"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Ookami_Tez

Re: [Pori] Blood Bowl - yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Tupla että ihmiset huomaa. Eli nyt kun kaikki pelit on 1. ja 2. kierroksilta pelattu niin päivitin tuon Statti puolen. Se nyt on melko tasapuolinen kun vain 4 joukkuetta on pelannut sen yhden pelin enemmän kuin muut, mutta siinä sitten vertailemaan kuinka pitkällä oma tyyppi on listalle pääsyä.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Sanosko et voi wee. Pelattiin sit amazon vs jaguariit. Hyvä peli vaikka takkiin tuliki. Nyt ei kyl nopat antanu edes mahollisuuta. En tiä kuinka monta tupla 1 tuli GFI, dodge ja pallon käsittely heitois. Homman kruunas et elffit sai heti ekassa drivessa blitzin. Siitä sit nopee 1-0 johto mun hyökkäys vuorolla. Tasapaksuna ja hitaampana en sit onnistunu edes tasottamaan. Lopussa oli vielä fiftisiksti stäänssi jopa tasottaa 2 maalin takaa-ajo. Elffejä kun oli sen verran hakattu injurediin ja K.O:iin. Mut nopat piti huolen et en sit saanut edes kavennusta. No näin tänään. Huomenna liskoja vastaan. Saimpa kuitenkin takaisin 4 blitzerin ja pari lineä sai skillit. Toiselle block ja toiselle ag+1!!! jos nyt sais sitä pallookin ylös.....
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Voi Jumantsuikka. Otti Fisters sitten kunnolla pataan. Tai no, ei kummempia injureita sentään. Mitä nyt tähtiorja kuoli, mutta orja mikä orja, joten ei sitä lasketa. 0-4 tulos ei silti jätä varaa selittelyille. Vielä sen Mikon päänahan joskus vien :)
Kalat meni kotio...
syrja

Hä saitkos sä siinä nyt noin pahasti pataas. No ite kans kyykytin liskoja 4-0 ja casualitytkin voitin 3-1. Vaikka lähtökohtasesti toi 6 sauruksen ja kroksin eturivi antais ymmärtää toisin. Perskules nyt tota raukkizta alkaa oleen paha ottaa kii nois td määrissä. 5-0 tuloskaan ei mulla ollu kaukana, mut Liskot päätti sit pelin lopussa sumputtautua pallon kans omalle puoliskolle....Kroksikori teki varmaan enkat boneheadeissa....Ainakin 7 kertaa heitti 1 kun yritti jotain tehdä...
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Hei jätkät hei jätkät hei jätkät hei jätkät: Rumblecon MMXIII: Blood Bowlia Ropeconissa Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudes
harkkari

Joo, no voidaan todeta, ettei oikeastaan mikään onnistunut :D Omatkin aloitukset oli lähinnä hyvää petaamista Mikon TD:n tekemiselle. Tähän oli nyt tiivistynyt railakkaasti huonoa onneakin, toki vielä se, että Mikko pelaa hienosti. Oon ihan tyytyväinen, ettei tullut casualtyjä enempää. No, tästä on hyvä lähteä eteenpäin. Sainpahan ainakin tuon ratingin sopivammaksi tuota Jaguarssia vastaan.
Kalat meni kotio...
syrja

No joo. Mut itellä alkaa olemaan tuo tiimin kehitys hyvällä mallilla. Tasaisesti tullu skillejä neidoille. Tämä tasapaksu joukkueen vahvuus on tasainen tiimipelaaminen. Katotaas jos seuraavassa pelissä ei ketään kuolis niin sais ehkä apon ja heittäjän....kyllä suunnittelen mahdollisesti heittäjää... Päivittelen rosterinkin tuonne toisaalle
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Kauheilla maalierotuksilla ne poijaat on taas pelailleet. Itselle tuottaa tuskaa jo 3 TD:n hakeminen, yleensä jäädään siihen 2.
Toisaalta oma pelitaktiikka nojaa pitkälti "varmaan" pelaamiseen enemmän kuin TD määrien maksimointiin. Toki nopeat joukkueet tekevät parissa vuorossa TD:n jos vain haluavat, ettei sinällään mikään ihme.

Mahtaakos nämä henkilöt pyöriä täällä foorumilla? Pitäisi seuraavat pelit sopia heitä vastaan...
Lothern Phoenixes (Pasi)
Princes(s) of Perfection (Teemu)
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
harkkari

Teemu, eli PoP -valmentaja on ainakin tulossa kaupalle huomenna tsiigaileen pelejä. Samoin tuo Pasi, meillä on klo 12 peli. Voin kehoittaa tuota Temeä ottaan tiiminsä messiin, jos vaikka pelailisittekin.

Joo, tosiaan maalierot paisuu joskus, ei toi Mikkokaan tossa meidän pelissä hakemalla niitä hakenut, ne tilaisuudet vaan kaikki tuli ihan käsittämättömästi. Molemmat varmaan odotti mun kavennusta, kun se peli oli 2-0. Mutta siitä pari driveä vaan ihan uskomatonta spedeilyä ja aina Delffit teki DT:n.

