"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WHFB Liiga 4

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Gerazu

Re: WHFB Liiga 4

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Jaahas, taitaa tulla 0-20 peli Jarkkoa vastaan niin on parhaat alkuasetelmat sitten lohkoihin, ei napostele pelata liskoja vastaan.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Asennetta vähän mukaan. Laitat Hapidille mahtavan VC:n vastaan ja itse vedät henkan liskoja käkättimeen (pudotat molemmat liskot heti alkuun). Tämän jälkeen piekset empiren toistamiseen sivussa maksellellen vanhoja kalavelkoja ja loppulta viet liiga voiton VC:n edestä. Mikä olisi tuon mahtavampi tapa voittaa tämä liiga!
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

vapise ville finaalissa =) (runt) empirenkin pitkä jalkaset sotilaat näyttää kääpiöiltä kun liskot silppoo niitä kun heinää . hahaahah liskot tulee ja vie koko potin =)
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

toivottavasti. sitten kun sä henkka voitat ton empire pojun ni anna sille lohdutuspalkinnoksi englanninkielen sanakirja :D
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

juuri näin , hahahhahah oon vaa hiukan yli väsyneessä tilassa =)
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

No no, kovimpas täällä nyt on jotain sisiliskoja menos finaaleihin asti. Siinä nyt kuitenkin vielä muutama juttu ensin edessä....
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Henkka1986 kirjoitti:empirenkin pitkä jalkaset sotilaat näyttää kääpiöiltä kun liskot silppoo niitä kun heinää .
Tuon takia en suosi jalkaväkeä, pidän enemmän näistä meetvursti miehistä pelteineen. Hirveästi en tosin huutelisi vieraisiin pöytiin kun omistaa vain yhden käpylehmän, minulla sentään on kivilehmiä kaksin kappalein ;)
Hapid kirjoitti:sitten kun sä henkka voitat ton empire pojun ni anna sille lohdutuspalkinnoksi englanninkielen sanakirja :D
Jahas Hapidi ei siis aio voittaa henkkaa jos hänet joutuu kohtaamaan. Jos henkka lahjoittaa sanakirjan niin lupaudutko opettamaan minulle miten sitä käytetään?

Vai että liskoja kaavaillaan finaaliin, hmm... No ei täysin mahdoton ajatus kuitenkaan, tie finaaliin tulee kyllä olemaan todella kivinen jos jalat sinne asti kantavat. Tuossa kohtaa lupaan nostaa kyllä hattua kummalle tahansa teistä. Mikäli kummankaan tie ei johda finaalipöytään niin lupaudutteko molemmat treenaamaan ahkerasti seuraavia liigoja/pelejä varten että me muut saamme tasokkaampia vastustajia?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Gerazu kirjoitti:
El Capitan kirjoitti: Muuten hei, meillä tuli pohdintaa. Koska tää peli on ihan shaisse kaikkien typerien sääntöjen vuoksi, niin me alettiin pohtimaan miten typeriä ne on. Mun elffi kotkalla on W3 ja T4, koska Hitler, niin onko mun mikä tahansa lordi T6 W6, koska lohikäärme Hitler? Mietittiin vain kun iskisikö sitä T5 kääppää vaiko T6 Taurusta.
viewtopic.php?p=1186020#p1186020 tähän viittasin, toisaalta en oo varma oliko tota sillon kun liiga alko. Ja nyt enää en löydä FAQ'sta mitään tästä.
Joo kuten timo jo vastasikin, Niin tuo suurimman T ja W arvon käyttö koskee ainoastaan monstrous tyypeillä ratsastavia. Eikä lohareita tms monstereita.
Ja tätä Antti vissiin etsit:
Page 83 – Monstrous Cavalry.
In the second paragraph, replace “All the cavalry rules…with
one exception – monstrous cavalry always use the highest
Wounds characteristic…” with “All the cavalry rules…with
two exceptions – monstrous cavalry always use the highest
Toughness and Wounds characteristics…”

Löytyy fakin 3 sivulta
Hapid

onko niillä kaaoskääpiöiden sotakoneiden miehistöllä lainkaan armour savea? sellastaki tuossa tuli kelailtua ettet mun muistaakseni ainakaan heitelly yhtään pelastusheittoa.....

ja miten se timewarp loitsu nyt menee? eikö se mee nyt niin kuin olen tähän asti pelaillut ja kuvitellut sen toimivan että jos ukkelin movement on 6 niin se on sitten 12 jos loitsun saa menemään läpi? vai mistä monien kymmenien tuumien chargeista täällä oikeen taas puhuttiin?

