"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WHFB Liiga 4

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: WHFB Liiga 4

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Tavallaan mie kyllä ymmärrän Anttia. Ei kyse aina ole niistä tunneista vaan säistä ja työn raskuudesta. Kyllä minäkin viime vuonna olin koko kesän lampurin apulaisena, niin niinä päivinä kun otin urakkahomma-asenteella raskaat työt vastaan porottavassa auringossa vaivainen 0.5l juomapullo housuissa, ei kyllä niinä päivinä 4h:n työnkään jälkeen ollut sellainen olo, että pelata jaksaisi tai edes kiinnostaisi. saakuli lampaat oli niin ärsyttäviä ja yhteistyöhaluisia, että kotiin päästyä aina piti ottaa yhtä pitkät nokkaunet kuin mitä työpäivä oli, ja mehän kaikki tiedämme millainen on olo 4h päiväunien jälkeen. Sekään ei auttanut asiaa yhtään, että päivät alkoivat kukonlaulun aikaan.

Joka päivä ei kuitenkaan voi olla rankkaa. Pelaamaan siitä Antti!
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Onhan se totta että työt vaatii aina veronsa ja nyt kun miehellä on viellä ajokortti ja kaupunki on puolillaan minihameissa keikkuvia berbereitä niin onhan siinä nuorella miehellä hieman muutakin tekemistä kuin jonkun faba pelin pelaaminen. Mutta jos tuon pelin haluaa pelata niin eihän se ota kuin ~4h yhdestä iltapäivästä pois, kyse siis on täysin siitä haluaako pelin saada pelatuksi vai ei. Toki katsotaan nyt mitä se Hapidikin tuumaa jos saatte päivän sovittua koska tulette pelaamaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

no joillaki on sentään joku kesäloma, mullei oo ainakaan paskanhajua että mikä semmonen edes on?
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Hapid kirjoitti:no joillaki on sentään joku kesäloma, mullei oo ainakaan paskanhajua että mikä semmonen edes on?
Koska pelataan?
Hapid

joku joutuu tarjoamaan pelipaikkaa. meikäläinen ei ainakaan repee noihin pelikaupan aukiolo aikoihin sitten millään ku joka päivä on duunia viiteen kuuteen.

ei mikää ihme ettei toi antti oo paljo kerenny pelailee ku eilenki tuli vastaan porin tikkulassa pienellä punasella volkswagen golffilla ja sillä oli joku pirkko siä kyydis! :D
Runt

Sopikaa keskenään pelipäivä ja tulette tänne pelaamaan, onhan tossa noita muitakin paikkoja jos tänne ei halua tulla.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Hapid

no katos perhana, mulle voisi ihan sopia vaikka jo huomenna klo 18. tai ei tässäkään päivässä mitään vikaa ole. gerazu?

sitten olisikin jo runkosarja mun osalta pelattu kun tuo tankinkin on näköjään maa niellyt.
Gerazu

Hapid kirjoitti:no katos perhana, mulle voisi ihan sopia vaikka jo huomenna klo 18. tai ei tässäkään päivässä mitään vikaa ole. gerazu?

sitten olisikin jo runkosarja mun osalta pelattu kun tuo tankinkin on näköjään maa niellyt.
Sunnuntaina vai tänään? Mulle käy.
Hapid

¨no vaikka tänään klo 18 mulle sopisi, onko sulle ville ok?
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Amatöörifaban seuraaminen. Better than football.

Ei päästy yhteisymmärrykseen auringon LOSista, niin päätettiin heittää 4+:aa asian suhteen. Luojalle kiitos arpaonni suosi ja Slanni säästyi maagisella 2:lla. Kuin se olisi tähtiin kirjoitettu. Mokia, unohduksia, piilotuksia, omituisuuksia ja käänteitä. Siitä oli tämä peli tehty. Parempi mies pääsi ratsastamaan kohti auringonlaskua voittajana. Pelin suorittaja, Stega suoraan aikawarpista!

Parasta pelissä on kuitenkin se, että Hapidi kertoi Ropecon paidassani olevan tytön nimen. Heti tuli paidasta siidempi kun kuuli Zeldan olevan siinä.
- Sinitähti
Gerazu

Joo ja pinnat oli
Antti 4
Ville & Anton & Ville 16
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

El Capitan kirjoitti:Ei päästy yhteisymmärrykseen auringon LOSista, niin päätettiin heittää 4+:aa asian suhteen.
Siis mikä tuossa oli epäselvää?? Ja mihin te nyt päädyitte?? Tässä sitä sit ollaan kun lueskellaan liikaa ja tiettyja juttuja. Juttuja joiden tarkoitus ei ole kuin tahallaan sekoittaa ja sotkea asioita. Ja kertokaapa vielä et ihmettelittekö look outtia vai näkyvyys asiaa. Ihan vaan varmistuksena kysyn.

