"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kawacon ja Kawaplayssa 29.-30.6. vapaata pelaamista!

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Rune
Peliporukkavalvoja

Kawacon ja Kawaplayssa 29.-30.6. vapaata pelaamista!

Viesti Kirjoittaja Rune »

Hei!

Minua pyydettiin muistuttamaan täällä viikonlopun Kawaplay tapahtumasta, joka järjestetään Joensuun oman animetapahtuman, Kawaconin, tiloissa tänä kesänä ensimmäistä kertaa. Mistään isosta tapahtumasta ei ole kysymys, mutta ensikerrat ovat aina ensikertoja.

http://kawacon.animeunioni.org/index.php?sivu=3

Tuossa siis linkkiä vähän tapahtumaan. Kawaplay järjestetään Peltolan amiksen G-rakennuksessa. Siellä järkätään sekä Vampire the Eternal Struggle, että Magic the Gathering demotusta/pelejä/turnaus. Lisäksi paikalla on lautapelejä ja ties sun mitä.

Miten tämä sitten liittyy pikku-ukkoiluun?

Tarkoitus olisi tarjota myös pikku-ukkoilijoille puuhaa! Jos pelihammasta kolottaa niin raahatkaa maalausvermeitä mukaan ja tulkaa vaikka vain maalaamaan, roijatkaa Blood Bowlit tai muut vastaavat messiin ja katsokaa josko joku innoistuisi kyselemään pelistä enemmän, tai tuunatkaa Necromundajengit kuntoon! Paikalla on nimittäin tyhjien pöytien lisäksi myös Necromunda-maastot (4'x4'), jotka soveltuvat sekä Necroon, että pienempiin 40k-peleihin.

Sisäänpääsy tapahtumaan kuitenkin on, 4e päivältä ja 6e viikonlopulta, mutta onhan siellä puuhaa sen rahan edestä.

Itse menen vampyyrikortteilemaan, mutta samassa rakennuksessa ollaan! Sinne siis!

-Peetu
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Sami Jumppanen

Re: Kawacon ja Kawaplayssa 29.-30.6. vapaata pelaamista!

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

No voi paska. Empähän ollut lukenut joensuu osastoa näin pitkään aikaan.

Tiedä sitten, että olisiko kukaan halunnut pelata Battletechia vaikka minä tuolla olisin ollutkin...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”