Linkkiä KickStartteriin.
Kyseessä siis (jälleen) steampunk-henkistä meininkiä, tosin tällä kertaa tarjolla on pelkkää sotaväkeä eikä kovin kummallisia vekottimia.
Itse figut kuulemma sopivat useampaankin pelisysteemiin (vaikka kuulemma ne onkin varsinaisesti suunniteltu 'Startterin aloittajan omaan peliin jonka säännöt ilmeisesti tullaan julkaisemaan ilmaisina PDF:nä) ja tässä on pientä size comparison shottia erinäisten tunnettujen figujen kanssa:

Itse figuista saa tuolla valita haluaako normaalimallisia vaiko greatcoat-mallisia, minkä lisäksi saa valita figujen asennot (skirmishers, firing line, marching & at ease) ja päävaihtoehdot joita on jo kertynyt kohtuullisen paljolti valittavaksi.
Itseäni tämä kiinnostaa koska aihepiiri luonnottomasti kiehtoo, figut ovat tyylikkäitä ja metallisia sekä sopivat hyvin Empire of the Deadiin ja In Her Majesty's Nameen.
Kokovertailun perusteella ja useiden päävaihtoehtojen kanssa figut kyllä mielestäni sopisivat hyvin myös Imperial Guardsmenejä korvaamaan ja ainakin henk.koht. mielipiteenä olisivat myös tyylikkäämmän näköisiä siinä hommassa.
Yli puolet tarvittavasta määrästä on jo saavutettu ja projektilla on aikaa jäljellä 28 päivää joten todennäköisesti tuossa onnistutaan, ja figujen arvailtu toimituspäiväkin näyttäisi olevan vieläpä tämän vuoden puolella.
Itse tulen tuota jossain määrin tukemaan koska en tiedä mikä on kukkarolleni parasta ja uskoisin että halukkaat löytävät tuolta sivulta kuvia ja tietoa tehdäkseen omat päätöksensä asiasta!
Edittiä: projekti on onnistuneesti rahoitettu ja aikaakin on jäljellä 25 päivää.
Tarjolla on nykyään myös pelkkiin figujen päihin tarkoittettu pledge leveli niille jotka kaipaavat vain konversiovarusteita.