Mut mielenkiintoinen tulos. Toisaalta hyvin turnauspelaaja (liigavoittajasuosikki) silti sai pojoja jos pelasi kolmea vastaan :D No ens viikon su kattelen sit ite miltä ne pahat kääpät näyttää.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Joo, kyllä me vähän suusta päästettiin kaikenlaista. Kysyttiin, että ootko ihan varma ja muistutettiin, että nuokin on olemassa. Paljon me kuitenkin jätettiin sanomasta ja hajottiin kun Hapidi ampuu salamantereilla ennen skinkkejä, jotka ovat kohteen takana. Challengen sivuuttaminenkin koetteli välissä pokerinaamaa. Sentään korjattiin tilanne yllyttämällä time warpin heittämiseen isolla 6:lla nopalla kun sen järkevyys on jossain pohjamudissa.

Kuhan vain pelleilin tuon Auringon kohdalla. Otin vain puheeksi, että miten me tulkitaan se asia kun on olemassa sellainen teoria kuin... Hapidin reaktio ei ollut ihan xd, mutta ei se kaukana ollut. Slanni sai LOSin ja mahtava 2:n pelasti päivän.
- Sinitähti
Runt

Look outista puhuttiin nyt, ei siinä mitään epäselvää ollut kennenkään muun mielestä kuin Hapidin.
Melkoinen peli tosiaan oli kaikkine käänteineen ja systeemeineen kunten Anton tuossa mainitsikin.

Kääpiöt deposivat itsensä hieman huonosto ja estivät täten itseltänsä tärkeitä reformeja, seurauksena Stegadon pääsi ison ampujaboxin kylkeen 3 vuorolla ja puksutteli siinä sitten pelin loppuun saakka.
Auringoltakaan ei tosiaan vältytty, kun iso maagi pääsi temppelikaartin taakse ja poistatti 10 templeguardia + Slann (pikkulätty) ja 14 saurusta kerralla, taisi siinä yksi kääpiökin tippua ohimennen. On se kumma kun temppelikaartin inikka on nykyään 1 =D No olisihan niillä se I2 ollut mutta taisi mennä minun piikkiin tämä, ainakin osittain...

Tässä kohtaa näytti siltä että liskot häviää, kunnes Destroyeri mokasi T-testin ja tuhoutui (2W olisi ollut ja chargea temppelikaartiin olisi puksuttanut). Isomaagi temppelikaartin taakse chargella jne...
Siinä sitten 10 kääpiötä ja maagi mättöivät temppelikaartia kunnes liskoilla oli jäljellä Slann, Scar ja 1 templeguard. Jolloin ratsuväkisaapui, 8 skinkkiä ampujien selkään ja 10skinks & salamanter velhon flankkiin. Loitsuja Hapid ilmeisesti sai joltain osin läpi, timewarp oli ainakin (mitäs muita) Velho huutaa chalengen ja scar ottaa vastaan. Siinä sitten hutkittiin ja taurus poistetaan kentältä, karkuun juokseva maagi jää alle jne...

Sitten tähän joukkuejakoon voisin jotain kommentoida.
Kyllähän sitä Hapidille kieltämättä muutamaan otteeseen kerrottiin (joskus minun ja joskus antonin toimesta) eri vaihtoehdot mitä hänellä on mahdollisuus tehdä mutta loppupeleissä Hapid teki päätökset kuitenkin itse siitä mitä tekee. En tiedä sitten onko se voittamista jos toinen unohtaa tehdä jotain ja voittaa sen takia, tai ei tiedä kaikkia vaihtoehtoja mitä voi tehdä ja tekee puutteellisislla tiedoilla jotain. Hyvä muistaa Hapidinkin kohdalla tuo magian tuntemus, kun kääpiöillä ei sellaista ollut ja liskoilla miehellä taitaa olla alla se 6 nyt. Kyllä siellä niitä "aloittelijan" virheitäkin nähtiin kentällä jokunen ettemme me nyt sentään ihan kaikkea Hapidille kertoneet. Oppimis mielessä myös monesti noita asioita käytiin läpi tulevia pelejä varten.