ja oliko se nyt sitten niin että epäkuolleista ei overrunnia tehdä kun käytetään siitä vanhempaa faqia kun uudemmassahan se sallittiin?
Gerazu

Hapid kirjoitti:onko niillä kaaoskääpiöiden sotakoneiden miehistöllä lainkaan armour savea? sellastaki tuossa tuli kelailtua ettet mun muistaakseni ainakaan heitelly yhtään pelastusheittoa.....
Ellen ihan väärin muista, herra Myllynen on mulle sanonut että war machinet ei saa armour savea, sääntökirja tosin sanoo muuta.
Hapid

haistakaa ny *****!!! mun kääpiöillä on ainaki joka ikisellä light armour eli +6 armour save ollu siitä astien ku olin pelkkä tippa isäni munan pääs!

se voi tosin olla että keisarikunnan miehillä ei ole ku frakki päällä ku ovat tykillä mutta meillä kääpiösotilailla on ainaki haarniskat.

perhana ois tehny mieli kattoo mikä haarniska kaaoskääpiöillä on sotakoneis mutta se nettisivu jossa se tamurkhan kirja oli on bannattu yllätys yllätys "games workshopin pyynnöstä".
Gerazu

Hapid kirjoitti:haistakaa ny *****!!! mun kääpiöillä on ainaki joka ikisellä light armour eli +6 armour save ollu siitä astien ku olin pelkkä tippa isäni munan pääs!

se voi tosin olla että keisarikunnan miehillä ei ole ku frakki päällä ku ovat tykillä mutta meillä kääpiösotilailla on ainaki haarniskat.

perhana ois tehny mieli kattoo mikä haarniska kaaoskääpiöillä on sotakoneis mutta se nettisivu jossa se tamurkhan kirja oli on bannattu yllätys yllätys "games workshopin pyynnöstä".
5+
Hapid

joo siis ku aloin miettiin et miten ne kaatu niin helposti ku ammuin niitä kameleontti skinkeillä ku ei niiden voima ole kuin 3.

siis ammuttaessahan käytetään sitä tykin toughnessia ja sitte armour save tulee ukon mukaan. vaikka mulla olikin poisonit.....
Viimeksi muokannut Hapid, Pe 28.06.2013 21:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Runt

Empiren miehistöllä tosiaan ei ole saveja.
Gerazu kirjoitti:
Hapid kirjoitti:onko niillä kaaoskääpiöiden sotakoneiden miehistöllä lainkaan armour savea? sellastaki tuossa tuli kelailtua ettet mun muistaakseni ainakaan heitelly yhtään pelastusheittoa.....
Ellen ihan väärin muista, herra Myllynen on mulle sanonut että war machinet ei saa armour savea, sääntökirja tosin sanoo muuta.
Muistan kyllä miettineeni tuota save hommelia aikanaan, "kun ammunnassa osumat tulee koneeseen (käytetään WM:n T:tä) ja close combatissa isketään miehistöä että saako ammuntaan miehistön saveja" tyylisesti. Mitään paikkaansa täysin pitävää väitettä en ole asiasta kuitenkaan esittänyt, vaan kyseessä ihan "looginen" ajattelu ketju.
Vaikka tuota olisinkin paikkaansa pitäväksi väittänyt, niin miksi pelaat sen mukaan jos tiedät sääntökirjan sanovan toista? Eikös tuo ole jo itsensä huijaamista hieman.

Vaikka nyt sääntöjen kanssa olenkin mielipahaa viimeaikoina aiheuttanut ei se tarkoita sitä että jokainen sääntö virhe pitäisi minun niskaani kaataa.
Virheeni olen tunnustanut (ja jatkossa tulen myös tunnustamaan jos väärin tulen toimimaan) sekä julkisen anteeksipyynnön asiasta esittänyt.
Tästä sotakoneen armour save hommasta tosin en likapyykkiä aio niskoilleni kuitenkaan ottaa, varsinkaan kun tuon olet itse kirjasta katsonut.
Hapid

niin siis mä vaan heittelin kutosia, anttttoni ja antti siinä hääräs sitte itte miten ukoilleen tekivät, samalla kun hörpin kokistölkistä kulausta niin sieltä oli joku kone hävinny pöydältä. tämähän on nyt enää jossittelua mutta rupesin vaan jälkikäteen miettimään et mites se nyt menikään.
Gerazu

Runt kirjoitti: Vaikka nyt sääntöjen kanssa olenkin mielipahaa viimeaikoina aiheuttanut ei se tarkoita sitä että jokainen sääntö virhe pitäisi minun niskaani kaataa.
Virheeni olen tunnustanut (ja jatkossa tulen myös tunnustamaan jos väärin tulen toimimaan) sekä julkisen anteeksipyynnön asiasta esittänyt.
Tästä sotakoneen armour save hommasta tosin en likapyykkiä aio niskoilleni kuitenkaan ottaa, varsinkaan kun tuon olet itse kirjasta katsonut.
Katsoin siis äskön.

