Turnaussäännöstö on päivittynyt. Listat julkaistaan heti tarkastuksen jälkeen ja myös valitut viisi skenua noin viikkoa ennen turnausta. Muutakin infoa löytyy:
http://wmhwtc.wordpress.com/
WTC 2013 Belgiassa / joukkue(id)en karsinta
Re: WTC 2013 Belgiassa / joukkue(id)en karsinta
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Noista samoista kysymyksistä on nyt myös yleisöäänestys.
Mutta saatiin siis lähtökohtaisesti kaikki toiveet läpi. Toi on outoa, miten jakautuneita noi mielipiteet on noissa. Oisin luullut, että noista oltaisiin aika yhtä mieltä esim. OETC:n kävijöiden keskuudessa. Ei kai se voi niinkään olla, että kaikki vastustaa niistä maista jotka eivät siellä ole käyneet.
Mutta saatiin siis lähtökohtaisesti kaikki toiveet läpi. Toi on outoa, miten jakautuneita noi mielipiteet on noissa. Oisin luullut, että noista oltaisiin aika yhtä mieltä esim. OETC:n kävijöiden keskuudessa. Ei kai se voi niinkään olla, että kaikki vastustaa niistä maista jotka eivät siellä ole käyneet.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Toi yleisöäänestys on linkitetty alun perin musen foorumilta ja vastaajista varmaan 90% on jotain random jenkkejä. Tästä keskusteltiin kapteenien listalla ja tais tulla vain pari mielipidettä kaikista yhteensä, että listoja ei julkistettaisi. Muiden kysymysten osalta oli vähän enemmän hajontaa. Mutta tosiaan kaikki pysy nyt meidän toiveiden mukaisena, eli hyvä homma.petskules kirjoitti:Noista samoista kysymyksistä on nyt myös yleisöäänestys.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
In other news, ensi vuoden WTC on jossain seuraavista paikoista:
Paris, France
Belfast, Ireland
Munich, Germany
Szczyrk, Poland
Lund, Sweden
Arlington, Virginia, USA
New England area, USA
http://wmhwtc.wordpress.com/2013/07/07/ ... -received/
Pari tosi huonoa, pari tosi hyvää. Muut OK.
Paris, France
Belfast, Ireland
Munich, Germany
Szczyrk, Poland
Lund, Sweden
Arlington, Virginia, USA
New England area, USA
http://wmhwtc.wordpress.com/2013/07/07/ ... -received/
Pari tosi huonoa, pari tosi hyvää. Muut OK.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”