Pahoittelut omasta puolestani jos Antti koki pelissä tapahtuvan suurta vääryyttä minun toimestani.
Hapid

noh mitähä sitä itte sanois, tosiaan on se aika sekavaa koittaa pelata ku porin 2 isointa hölösuuta istuu pöydän pääs, helkkari ei tartte ku kymmenes osa tuuma liikuttaa jtn yksikköä väärin tai taikoa loitsut vääräs järjestykses ja ottamalla vaikka speed of lightin isoon castiin 6 noppaa ni myllyne sanoo "voi morjes" tai sitte virnistellään tai jtn muuta. mut ihan sama, neuvottiin siinä anttiakin aika paljon reformeissa jotka tuntu olevan hankalia.

tarttee toivoo ny vaan että en saa pudotuspeleissä vampire counts armeijaa vastaan, muutoin annan varmaan suosiolla luovutusvoiton, aivan tuskallisia pelejä.

ja vielä tuosta purple sunin look out sir:stä niin meinasiko se sitä että ku en oo ny kovin hirveesti näitä foorumin itku topicceja lukenut että aurinkoon Ei pitäisi saada LOSia ja dwelleriin pitää saada?
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

liskot jyrää =)
Hapid

joo antti oli eilen jo ostamassa myllysen ja antonin liskoarmeijoita
Gerazu

Hapid kirjoitti:joo antti oli eilen jo ostamassa myllysen ja antonin liskoarmeijoita
Eiku wokkia
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Hapid kirjoitti:ja vielä tuosta purple sunin look out sir:stä niin meinasiko se sitä että ku en oo ny kovin hirveesti näitä foorumin itku topicceja lukenut että aurinkoon Ei pitäisi saada LOSia ja dwelleriin pitää saada?
Siinä oli jotain samamuotojen kanssa. LOSin säännöissä taisi lukea jotain tyyliin, että model under the template ja Sunin säännöissä puolestaan all the models that touch the template. Touch on eri asia kuin under niin nönnönnöö. Jotain tuommoista. Kaikki viestit tähän asiaan liittyen tullaan poistamaan btw. Ei aloiteta sitä taas.
- Sinitähti
Runt

Kartoitetaampa loppupelien merkitystä viellä tässä vaiheessa kun kaksi peliä on pelaamatta runkosarjaa.
Oletus arvoksi otetaan että High Elffit tippuvat liigasta jolloin tilanne on seuraava runkosarjan osalta.

1.Empire 5/85
2.Vampire Counts (T) 6/75
3.Lizardmen (H) 6/68
4.Vampire Counts (J) 4/60
5.Lizardmen (V) 6/48
6.Chaos Dwarf 5/39
7.Bretonnia 6/5

Jarkon VC todennäköisesti tuolta tulee viellä ja pompsahtaa 1-2 sijalle (oletetaan näin), runkosarjan voitto ratkeaa Empiren ja VC:n välillä jolloin armeijat kohtaisivat toisensa aikaisintaan finaalissa (JESS!). Eikös tuohon kaikki ole pyrkinyt koko liigan ajan, eikä niinkään voittamaan liigaa =D
Breteille tulee se kivisin polku varmasti mutta ken on se toinen, Hapid vaiko Gerazu jolle riittää viimeisestä pelistä 10.p mennäkseen ohi.

Kunhan jämäsijalta on jatkoon menijä ratkaistu 6 vs 7
"Ensimmäisellä kierroksella kohtaisivat seuraavat armeijat"
Vampire Counts (T) VS Chaos Dwarf ---> Runkosarjan kakkonen
Lizardmen VS Lizardmen ---> VS Runkosarjan voittaja

Panokset ovat omalla tapaa viellä suuret, molemmissa peleissä mitä on jäljellä. Jos Geratsu nappaa 10.p välttyy hän timon vc:ltä ja Hapid joutuu kohtaamaan pelkonsa silmästä silmään. Jos Empire voittaa runkosarjan VC:t kohtaavat toisensa ennen finaalia. Toki voihan sieltä bretitkin raivata tiensä mestaruuteen asti mutta nämä ovat näitä omia ennustuksiani.

Syteemi millä pelit viedään loppuun:
1 ja 2 suoraan jatkoon
6 vs 7
------------------------------
3 vs 6/7 ja 4 vs 5
-----------------------------
3/6/7 vs 2 ja 1 vs 4/5
-----------------------------
finaali
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”