"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Missä piileksivät figuilevat naiset ?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Agamemnon2

Re: Missä piileksivät figuilevat naiset ?

Viesti Kirjoittaja Agamemnon2 »

shiwan kirjoitti:
tiernajac kirjoitti:milloin harrastuksesta on tullut pariutumis riitti.
Ei koskaan? Pointtihan oli se, ettei mikään harrastuksen nykyisessä maineessa tai harrastajissa houkuta lisää naisia sen pariin.
Hyvät pojat ja.miehet nyt seuraa pieni palanen naisten ajatusmaailmaan: Me emme todellakaan välitä.mitä harrastat ja miltä näytät jos olet olemukseltaan siisti ja luonteeltani mukava. Kukaan ei pidä ylimielisesti törkeydestä mallista joka näkee naisen pelkkänä naisena eikä ensijaisesti ihmisenä
En näe mitään syytä uskoa, että tuo pitäisi paikkaansa edes keskivertomimmien keskuudessa, siis missään laajassa mittakaavassa. Poikkeuksia on toki aina.
Et näe paljoakaan.
tiernajac

Viesti Kirjoittaja tiernajac »

shiwan kirjoitti:
tiernajac kirjoitti:milloin harrastuksesta on tullut pariutumis riitti.
Ei koskaan? Pointtihan oli se, ettei mikään harrastuksen nykyisessä maineessa tai harrastajissa houkuta lisää naisia sen pariin.
Hyvät pojat ja.miehet nyt seuraa pieni palanen naisten ajatusmaailmaan: Me emme todellakaan välitä.mitä harrastat ja miltä näytät jos olet olemukseltaan siisti ja luonteeltani mukava. Kukaan ei pidä ylimielisesti törkeydestä mallista joka näkee naisen pelkkänä naisena eikä ensijaisesti ihmisenä
En näe mitään syytä uskoa, että tuo pitäisi paikkaansa edes keskivertomimmien keskuudessa, siis missään laajassa mittakaavassa. Poikkeuksia on toki aina.
Arvon shiwan aluksi Olin vain huvittunut oletustesi Kanssa, että olet täysin oikeassa. Nyt Olen vain järkyttynyt siitä miten ajatuksesi pyörivät vain oman mielikuvasi ympärillä (todisteet löytyvät lista kirjoitukistasi) En ole lukenut muita kirjoituksisia Ehkä haluakkaan tämä thredin jälkeen. Säälin sinua syvästi asenteidesi kanssa. En todellakaan kuulu tuohon sinun top modelista kopioituun myyttiseen 25 % prosenttiin, mutta silti jumalatar armahtakoon siitä naista joka ottaa sinusta figuiria miehen mallin.

OMA kokemukseni on figuirevista miehistä on että he ovat hyvinkin siistejä ja mukavaa porukkaa joka näkee ihmisen ei lapsen kantajana joten Sinä olet antanut ymmärtää. Toinen kuva jonka annat on että figuilevat miehet etsivät Eri lajin keskeltä siitä täydellistä yksilöä jonka kanssa voisi perustaa perheen ja kasvattaa super lapsia

Ystävällisesti kehoitan menemään itseen ja miettimään vastausta, sill a tällä hetkellä antamasi miekikuva on epätioisesta narsistista joka pitää ainoita arvossa olevia naisia missiksi kruunattuja aivottomia bimboja
Jokainen lähtö voi olla viimeinen, jokainen hyvästijättö ikuinen
shiwan

Viesti Kirjoittaja shiwan »

En näe tuossa mitään oikeaa asiaa. Henkilökohtaisuuksia kyllä. Ne kuitenkin menevät kohdallani hukkaan. Ehdotan että jatkossa purat tunnelatauksesi henkilöön jolla on jonkin sortin mahdollisuus ottaa niitä vastaan toivomallasi tavalla. Koska tämä asia ei edelleenkään ole minulle henkilökohtainen tunnetasolla en myöskään osaa ottaa itseeni yrityksestäsi huolimatta. Ikävää että pahoitit mielesi, mutta koska en ole ketään vastaan tässä hyökännyt en myöskään ole vastuussa tunnelatauksestasi. Ehdotan kokeilemaan sitä, että tosiaan et ota henkilökohtaisesti kaikkea sitäkään mikä koskee sinua. Varsinkin keskustelut jotka eivät sinua koske, kuten nyt vaikka omien sanojesi mukaan tämä keskustelu kannattaa jättää ottamatta itseensä.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Slooten
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Slooten »

shiwan kirjoitti:En näe tuossa mitään oikeaa asiaa. Henkilökohtaisuuksia kyllä. Ne kuitenkin menevät kohdallani hukkaan. Ehdotan että jatkossa purat tunnelatauksesi henkilöön jolla on jonkin sortin mahdollisuus ottaa niitä vastaan toivomallasi tavalla. Koska tämä asia ei edelleenkään ole minulle henkilökohtainen tunnetasolla en myöskään osaa ottaa itseeni yrityksestäsi huolimatta. Ikävää että pahoitit mielesi, mutta koska en ole ketään vastaan tässä hyökännyt en myöskään ole vastuussa tunnelatauksestasi. Ehdotan kokeilemaan sitä, että tosiaan et ota henkilökohtaisesti kaikkea sitäkään mikä koskee sinua. Varsinkin keskustelut jotka eivät sinua koske, kuten nyt vaikka omien sanojesi mukaan tämä keskustelu kannattaa jättää ottamatta itseensä.
Sanotko siis että et ole kykenevä tunneajatteluun tai että sulla ei ole tunteita? Jos ei ole minkään sortin mahdollisuutta että ottaisit edes itseesi tjms.

