaan hieman tuota pudotuspelisysteemiä jotta saadaan hommaa eteenpäin. 1&2 suoraan jatkoon, 6vs7 joista toinen jatkoon, 3vs6/7, 4vs5 ja tämän jälkeen 1vs4/5 ja 2vs3/6/7 ja loppuun finaalipeli. Näin ollen jokainen saa viellä mahdollisuuden.
Kovin suuria muutoksia en ole halukas tässä vaiheessa tekemään koska muutama pelaaja on jo pelannut kaikki pelinsä.
Helffi pelaajahan meillä on nyt hukassa, joka lienee se suurin "ongelma" tällä hetkellä että kaikki pelit saataisiin pelatuksi. Itse ajattelin että jos kesäkuun loppuun mennessä ei mitään kuulu niin muutetaan hieman tuota pudotuspelisysteemiä jotta saadaan hommaa eteenpäin. 1&2 suoraan jatkoon, 6vs7 joista toinen jatkoon, 3vs6/7, 4vs5 ja tämän jälkeen 1vs4/5 ja 2vs3/6/7 ja loppuun finaalipeli. Näin ollen jokainen saa viellä mahdollisuuden.
Kovin suuria muutoksia en ole halukas tässä vaiheessa tekemään koska muutama pelaaja on jo pelannut kaikki pelinsä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Kaippa se varmaan sellaista vaatis. Itekin ollu melkoisen saamaton tässä asiassa. No, on tässä nyt ollut tietty kaikkia muita innostuksia.
Tankkia näin tuossa muutama pv sitten kaupalla. Hiukkasen tuosta liigapelistä oli puhetta. Mies on nyt ilmeisesti kovin kiireinen töiden suhteen. Mutta voi omaa tilannetta kommentoida itse. Kuitenkin täällä aina pyörähtelee.
Mulla näyttäis olevan vielä Tankin lisäksi pelit Anttia ja Villeä vastaan. Kattotaas pojjaat pelit pois alta "pikimmiten". 2 seuraavaa vkl on hankalia. Mut mut eiköhän se arkikin onnistu..
Tankkia näin tuossa muutama pv sitten kaupalla. Hiukkasen tuosta liigapelistä oli puhetta. Mies on nyt ilmeisesti kovin kiireinen töiden suhteen. Mutta voi omaa tilannetta kommentoida itse. Kuitenkin täällä aina pyörähtelee.
Mulla näyttäis olevan vielä Tankin lisäksi pelit Anttia ja Villeä vastaan. Kattotaas pojjaat pelit pois alta "pikimmiten". 2 seuraavaa vkl on hankalia. Mut mut eiköhän se arkikin onnistu..
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Mä oon kiireinen turnauspelaaja, ei oo aikaa tämmöselle :D
Pitää koittaa jossain kohtaa ehtiä.. Hapdii ja jarkko vissii viel?
Pitää koittaa jossain kohtaa ehtiä.. Hapdii ja jarkko vissii viel?
Itselle sopii pelit hyvin arkena, lapsenvahtina kun koko kesän tässä olen.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Yksi vaihtoehto kanssa on tehdä sama kuin joku liiga sitten Beastmenien kohdalla, että joku tuuraa tietyissä peleissä. Syrjahan joskus silloin paikkasi uupuvaa pelaajaa kun miestä ei saatu kiinni ja peli oli sijoitusten kannalta tärkeä käytäväksi.
- Sinitähti
- Sinitähti
Silloin tilanne oli hieman päinvastainen kun yksi peli oli pelaamatta, tämän hetken tilanne taas on että 5 peliä on pelaamatta. Täten on helpompi sulkea henkilö pois liigasta ja mitätöidä kahden pelin tulokset. Vai meinasiko Capu pääsylippua itselleen tämän liigan karkeloihin ;)
Deadline
-High elf deadline 30.6.2013 (ilmoitus itsestään riittää).
-Runkosarjan pelit tulee olla pelattuna 14.7.2013 (jos helffit eivät ole kuvioissa mukana).
Jos aikataulut/pelipaikat yms. muodustuvat ongelmallisiksi niin heittäkää yv:tä tulemaan niin järjestetään asiat kuntoon.