No kohta aletaan Inducaan isolla kädellä, niin saadaan niitä tappavia tähtipelaajia sun muuta siistiä, ja päästään tekeen niitä oikeasti harmittavia casualtyjä :)
Kalat meni kotio...
Runt

En tiedä tulenko itse huomenna kaupalle mutta nappaan tiimini mukaan jos sinne päin eksyn.
Numoreni toki voi miehille antaa niin saa sitten sovittua pelit ensi viikolle mahdollisesti.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Niin ja Pasi on tuo 40k porukalle tuttu Boogieman, joka on nyt päässyt pois kurkkusalaatti kuoseista joten varmaan rupeaa täälläkin taas kohta pyörii. Ainakin muistaakseni on sama jätkä.

Hei Ville, otetaanko maalit samaan tapaan kuin mun ja Petterin pelissä, tosin mä otan sen kolmosen, pidä itse se 2 :D
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
harkkari

Muistuttelen vielä, että ensi Perjantaina olisi Veripallokaljottelua tarjolla. Siitä sitten vaikka vähän Jazzkadun avajaisiin jatkamaan. Iltapäivällä voidaan aloitella meillä Ulvilassa. Kyydin voi saada sinne ja varmaan Bussilla takaisin kaupunkiin. Minä ja Tero ainakin koitetaan tahkota molemmat pelit. Sen verran tarvii varautua, että siellä on nyt vain yksi kenttä, että omia joutuisi ottaan mukaan. Seuraavana aamuna voin tuoda kamoja, mitä meille ehkä jää, pelikaupalle.

Tapahtumaa sponsoroi Undeadien virallinen panimo:
Kuva
Kalat meni kotio...
harkkari

Muistuttelen myös sääntöteknisestä hommasta, että re-rolleja ei saa käyttää armorin läpäisemiseen tai injuryyn. Muistelisin, että joku on joskus näinkin tehnyt. Tuli vaan mieleen. Voi olla, että ei ole, ja ollaan pelattu aina oikein.
Kalat meni kotio...
Runt

ManAtArm kirjoitti:Niin ja Pasi on tuo 40k porukalle tuttu Boogieman, joka on nyt päässyt pois kurkkusalaatti kuoseista joten varmaan rupeaa täälläkin taas kohta pyörii. Ainakin muistaakseni on sama jätkä.

Hei Ville, otetaanko maalit samaan tapaan kuin mun ja Petterin pelissä, tosin mä otan sen kolmosen, pidä itse se 2 :D
Kiitoksia vinkistä.
Kyllä minä kolme maalia sinulle suon ja itse voin kahteen tyytyä. Tosin voi olla ettei pelin loppupuolella ole ihmislihaa juurikaan kentällä tekemässä TD:tä joten kannattaa tehdä maalit ensimmäisellä puoliajalla ;)
harkkari

Mites, mietin tossa paria sääntöjuttua.

1. Spluuga sanoi, että jos heittää MVP:n randomilla tuloksen 1 saisi päättää kelle MVP menee. Mistä tämä on peräisin ja onko muutkin noudattaneet tätä? En kyllä löydä mistään. Kuulostaa ihan joltain spluugan omalta perus spedeilyltä.

2. Minun esittämä sääntöni, että jos haluaa antaa kenkää pelaajalle, esim. jos se on kärsinyt liian paljon injureista, saisi siitä tehdä assistant coachin. En nyt kyllä löydä tätä competition ruleseista mistään. Enkä muista mistä oon lukenut aikanaan. Onko semmoista edes? Vai onko tuo jotain omaa perus spedeilyäni?
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

Eiiii kyllä taida olla ainakaan nykyisissä säännöissä kumpaakaan noista.
harkkari

Joo. Näin se taitaa olla. Täytyy muistutella muita pelatessa. Spluugaa ainakin!
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

Varsinkaan kun siinä ei edes alkuperäisissä säännöissä käytetä noppaa vaan vedetään pelaajien numeroista hatusta ai hitto vähäx noloo jos ei tajuais laittaa ittelle numeroa 1 kellekään pelaajalle niin ei sais koskaan valita sitä.. joo ei. MVP:tä ei valita näissä liigasäännöissä missään kohtaan se on aina random.
Runt

Sluugan kanssa kun pelailtiin myös niin tuli tuosta Mighty Blowista vääntöä, selvittelin sitten rauhikselta asiaa niin tuota nyt sitten ei tarvitsi ilmoittaa etukäteen.
Eli nopat heitetään ja sitten katsotaan vasta käytetäänkö MB.
Furinji
Viesti:

Jooh Mighty Blown tapaus on aika jännä. Pakko sen on ollut olla toisin jossain vaiheessa vanhoissa sääntöseteissä kun niin moni niin monesta eri porukasta sen samalla tapaa muistaa. Nythän se on ihan selvä kun taas jälleen kerran säännöt kävi läpi muttei sitä silti meinannut jaksaa uskoa, että joo-o niin se toimii ja loogisesti siis ihan samalla tapaa kuin kaikki muutkin skillit :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”