Uus casteri joka kiekalle. Ei voi saada oman faktion casterii, eikä samaa casterii useampaan kertaan (jos tulee epäsopiva caster => respin).
Tai käsittääkseni yleisin sääntötulkinta on ollut valita kiekolta pyörimissuuntaan seuraava validi casteri.
Ratkaisu on siis Who's the casual mangled metal journeyman boss? -turnaus. (Lolemt)
Eli siis kaikki pelaajat tuovat mukanaan yhden casual-journeyman casterin ja yhden listan. Joka kierrokselle arvotaan sitten casteri pelaajien tuomista castereista. Tässä voi sitten taktikoida ja tuoda joko täysin tunkkeja whelp-castereita tai astetta kovempia pistol-wright castereita.
TheEmu kirjoitti:
Onko turnaukset sitten tämmöisiä:
Su 09 -> 17? (Jaakko)
3x50p? Onko kaikkia listoja pakko pelaa? Maalaus? Aikataulu? Kahdeksan pelaajaa? Normaali old skool deathclock?
Koko turnaus Masters-paketin mukaisesti, mut "perinteinen" deathclock (tai siis sama minkä haluutte muihinkin turnauksiin). Tasavoitoissa kokonaan maalattu armeija on ensimmäinen tiebreaker. Aloitus klo 9.50.
Kaivan turnaukseen osallistumiseen jo oikeutetut lähiaikoina. Periaate on aiemmin puhuttu, eli vain turnausvoittajat pääsevät mukaan ja loput rankingista.
Ohjelmakuvauksia yritän pistää myöhemmin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mastershan on oikein elegantti ratkaisu MThen (harmittaa oikein kun ei itse keksinyt). Tarkennuksena vielä: 50p vai 75p Masters? Masterspaketti näytti tarjoavan molempia vaihtoehdoiksi (sekä 35p-läppää).
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
TheEmu kirjoitti:Mastershan on oikein elegantti ratkaisu MThen (harmittaa oikein kun ei itse keksinyt). Tarkennuksena vielä: 50p vai 75p Masters? Masterspaketti näytti tarjoavan molempia vaihtoehdoiksi (sekä 35p-läppää).
50.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ei mulla tosiaan suuria tunteita oo ton old skool deathclockin nyansseista mutta copypastesin nyt saman ainakin joka paikkaan. Saa huudella ja kommentoida muutenkin.
Teemu
TheEmu kirjoitti:Jos olet mukana järjestämässä jotain WM/H-toimintaa conissa (= Jaakko, Tero, Teppo, Hermanni, Römpsä), pistä mulle YVnä nimi, puhelinnumero (johon vastaan Ropeconissa), sähköposti ja syntymävuosi.
Tää pitää edelleeen kutinsa. Yks osas nohevasti heti, mutta muilta uupuu vielä. Kiitti!
Sunnuntain kasuaalimman turnauksen info (saa päivittää etusivulle ja Ropeconin viralliseen läystäkkeeseen):
WM/H Kasuaaliturnaus
Kuvaus
Sillä aikaa kun masiinaskenen kovimmat juustopallot selvittää välejään mestareiden turnauksessa, lajin tulevilla lupauksilla ja kokeneemmillakin on tilaisuus kisata keskenään. Hyvä henki ja reilu peli päivän sanat sunnuntaina. Ei maalauspakkoa. Jos pelaat masiinaa, mutta turnausskene on jäänyt vielä kokematta, olet enemmän kuin tervetullut iloiseen seuraamme.
Säännöt
- Steamroller 2013
- Max 16 pelaajaa
- 1 tai 2 listaa (samasta faktiosta)
- 35 pistettä
- Divide & Conquer [1] (jos tuot kaksi listaa turnaukseen, molempia on pelattava vähintään kerran)
- Ei maalauspakkoa
- 4 kierrosta.
- Old Skool Deathclock [50min]. Kuin SR2013:n Death Clock -variantti, mutta pelaajat saavat pysäyttää kellon ilman tuomaria sääntöepäselvyyksiin tai tarkkoihin mittauksiin. Deployment ei kuluta kelloa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Ihanaa Tero! Eli nyt puuttuu enää Jaakon ja Hermannin kuvaukset turnauksistaan ja Tepolta kaikki speksit setistään. Pyrin kuitenkin tekemään ilmoittautumistopicin suunnilleen tänään.
Kuvaus
Ropeconin lauantain pääturnauksen voittaja ja muut turnausvoittajat alkuvuoden ajalta kohtaavat perinteisessä Mestarien turnauksessa ratkoen Suomen ykköspelaajan tittelin. Kahdeksan titaanin turnauksessa käytössä Privateer Pressin Masters-turnauspaketti.
Säännöt
- Masters 2013
- 8 pelaajaa, osallistujat kutsutaan henkilökohtaisesti turnaustulosten perusteella
- 50 pistettä
- Ei maalauspakkoa, mutta 1. tiebreaker kokonaan maalattu armeija (kaikki 3 listaa)
- 4 kierrosta.
- Old Skool Deathclock [55min]. Kuin SR2013:n Death Clock -variantti, mutta pelaajat saavat pysäyttää kellon ilman tuomaria sääntöepäselvyyksiin tai tarkkoihin mittauksiin. Deployment ei kuluta kelloa.
N&T Ry Warmachine / Hordes Tournament 23.-24.2.2013 - (sori Riku) Turku Fanatic Kevät 2013 16.-17.3.2013 Teppo Aro (osallistuminen vahvistettu) Stormwall down 30.3. Mikko Heinola WMH turnaus Jyväskylässä 14.4. Levelsissä Henry Hyttinen (osallistuminen vahvistettu) Armi Kuusela Challenge 29.-30.6.2013 Jaakko Uusitupa (osallistuminen vahvistettu) Oulun Mökkiryminä 2013, 12. - 14.7 ???
Parhaiten Suomen rankingissa sijoittuneet 2 pelaajaa, jolla ei jo ole osallistumisoikeutta (tilanne Mökkiryminän jälkeen). ??? + ??? Ropecon 2013 lauantain pääturnaus ???
Teppo, Mikko ja Henry voisivat mieluusti vahvistaa osallistumisensa vaikka jo nyt.
Viimeksi muokannut Celebdae, Su 30.06.2013 23:54. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
On se Riksuliini kova mut tuskin se niin kova on et se pelais 666 Saksas samaan aikaan ku conis. Toisaalt ei minioneil pitäis voida voittaa turnauksiakaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mites maastot sitten käytännössä, kai me noppakerholta saadaan ettei turusta asti tarvii roudata? Voiko joku pääkaupunkiseutulainen ottaa hoitaakseen? Luulen että turun koplalla menee lähtö sen verran tiukalle, ettei juuri voida avustaa ees, paitsi toki maastojenl levittelyssä ennen WTBtä.
On se Riksuliini kova mut tuskin se niin kova on et se pelais 666 Saksas samaan aikaan ku conis. Toisaalt ei minioneil pitäis voida voittaa turnauksiakaa.
Ei muuta kuin live-kamerayhteys Saksanmaalle ja joku tähän päähän liikuttelemaan nappeja Rikun puolesta. Kai se nyt kahta peliä pystyy pelaamaan samaan aikaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.