Bavarian team tournament 22.-23.6
-
Der Dexter
Bavarian team tournament 22.-23.6
eli kyllä, nyt on siis kyseessä joukkueturnaus, joka sijoittuu tosiaan juhannukselle. Tämä on lämmittelyturnaus WTC:tä ajatellen, ja mukana noissa kekkereissä on toistaiseksi kaikki saksalaiset, vähän itävaltalaisia ja sveitsiläisiäkin, sekä puolasta ainakin yksi joukkue. Säännöt on jo olemassa, en ole niit äsisäistänyt vielä, mutta ei ole vaikea arvata että se on 50 pts kahella listalla, tais olla divide and conquer kans, steamrolerii, saatto ola masters.
Anyways, Nyt ollaan myyty sielu paholaiselle, eikä edes hyvällä diilillä: Joukkue on team Swenland, eli mennään ruottareiden kans kimppaan. Mukana on minä ja Rikhard, sekä Gustav joka oli viimeksi suomessakin käymässä. kaiketi on vielä kolmas ruottarikin, joten yksi suomalainen olisi hyvä lisäys. Jos koet että nyt olisi hyvä hetki viettää erilaista jussia, niin ilmoa vaan kehiin, käydään omistamassa yksi turnaus.
Tapahtuma on vissiin Munchenissa, octoberfestin kotikaupungissa, ja hintaa ei pitäisi hirveesti kehittyy, pitää kysellä Nightyltä miten majotusket yms menee jos haluaa budjetimatkan...
Eli etsitään vapaaehtoista, saa miettiä, aikaa on vielä, mutta liput on nyt halpoja.
Anyways, Nyt ollaan myyty sielu paholaiselle, eikä edes hyvällä diilillä: Joukkue on team Swenland, eli mennään ruottareiden kans kimppaan. Mukana on minä ja Rikhard, sekä Gustav joka oli viimeksi suomessakin käymässä. kaiketi on vielä kolmas ruottarikin, joten yksi suomalainen olisi hyvä lisäys. Jos koet että nyt olisi hyvä hetki viettää erilaista jussia, niin ilmoa vaan kehiin, käydään omistamassa yksi turnaus.
Tapahtuma on vissiin Munchenissa, octoberfestin kotikaupungissa, ja hintaa ei pitäisi hirveesti kehittyy, pitää kysellä Nightyltä miten majotusket yms menee jos haluaa budjetimatkan...
Eli etsitään vapaaehtoista, saa miettiä, aikaa on vielä, mutta liput on nyt halpoja.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Re: Bavarian team tournament 22.-23.6
Kiinnostusta löytyy. Saksassa olisi kiva käydä pelailemassa... Juhannus ei ole ikinä ollut itselle mitenkään tärkeä juhla, joten miksei sen voisi viettää turnauksessakin.
-
Der Dexter
Hyva kuulla etta loytyy mielenkiintoa.
-
Der Dexter
Olli on kans ilmassu kiinnostusta, mutta siinä on kaikenlaisia muuttujia mukana.
Ilmeisesti Rikhardi on jo kattellu majotusta yms, elikkäs valmisteluita on jo vireillä tämän homman suhteen, onko toiveita
Ja niin, tosiaan kolgruvanilla on topicci aiheesta, siellä enempi keskustelua, nyt jo englanniksikin.
Ilmeisesti Rikhardi on jo kattellu majotusta yms, elikkäs valmisteluita on jo vireillä tämän homman suhteen, onko toiveita
Ja niin, tosiaan kolgruvanilla on topicci aiheesta, siellä enempi keskustelua, nyt jo englanniksikin.
Täällä kaivataan livepäivystä Tatun, Ollin ja Empun reissusta!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Kahen rundin jälkeen 1-1.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Kolmas rundi kesken ja undefeatedinä saksan ykköstiimi ja kaks itävallan tiimiä (!!!).
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Pistä linkkiä, jos löysit jostain liveseurantaa. Ja toki kiinnostaa onko ruotsalaiset ryssinyt matsit =)TheEmu kirjoitti:Kahen rundin jälkeen 1-1.
Norbertin twitteraccount @45caliberidea
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Joo mäkin itse asiassa keksin ton. Tässä nyt suora linkki viel muillekin:
https://twitter.com/45caliberidea
https://twitter.com/45caliberidea
2-2
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Korjataan että sittenki 2-1. Ainoa häviö tullu Vienna's Finest -tiimille.TheEmu kirjoitti:2-2
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Olli 3-0
Rickard 2-1
Tatu 2-1
Johan 1-2
Emppu 0-3
Rickard 2-1
Tatu 2-1
Johan 1-2
Emppu 0-3
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Ihme_apina
Olli 3-1
Rickard 2-2
Tatu 2-2
Johan 2-2
Emppu 0-4
Olli ilmeisesti ottanu 1. tasottavalla eAspyltä kuokkaansa :D
Rickard 2-2
Tatu 2-2
Johan 2-2
Emppu 0-4
Olli ilmeisesti ottanu 1. tasottavalla eAspyltä kuokkaansa :D
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Tällaset tulokset löysin page5:stä.
Pikkasen parantamisen varaa WTC:hen, mut epäilemättä hyvä treeniturnaus!1 German Lamers
2 Dead Fish Syndicate
3 Viennas Very Finest
4 Strongholder
5 Viennas Finest
8 Stronghold
7 Salmiakki
8 Iron Hookers
9 The Unboostables
10 Albania
11 Lucky Dice
12 Mein Bruder und ich
0-5... Feels good man.
Best painted team kuulemma voitettiin.
Ollin kun ottaa mukaan niin voittaa aina best paintedin.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
-
Der Dexter
Voi olla että riksun krokot auttaa kanssa bestpaintedissa...
Treeniturnaus toki kuitenkin. Parempi iskeä sitten vähän puskista isoissa kisoissa!-Emppu- kirjoitti:0-5... Feels good man.
Mut joka tapauksessa tosta teiän reissusta on varmasti paljon apua, jos reissun antia pystyy analysoimaan kunnolla. Ihan alkaen siitä mikä toimi ja mikä ei. Tässä on vielä runsaasti aikaa. Niin ja treeniviikonloppuja vaan pystyyn!