WM/H Oulun Mökkiryminä 2013, 12. - 14.7
Re: WM/H Oulun Mökkiryminä 2013, 12. - 14.7
Nyt näyttää jo siltä että hallitus olis myöntymässä siihen että osallistuisin näihin kekkereihin. 99% olen tulossa. :)
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Meitsi nyt sit kans pitäis päästä mukaan Mikken kyydillä. Eiköhän me ehditä perjantaina jo paikalle.
-Teppo Aro
-Teppo Aro
Edit: Tuplapostipirulainen
Viimeksi muokannut Walz, Ma 24.06.2013 10:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puhutaanko politiikkaa?
Tosiaan, jos joku tarvitsee miniatyyrejä lainaan niin minulta löytyy maalattuna seuraavat tarjolle:
2 täyttä yksikköä Bog Trogeja
Wrong eye & Snapjaw
Croak Hunter
Thrullg
Feralgeist
Tarjoan lainaan myös 42 pistettä maalattuja Trollbloodeja, Legioonat tarvitsen itse koska olen varapelaajana. :)
Hoarluk Doomshaper (*7pts)
* Pyre Troll (5pts)
* Slag Troll (6pts)
* Swamp Troll (4pts)
* Dire Troll Bomber (10pts)
* Dire Troll Mauler (9pts)
Trollkin Fennblades (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Trollkin Fennblade Officer & Drummer (2pts)
Janissa Stonetide (3pts)
Troll Whelps (2pts)
Captain Gunnbjorn (*5pts)
* Pyre Troll (5pts)
* Slag Troll (6pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Thumpercrew (Leader and 2 Crew) (3pts)
Trollkin Sluggers (Leader and 4 Grunts) (8pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Noista listoista löytynee kaikki figut mitä on maaleissa rölleille, paitsi Borka. Halutessaan listoja voi tietenkin muokata ja noita minulta löytyviä Minioneja sinne lisäillä. Muun muassa bannerista löytyvä Mauler on tuosta armeijasta. Itse en noita ole hirveästi pelannut, vaihdatin kaverilta itselleni täysin maalatun armeijan, mutta listat ovat käsittääkseni ihan jees kamaa.
2 täyttä yksikköä Bog Trogeja
Wrong eye & Snapjaw
Croak Hunter
Thrullg
Feralgeist
Tarjoan lainaan myös 42 pistettä maalattuja Trollbloodeja, Legioonat tarvitsen itse koska olen varapelaajana. :)
Hoarluk Doomshaper (*7pts)
* Pyre Troll (5pts)
* Slag Troll (6pts)
* Swamp Troll (4pts)
* Dire Troll Mauler (9pts)
Janissa Stonetide (3pts)
Troll Whelps (2pts)
Captain Gunnbjorn (*5pts)
* Pyre Troll (5pts)
* Slag Troll (6pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Thumpercrew (Leader and 2 Crew) (3pts)
Trollkin Sluggers (Leader and 4 Grunts) (8pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Noista listoista löytynee kaikki figut mitä on maaleissa rölleille, paitsi Borka. Halutessaan listoja voi tietenkin muokata ja noita minulta löytyviä Minioneja sinne lisäillä. Muun muassa bannerista löytyvä Mauler on tuosta armeijasta. Itse en noita ole hirveästi pelannut, vaihdatin kaverilta itselleni täysin maalatun armeijan, mutta listat ovat käsittääkseni ihan jees kamaa.
Puhutaanko politiikkaa?
Pahimmat painajaiset kävi toteen ja joudun nyt skippaamaan tämän. Harmittaa kyllä, mutta minkäs teet.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Osallistujalista päivitetty.
Olemme näköjään yksi mestarien turneen karsintatapahtuma, siistiä. Muistakaahan värvätä kaverinne mukaan. Enää ei käy tekosyynä ,että armeija ei ole maalattu koska on maalattu armeija tarjolla lainalle. ;)
Muistakaa turnausmaksu ja ottakaa yhteyttä etukäteen jos tarvitsette kyydin keskustasta turneepaikalle!
Olemme näköjään yksi mestarien turneen karsintatapahtuma, siistiä. Muistakaahan värvätä kaverinne mukaan. Enää ei käy tekosyynä ,että armeija ei ole maalattu koska on maalattu armeija tarjolla lainalle. ;)
Muistakaa turnausmaksu ja ottakaa yhteyttä etukäteen jos tarvitsette kyydin keskustasta turneepaikalle!
