Koodi: Valitse kaikki
HQ1: Autarch, Jetbike, Mantle of the laughing god, Reaper missile launcher, Fusion gun
HQ2: Farseer, Jetbike
HQ-: Warlock council*2
Troop1: Wildrider jetbike*3, Shuriken cannon
Troop2: Wildrider jetbike*6, Shuriken cannon*2
Troop3: Wildrider jetbike*6, Shuriken cannon*2
Troop4: Guardians*10
Troop5: Guardians*10
Fast1: Grimson hunter, starcannon*2, Pulse laser
Fast2: Warp spiders*10
Heavy1: Night spinner, Holo-field
Heavy2: Night spinner, Holo-field
Heavy3: Fire prism, Holo-field
Transport1: Wave serpent, Bright lance, Holo-field (Troop4)
Transport1: Wave serpent, Bright lance, Holo-field (Troop5)
TOTAL: 1850
Tämmöistä olen pidemmän aikaa pyöritellyt paperilla. Jokaista yksikköä olen päässyt testamaan ainakin kerran, joista Night spinnerit, Grimson hunter ja Warp spiderit ovat yllättänyt tehokkuudeltaan. Armeija loistaa nopeudestaan ja pikku tulen aiheuttamisesta. Autarchia olen pitänyt warlordina syynä se että sen tappamiseen joutuu keskittämään paljon tulitusta ja/tai käyttämään kaikki str8 aseet siihen jos haluaa warlord pisteen. Syy miksi missile autarchilla, koska ei pistettä kannata antaa liian helposti menemällä liian lähelle. Farseerin ottaminen mietitytti random powerien takia, mutta parin kokeilun jälkeen olen ihan tyytyväinen siihen pelkän guiden takia, koska se auttaa esim. warp spidereitä. Warlockit......, eipä niillä muuta kuin pitää guardianeita hengissä jos/kun tulevat ulos tankista. Guardianit ovat mukana tuomaan pikku tulitusta. Olisin ottanut lisää bikejä, mutta oli pakko saada wave serpenttejä:). Jetbiket= OBJECTIIVIT. Grimson hunter toimis peleissä hyvänä as2 harventajana. Spiderit tuovat paljon tulitusta kentälle ja pientä av tulitusta. Night spinnereistä tuli heti mieleen että nyt on tehokas counteri necron Wraithejä vastaan :). Fire prism, sama juttu mutta mariini tappaja ja av tulitus.