Ei ehkä pitäisi mainostaa näitä Kickstarttereita mutta tämän projektin vuoksi voin uhrata olemattoman maineeni ja käyttäjätilini.
WarGods of Olympus on Crocodile Gamesin kolmas WarGods-sarjan (aikaisemmat ovat WarGods of Aegyptus ja WarGods of Hyperborea) peli joka vähemmän yllättäen sijoittuu myyttiseen Kreikkaan.
Kaikki kolme peliä ovat yhteensopivia eli Aegyptuksen armeijat voivat huoletta ottaa yhteen Hyperborean & kreikkalaisten kanssa ja toisin päin.
Startteri on jo ylittänyt tarvitsemansa määrän reippaasti ja kaikenlaista uutta kivaa on avautunut tarjolle amatsoonien, ylimääräisten kreikkalaisten osapuolten ja Hefaistoksen pajassa luotujen mekanomaagisten luomusten muodossa joten valinnavaraa alkaa piisata. Bonuksena PDF-versiot kaikkien kolmen pelin sääntökirjoista ovat tarjolla alemmillakin tasoilla.
Sivustolla on myös kiinnostuneille esittelyvideo siitä kuinka peli toimii joka todennäköisesti selittää asian paremmin kuin minä osaisin sen sekoilla.
Varsinaisista figuista kiinnostuneille mainittakoon että noita on kuulemma käytetty historiallisissa peleissä ja henkilökohtaisesti voin kertoa että kaikki figut mitä olen CG:ltä hankkinut ovat olleet aina olleet erittäin selkeitä kaikkien yksityiskohtiensa puolelta ja ylimääräistä jäämämetallia on ollut erittäin vähän ja sekin kaikki helposti poistettavissa paikoissa.
Peli on kieltämättä hiukan vähemmän tunnettu mutta toivon itse alkavani demottamaan sitä loppuvuodesta ainakin täällä Kuopiossa päin koska toivossa on hyvä elää. :)
Itse figujen saaminen Euroopasta näyttää kanssa olevan vähän niin ja näin, mutta omani olen saanut Black Pyramid Gamesiltä (jos jotain haluttua figua/boksia ei näy valikoimissa, kannattaa ottaa yhteyttä - minulle on aina voitu tilata kaikkia etsimiäni CG:n figuja) ja Fantsulta sai ainakin vähän aikaa sitten Aegyptuksen sääntökirjaa joten heiltäkin voinee tiedustella figujen saatavuutta.
Jos kulut eivät hirvitä voi tietysti tilailla Crocodile Gamesin omasta nettikaupasta josta olen saanut osan omistani vauhdilla joka pisti ihmettelemään, kun oikeasti maanantaina tilatut figut löytyivät postilaatikosta perjantaina. Enkä edes liioittele.
Enempää sanottavaa en tähän hätään taida keksiä joten käykää kiinnostuneet tutustumassa peliin, ties vaikka saataisiin tännekin päin jonkinlaista peliporukkaa muodostumaan!
WarGods of Olympus
WarGods of Olympus
Se jolla kuollessaan on eniten leluja, voittaa.
Re: WarGods of Olympus
Tattista tuosta Black Pyramid games linkistä!
Itse olen lukaissut tuon Aegyptus sääntökirjan lävitse ja ajatellut pienen forcen hommaavani.
Tähän asti ongelmana on ollut juuri tuo kauppojen löytyminen.
Eivätkös kaikki Wargods pelit toimi myös ristiin toistensa kanssa?
Itse olen lukaissut tuon Aegyptus sääntökirjan lävitse ja ajatellut pienen forcen hommaavani.
Tähän asti ongelmana on ollut juuri tuo kauppojen löytyminen.
Eivätkös kaikki Wargods pelit toimi myös ristiin toistensa kanssa?
Re: WarGods of Olympus
Ollos hyvä vaan, Euroopan kaupiosta näitä on tosiaan kohtuu hankala löytää mutta asiaan on ilmeisesti luvassa jonkinnäköistä helpotusta tulevaisuudessa, ja Kickstartteriinkin on tullut erillinen pledge leveli kaupoille joten ehkä se siitä helpottuu.
Ja kyllä, kaikki WarGods-pelit toimivat toistensa kanssa ja toisiaan vastaan. :)
Itseltänikin löytyy Aegyptus ja jonkinnäköinen armeija siihen, joten jos hankit joukkoja niin kerro ihmeessä; saatan jossain vaiheessa liikkua Tampereella (on sitä paikkaa minulle mainostettu niin kai se on jossain vaiheessa katsottava) joten voisi siinä samalla koettaa järjestää peliä ja katsoa josko peli starttaisi sielläpäin.
Ja kyllä, kaikki WarGods-pelit toimivat toistensa kanssa ja toisiaan vastaan. :)
Itseltänikin löytyy Aegyptus ja jonkinnäköinen armeija siihen, joten jos hankit joukkoja niin kerro ihmeessä; saatan jossain vaiheessa liikkua Tampereella (on sitä paikkaa minulle mainostettu niin kai se on jossain vaiheessa katsottava) joten voisi siinä samalla koettaa järjestää peliä ja katsoa josko peli starttaisi sielläpäin.
Se jolla kuollessaan on eniten leluja, voittaa.