Puhutaanko politiikkaa?
pöh röllit ei oo tarpeeks min-max! missä on burrowerit! :D ja mikä warlocki combo gunbjörni+hoarluk luulee olevansa :D
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Tero Särkijärvi alustavasti mukaan. Hallitus on antanut puoltavan mielipiteen, auto on tosin hajonneena Tampereella ja kaikki muukin on tällä hetkellä vaikeaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Jopas jotakin... Turust lähtee auto johonkin aikaan perjantaina... Kyl aina yks petskules matkalla mukaan otetaan, jos satut siinä jossain matkan varrella lojumaan. Tuu vaikka siihen bussipysäkille, ni napataan sut siitä kyytiin.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Mä oon "siinä" dösärillä. Jos ei näy ni ajakaa vaan ohi, ei oo iso homma. Ei varmaan tarvii tän tarkemmin ees sopia.
Eikä mua varmaan muuten kiinnostais ees lähteä jos ei sais viettää Mikan kanssa 4h automatkaa..
Eikä mua varmaan muuten kiinnostais ees lähteä jos ei sais viettää Mikan kanssa 4h automatkaa..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Tero tulee näätäilee Masterssin paikkaa :D
4h? Ouluun? Aika nopeesti saat ajaa :D
Ja btw, mä varmaan kans lähen turusta perjantain akselilla pois, mun täytyy vaan käydä "pikku" mutka Kajaanin kautta heittää Joonatan...
4h? Ouluun? Aika nopeesti saat ajaa :D
Ja btw, mä varmaan kans lähen turusta perjantain akselilla pois, mun täytyy vaan käydä "pikku" mutka Kajaanin kautta heittää Joonatan...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Ai kappas. Mä aattelin et Tampereelta ei mee niin kauaa, mut onhan se melkein 6h. Plus tietty tauot.MaSSacRe kirjoitti:4h? Ouluun? Aika nopeesti saat ajaa :D
Mut mitä kauemmin sitä kauemmin <3
Mitä nopeammin sitä nopeammin ;)
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
p***a osui tuulettimeen, sorry pakko peruu tää, mul on muutto tuona viikonloppuna edessä...
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Mun pitää perua tää, sori. Olis ollut tosi mukava käydä :(
Osallistujalistaa päivitetty.
Ei näköjään kovin moni eteläläinen uskalla tulla Oululaisia haastamaan kotikentällä. ;)
Nähdään tuolla Ropeconin puolella sitten!
Ei näköjään kovin moni eteläläinen uskalla tulla Oululaisia haastamaan kotikentällä. ;)
Nähdään tuolla Ropeconin puolella sitten!
Puhutaanko politiikkaa?
Hermanni lasketaan kaheks turkulaiseks, se on niin pitkä...
- Ihme_apina
ja mika o lihava ni kai me ollaan si jo neljä yhteesä :>
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Jos luotamme teidän laskuihinne, niin ulkopaikkakuntalaisilla on 6-4 ylivoima. Suosittelen hankkimaan vielä kaksi lisää, sillä yksi Oululainenhan vastaa tunnetusti kahta ulkopaikkakuntalaista. ;)
Puhutaanko politiikkaa?
Oi! Laittakaahan ens viikolla tulemaan noita turnausmaksuja ja viestiä jos tarvitsette kyydin turnauspaikalle oulusta!
Enää viikko peleihin, voi myös laittaa toivomuksia että mitä ostetaan makkaran ja lättytaikinan lisäksi, mutta diktaattorimaisesti päätän sitten mitä ostan kun menen kauppaan. :)
Todnäk lauantai-iltana myös beachvolleytä, osallistuminen pakollista säästä huolimatta mutta vaatteet vapaaehtoisia. Tai jotain.
Enää viikko peleihin, voi myös laittaa toivomuksia että mitä ostetaan makkaran ja lättytaikinan lisäksi, mutta diktaattorimaisesti päätän sitten mitä ostan kun menen kauppaan. :)
Todnäk lauantai-iltana myös beachvolleytä, osallistuminen pakollista säästä huolimatta mutta vaatteet vapaaehtoisia. Tai jotain.
Puhutaanko politiikkaa?