Ja en tosiaankaan kaikkea ole niskaasi tunkemassa, vaan muistaisin hämärästi minä vs henkka pelissä kun skinkit ampuivat sotakonetta ja olin heittämässä saveja "Ei sotakoneet saa saveja."

Ja tosiaan vielä sääntiksestä siis se pätkä "Crew's armor save (if any) is used against both, shooting and close combat attacks"
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

On kyllä pakko sanoa tämän pelin olevan aikamoinen. Ensin ratsu antaa lisää T:tä ja W:tä sankarilleen ja onkin yllättäen kuolematon, sitten joku hemmetin handleri saa liskoltaan 4+ saven ja regen. Nytkö sitten joku crewi saa koneen järkyttävän ison T:n ja... örgh. Ihan itseltäkin pääsi unohtumaan nuo savet. Tottahan toki ne semmoisia olisivat saaneet heitellä. Että oikein vielä ha on pojilla päällä? GG. Ei mulla muuta tähän asiaan liittyen enää.

Onneksi sentään Jarkon peliä pelatessa vain muutamaan kertaan avasin suuni. Saako ethereal joinata yksiköihin? Njaa....
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
syrja

Anton Anton, mistäs tuollainen crew saa regee jne juttu nyt paukahti esille. Tarkistas asiat ennekuin niitä kirjoitat. Ei ihme et täällä menee väki sekaisin kun heitellään ilmoille väärää tietoa. Ei ne crewit/handlerit nyt kaikkee mahdollista saa. Muutenkin niissä on hiukka eroja. Ja se ethereal juttu ollaan käyty täällä sun kans jo aikoja sit läpi :D
Runt

Gerazu kirjoitti:Ja en tosiaankaan kaikkea ole niskaasi tunkemassa, vaan muistaisin hämärästi minä vs henkka pelissä kun skinkit ampuivat sotakonetta ja olin heittämässä saveja "Ei sotakoneet saa saveja."vaan muistaisin hämärästi minä vs henkka pelissä kun skinkit ampuivat sotakonetta ja olin heittämässä saveja "Ei sotakoneet saa saveja."

Ja tosiaan vielä sääntiksestä siis se pätkä "Crew's armor save (if any) is used against both, shooting and close combat attacks"
En nyt kyllä muista sanoneeni mutta mahdollista se voi toki olla, chalise hommeli jäi tuon pelin jälkeen kummittelemaan päähäni pahemman kerran ja vei mennessää muut muistin rippeet aika hyvin.
syrja kirjoitti:Ei ihme et täällä menee väki sekaisin kun heitellään ilmoille väärää tietoa.
Eipä tuo väärä tieto tänne poriin pelkästään jää, on sitä turnauksissakin tullut vääriä pelitapoja sääntöjen osalta vastaan.
Eikä tämä faban sääntö tekninen maailma muutenkaan ole ihan helpommasta päästä, yksi sääntö kumoaa toisen ja kolmas seuraavan ja päälle jokaiseen faqit niin tulkitse siinä sitten miten pitää pelta =D

No eipä mennyt tämäkään ilta hukkaan kun oppi taas jotain uutta vaikkei niin olennaista omille armeijoille =)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Enkä mie väärää tietoa tänne jakele. Ehkä vain huonosti kirjoitettua vain.

Mutta kun mie isken Hydraa, kummasti se hintelä T3 haltia onkin hurjan kestävä, oikein T5:n ukkeli. Sitten sen jälkeen otetaan ne molemmat typerät savet ja kun olen laittamassa noppaa merkiksi menetetyiksi haavoille sille perhanan kämäliskolle, jolla ei ole edes impact hittejä, otetaankin joku handleri pois. Ihan tyhmää tuo tuommoinen touhu.

Hyppäävät kaiken kivan kuten tykinkuulienkin tielle. Pöh.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”