"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WHFB Liiga 4

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

syrja

Re: WHFB Liiga 4

Viesti Kirjoittaja syrja »

Jokos pian pleijarit käynnistyy? Hapid ja Tomi ovat ainakin yrittäneet saada aikatauluja kohdilleen. Ilmeisesti vielä onnistumatta vai?
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Juu ei poikien aikataulut menneet ihan yhteen, yritys kuulemma oli kyllä kova. Eiköhän ne tuon aikataulun saa sovittua jos samalla työmoraalilla koittavat peliä järjestää.
Käsitin hieman että antin ja henkankin piti pelejä jo pelailla mutta jotain esteitä sitten tuli matkaan.
Eipä tässä nyt varsinaisesti kyllä mikään kiire ole, kunhan nyt saisi liigan joskus tämän vuoden puolella päätökseen =D
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Noniin kokeillaan uudelleen... onneks kohat alkaa koulu niin saa nukkuakkin ihmisten aikaan, eli koulun penkillä jotta voi olla hereillä töissä ja pelailla :D.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

laitoin just tomillekin viestiä että tälläkään viikolla ei taida pelit onnistua. että jos ensi viikolla mun ja tomin peliä ei vieläkään saada pelattua eli ei päästä aikatauluista yksiin niin sitten arvotaan voittaja, heitetään joko kolikkoa tai jtn. kumminkin kilpaillaan vaan viimeisestä sijasta. on kyllä hankala saada noita aikatauluja vaan kohdalleen. olisin mennyt tomin työ pelaamaan jo pariki viikkoa sitten mutta kun ei ole pelipöytää niin ei. ja pelikaupan aukiolo ajat on kyl niin pyllystä päiväsaikaan töissäkäyville ihmisille.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Hapid

ei saatu sitten tomin kanssa tälläkään viikolla aikatauluja sopimaan kohdalleen.
ManAtArm kirjoitti:ok, Mene sää jatkoon ja voita liiga!
syrja

Mulle sopii, vaiks parempi tietty ois ollu pelata. Mites se toinen kaksikko?
Hapid

joo kyl mäki olisin halunnu pelata. timon kans koitetaan jos saatas tällä viikolla peli pois alta.

sen verran kuulin huhua että antti on aika taajaan perunu niitä sovittuja pelejä, jopa tuntia ennen peliä. kait ne sen jouluun mennes pelaavat.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Hapid kirjoitti:joo kyl mäki olisin halunnu pelata. timon kans koitetaan jos saatas tällä viikolla peli pois alta.

sen verran kuulin huhua että antti on aika taajaan perunu niitä sovittuja pelejä, jopa tuntia ennen peliä. kait ne sen jouluun mennes pelaavat.
Ei voi peruu ku ei olla sovittu :D
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Mun kanssa perui pari hassua tuntia ennen peliä. Kirjoitin Buukissa vain, että kirottu olkoot hän, joka häiritsee yksinäisyyttäni viikon ainoana vapaapäivänä pitkän työviikon jälkeen. Pelästyi niin kovasti, että keksi itselleen sairauden. Tämä sairaus, tai kyseenalaistettava kesäduuni myöskään, ei ole kuitenkaan estänyt miestä olemasta buukissa 24/7.

20-0 häviö teinihaivenille sanon minä. Molemmissa liigoissa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

itte olisin pelin pelannu jo ajat sitte täytyy nyt vaan sitte odotella et antti kiinnostuu pelaa sen pelin pois alta.
Runt

No no pojat, eipäs nyt syyllistellä täällä ketään. Kyllä meillä aikaa on, minäkään kun en ainakaan viikkoon pääse pelaamaan ainoatakaan peliä niin antti ja henkka ehtii hyvin pelaamaan pelin.
Mites meinaakos tomi ja ville nyt peleta lainkaan tuota peliä? Mielelläni olisin kyllä halunnut että peli pelataan, mutta jos keskenään tuollaiseen luovutus voitto peliin tyydytte niin en kait minä siihen mitään vastaankaan sano.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Hapid

joo timon kanssa huomenna tarkotus pelata ehtoolla jos kerkeen....lopputulosta jännitellessä.