Deadline
-High elf deadline 30.6.2013 (ilmoitus itsestään riittää).
-Runkosarjan pelit tulee olla pelattuna 14.7.2013 (jos helffit eivät ole kuvioissa mukana).
Jos aikataulut/pelipaikat yms. muodustuvat ongelmallisiksi niin heittäkää yv:tä tulemaan niin järjestetään asiat kuntoon.
EEEEIIIIII! Multa katoo enemmistö pisteistä pois! ... Miksi se ei voinut olla antti kun putoaa pois?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
-
Henkka1986
nii en usko et se olis tosta ajasta kiinni vaa pelaajien kiinnostuksesta/aktiivisuudesta , itte oon ehtiny pelailla monet pelit vielä liiga pelien lisäksi =)
ja uskon tomi et meille jää vielä ne pisteet niistä peleistä .
pelikansa pelejä sopimaan niin saadaan liiga kunnon peleihin ! =)
ja uskon tomi et meille jää vielä ne pisteet niistä peleistä .
pelikansa pelejä sopimaan niin saadaan liiga kunnon peleihin ! =)
Jeps. Aktiivisuutta vaan itse kullekin. Mut hyvä et tuli aika ni saadaan homma eteenpäin ja päätökseen. Ja Tomi eipä toi sun sijoitus muuttune vaiks pisteitä poistettais :)
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Katsotaan sitten tuossa seuraavan liigan kerralla, jos tulisin kokopäiväisesti leikkeihin mukaan. Minähän kuitenkin kuvittelen itsestäni, että olisin laskeutunut Hopeahännältä takaisin klaanikissaksi.Runt kirjoitti:Silloin tilanne oli hieman päinvastainen kun yksi peli oli pelaamatta, tämän hetken tilanne taas on että 5 peliä on pelaamatta. Täten on helpompi sulkea henkilö pois liigasta ja mitätöidä kahden pelin tulokset. Vai meinasiko Capu pääsylippua itselleen tämän liigan karkeloihin ;)
Kovasti tekisi mieli nuo uudet Ögret tuura seuraavaan liigaan kun niitä ahkerasti yritän maalata kasaan. Ongelma vain on tuon basetuksen kanssa kun tekisi mieli tehdä pienoisdioraama-basetus kavereille kun se iänikuinen hiekka+nurmi on niin leim. Maastonrakennus on myös kivaa ja sen taitoja voisi kohentaa niin siinäpäs vasta oiva projekti minulle. Toisin kuin joku 40 rottaa, ne 6 jättiä menee paljon helpommin palapelibaseille.
Tuurauspelaajana meinasin sitä, että jos joku kerkeää pelaamaan vain osan peleistään, niin minä voin tulla paikkaamaan niitä, mitä ei mitenkään pysty mahduttamaan aikatauluihinsa. Silleesti, että 3:sta jäljelle jääneestä pelistään kykenee pelaamaan vain kaksi, niin minä voin pelata sen kolmannen. Kaikkia pelejä kaikilta puuttuvilta sankareilta en lähde pelaamaan.
- Sinitähti
- Sinitähti
Tiedoite
Heitetäämpä hieman infoa tännekkin puolelle niin väki tietää hieman missä mennään, nyt kun olen asian itsellenikin saanut sisäistettyä kunnolla.
Mikäli deadline tulee ja pelejä on pelaamatta: tullaan pelaajia karsimaan liigasta siten että kaikki jäljelle jäävät pelaajat ovat pelanneet toisiaan vastaan (pienimmän pelimäärän pelanneet henkilöt tippuvat ensimmäisenä pois). Tällä hetkellä Helffit olisi ensimmäinen tippuja 2:lla pelatulla pelillä, Chaos Dwarfs ja Vampire Count (J) toinen tippuja 4:llä pelatulla pelillä jne...
jatkopelit tulevat todennäköisesti menemään seuraavasti:
1vs4 & 2vs3
Finaali
Toinen vaihtoehto:
1 ja 2 suoraan jatkoon
3vs6 ja 4vs5
3/6vs2 ja 4/5vs1
finaali
Mikäli haluaa "varmistaa" paikkansa jatkossa tulee pelejä olla pelattuna 6 (olettaen että High Elffeistä ei kuulu mitään). Tällöin meitä saattaa olla mukana liigassa viellä 7 pelaajaa, jolloin ensiksi pelataan 6vs7 välinen peli josta toinen on viimeinen jatkoon menijä (peli pelataan vain jos molemmilla osapuolilla on halukkuutta pelata peli).