menikin sitten tänäkin vuonna tuo bmop kisa pipariks ku pitäs tänään maalata kisafigua ja opiskella samalla viimisetkin sääntöjen rippeet ja tutkia vc:n armeijakirjaa
Tou84

Viesti Kirjoittaja Tou84 »

ei tota kirjaa kannata tutkia... ainakaan tätä mun setuppia vastaan... ei mitään "ihmeellisyyksiä"

kunhan et depoo ittees ansaan ni sanon et ei mikään huutava vääryys oo avikka veisitkin 14-6 pelin...
koska saurukset liian OP :)
syrja

Joo, ei sulla ole Hapid mitään hätää. Josset tosiaan taas tee jotain kääpiönurkkausta :D Tiputat vaan ensin ne parijuttuu pois ja sit...kyl sä tiedät. Mut joka tapauksessa tiputat ton Timon pois. Se on liian ammattilainen vc vs vc pelissä jos me kohdataan taas :D
Hapid

kohta toista tuntia täs jo lukenu vc:n kirjaa jotta pysyis muistis eri yksiköitten erikoistaidot ja noi loitsut.
Tou84

Syrja... voisin mielelläni ottaa hiukan rematchia... VC:tä vastaan mukava pelailla... koska ei ole "ampumista" (okei 8" bansheet)
ja se helvetin iso luurankoboxi... aikoinaan itekin luulin et se olis "hyvä" ratkasu... mutku ei ne osaa tapella... ja 8 kirja anto vaan lisää keppiä

liskot saa onneks keppiä tos 5 päivä ni seuraavaan liigaan ne tulee "aseettomampina"

ja darkelffien vuoro saada kunnolla nerf battleaxesta tulee sit lokakuussa...
syrja

Tou84 kirjoitti:ja darkelffien vuoro saada kunnolla nerf battleaxesta tulee sit lokakuussa...
Tuota itsekin kauhulla odotan. No katotaan sitten kun oikeasti ilmestyvät. Toivottavasti kuningas ward on osallisena :D Saas nähdä millainen liikkuva boltteri delffeille tulee (sellaiset kun nyt on ollu muotia) ja vastaavasti tuota monstrous juttua (myöskin muotia). Ite toivonut jo pitkään jotain 50p maksavaa hydra ratsastajia :D No joo, mut ihan veikkauksena niin joku juggernaut tyylinen cold one cavalry tms vois olla lähellä. Samaten veikkausta et uusia mörköjä rareen. Manticorea ehkä. Ovat kuitenkin kuuluneet armeijaan jo pitkään, mut ei ole olleet kovin suosittuja.
Eniveis, jos kököksi menee ni sit menee. Pitää vaan opetella pelaamaan uusin juonin. Ja jos ei muuta niin kaappiin odottamaan seuraavaa. Ja siinä välillä luottopakit kentälle....Minotauri ei petä :D
Mutta koittakaas saada pelattua niin päästään eteenpäin. Missä ja mihin aikaan pelaatte? Jos ehtis paikalle neuvomaan ja viisastelemaan :D
Runt

Itsekkin tässä odotellut että delffejä hieman palautettaisiin maanpinnalle....

Juu eipä tuossa pelissä Hapidilla suurta hätää pitäisi olla, tosin ei tarvita kuin yksi kriittinen virhe ja tappio on ennemmän kuin varma. Kohde kerrallaan tärkeys järjestyksessä kun poistaa vc:ltä niin hommat on pulkassa.
Tou84

Varusmiehentie 7 B22
28600, Pori olis osotteena

kellonajasta ei ole vielä tietoa :D

Edit. ~~18.00 juuritullut confirmation
Tou84

jep peli pelattu...

20-0...

kulminaatiopisteet:

-miscast vähensi templeguardin 20-> 6:teen...
-miscast vähensi templeguardin 6 -> 1:teen
-yksi gheisti kuoli taikaohjuksiin...
-Gheisti huusi stegadonin hautuumaalle...

loput tasaista vääntöä puolin ja toisin...
paitsi slanni ja tmpleguard+saurushero vs 24kpl graveguardeja+2x vampyyrit...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”