Nyt on aikaa kk pelata ne jäljellä olevat pelit, ei pitäisi vielläkään olla ongelma kenellekkään saada järjestettyä 1-2 peliä tuolle ajanjaksolle.
Jos jäi kysyttävää niin kysykää, hieman sekavasti kun tuon taas varmaan sain kirjoitettua.
Heitetäämpä hieman infoa tännekkin puolelle niin väki tietää hieman missä mennään, nyt kun olen asian itsellenikin saanut sisäistettyä kunnolla.
Mikäli deadline tulee ja pelejä on pelaamatta: tullaan pelaajia karsimaan liigasta siten että kaikki jäljelle jäävät pelaajat ovat pelanneet toisiaan vastaan (pienimmän pelimäärän pelanneet henkilöt tippuvat ensimmäisenä pois). Tällä hetkellä Helffit olisi ensimmäinen tippuja 2:lla pelatulla pelillä, Chaos Dwarfs ja Vampire Count (J) toinen tippuja 4:llä pelatulla pelillä jne...
jatkopelit tulevat todennäköisesti menemään seuraavasti:
1vs4 & 2vs3
Finaali
Toinen vaihtoehto:
1 ja 2 suoraan jatkoon
3vs6 ja 4vs5
3/6vs2 ja 4/5vs1
finaali
Mikäli haluaa "varmistaa" paikkansa jatkossa tulee pelejä olla pelattuna 6 (olettaen että High Elffeistä ei kuulu mitään). Tällöin meitä saattaa olla mukana liigassa viellä 7 pelaajaa, jolloin ensiksi pelataan 6vs7 välinen peli josta toinen on viimeinen jatkoon menijä (peli pelataan vain jos molemmilla osapuolilla on halukkuutta pelata peli).
Nyt on aikaa kk pelata ne jäljellä olevat pelit, ei pitäisi vielläkään olla ongelma kenellekkään saada järjestettyä 1-2 peliä tuolle ajanjaksolle.
Jos jäi kysyttävää niin kysykää, hieman sekavasti kun tuon taas varmaan sain kirjoitettua.
-
Henkka1986
dodii pelejä pelaamaan tohinalla pojat niin saadaan kunnon pelit alkamaan =)
Ei taida kyl aika riittää :D Sunnuntait on periaatteessa ainoot realistiset päivät pelata tätä, eli te keitä vastaan on pelaamati niin eikun päivämääriä huutelemaan niin pelataan.
Okei Antti sunnuntaina 30.6 sitten meen peli altapois.
Sitten viellä toinen peli lukkoon hapidin kanssa niin homma alkaa olemaan aika bueno ;) Pelitilat voin tarjota mahdollisuuksien mukaan kunhan nyt ensiksi selvitätte keskenään mikä päivä olisitte tulossa pelaamaan. Niin ja onhan Antilla korttikin olemassa joten pelit ei pitäisi olla ongelma.
Ei ne pelit mutta se aika peleille on enemmän ongelma kun on kesätöitä.
Vaikka oletkin nuori ja villi niin et saa vakuutettua minua että tekisit töitä 16h päivässä... Muutenkaan kun peli tulee kestämään sen 2-3 vuoroa kun liskoarmeijan kyljestä lentää jotain isoa ja ilkeää ja pelit loppuu teoriassa ainakin siihen =D Näin itse siis ennustan tuon pelin menevän.
Nojuuuuu, mutta entä jos oikeasti teen 16 tuntia päivässä.
Eipä siinä, jos hapidi nyt haluaa joku ilta kello kuudesta eteenpäin pelata niin mikäs siinä.
Eipä siinä, jos hapidi nyt haluaa joku ilta kello kuudesta eteenpäin pelata niin mikäs siinä.
Joka päivä? kuules ny en edes minä jaksa sitä(sanoo 8 n.10 tuntisia työpäiviä putken tehnyt ja vielä yksi saman lainen lisää ennen 5 päivän "viikonloppua")
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.