Toisekseen, tottakai sä olet vastuussa omista kirjoitteluista ja siitä että jos joku loukkaantuu viesteistäsi vaikka ne eivät oisi kenellekään henkilökohtaisesti suunnattuja (vrt. rasistiset kommentit netissä). Ja keskustelu jossa topic on "missä piileksivät figuilevat naiset?" käsittelee kyllä topiciin vastaavia naisia, joten turha mussuttaa ettei sun kommenttisi koskisi heitä.
<Weekender> äsh, huomenna vasta saan kamat
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään
Agamemnon2

Turha vaiva, kaverin EVVK-kenttä on sitä tasoa ettei sitä pelkällä puheellä läpäise.
shiwan

Slooten kirjoitti: Sanotko siis että et ole kykenevä tunneajatteluun tai että sulla ei ole tunteita? Jos ei ole minkään sortin mahdollisuutta että ottaisit edes itseesi tjms.
En huomannut väittäneeni kumpaakaan noista. Minulle tämä on yksinkertaisesti valinta ja koska voin, valitsen olla osallistumatta tällaisiin keskusteluihin tunnepohjaisesti. Se on suhteellisen helppoa kun asennoituu niin, että mielikuva todellisuudesta edes itseä koskien ei välttämättä ole lopullinen totuus tai edes lähellä sitä. Ei sitten tule paha mieli kun joku kykeneekin osoittamaan kantani kestämättömäksi. Olen tässä koittanut elätellä toiveita siitä, että joku nousisi osoittamaan asian olevan niin, mutta toistaiseksi olen toivonut turhaan.
Toisekseen, tottakai sä olet vastuussa omista kirjoitteluista ja siitä että jos joku loukkaantuu viesteistäsi vaikka ne eivät oisi kenellekään henkilökohtaisesti suunnattuja (vrt. rasistiset kommentit netissä). Ja keskustelu jossa topic on "missä piileksivät figuilevat naiset?" käsittelee kyllä topiciin vastaavia naisia, joten turha mussuttaa ettei sun kommenttisi koskisi heitä.
Kirjoituksistani olen kyllä vastuussa, se on selvä. Muiden tunteista en ole vastuussa. Jos minulla olisi tapa vaikuttaa niihin niin ehkä sitten, mutta koska ei ole en voi myöskään olla vastuussa niistä. Melko narsistinenhan tässä pitäisi olla jos kuvittelisi oikeasti voivansa päättää miten joku toinen kokee ja tuntee asioita. :D
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Slooten
Peliporukkavalvoja

Narsistin susta tekee jo se että kuvittelet olevasi oikeassa kun et ole. Tottakai sun viestit vaikuttaa ihmisten tunteisiin vaikket siihen edes pyrkisi. Jos joku pystyy käsittelemään kaikkea halutessaan tunteettomasti on hän kyllä jollain tasolla mielisairas, ei mulla muuta tähän enää.
tiernajac

Viesti Kirjoittaja tiernajac »

shiwan kirjoitti:En näe tuossa mitään oikeaa asiaa. Henkilökohtaisuuksia kyllä. Ne kuitenkin menevät kohdallani hukkaan. Ehdotan että jatkossa purat tunnelatauksesi henkilöön jolla on jonkin sortin mahdollisuus ottaa niitä vastaan toivomallasi tavalla. Koska tämä asia ei edelleenkään ole minulle henkilökohtainen tunnetasolla en myöskään osaa ottaa itseeni yrityksestäsi huolimatta. Ikävää että pahoitit mielesi, mutta koska en ole ketään vastaan tässä hyökännyt en myöskään ole vastuussa tunnelatauksestasi. Ehdotan kokeilemaan sitä, että tosiaan et ota henkilökohtaisesti kaikkea sitäkään mikä koskee sinua. Varsinkin keskustelut jotka eivät sinua koske, kuten nyt vaikka omien sanojesi mukaan tämä keskustelu kannattaa jättää ottamatta itseensä.

Ei mitää sen henkilökohtaisempaa kuin nolla itse olet argumentoinut. Ehkä myöskään ymmärrä mistä tunnepurkauksesta puhut. Ja mitä tulee keskusteluihin jotka eivät koske minua. Tämä keskustelu koskee yhtäpaljon minua niin sinua. Ehkä jopa enemmän sillä kuuluu siihen ryhmään jota rivien välissä vertaat näyttely eläimeen.

Jos viitsisit lukea saamasi vastaukset he kaikki ajatuksen kanssa tajuaisit kuinka olet yksin näkemystesi kanssa. Toisinaan jos joku tāhtaa vastaargumenttiä jätät sen huomioimatta ilman kunnon perusteluja.

Topikki oli missä piileksivät figuilevat naiset muunnoksella miten saadaa lista naisia mukaan harrastukseen. Sinun mukaan tulosi jälkeen keskustelu on ollut kuinka kuinka naiset valitsevat parinsa ja kuinka he saadaan pariutumaan figupelaajien kanssa. Korjatkaa joku muut jos ole tämä lukenut väärin.

Mukainen nainen on persona Jolla on kuori. Jos katsoo pelkkää kuorta ei ole mitään toivoa saada harrastuksen mukaan naisia. Nuo tilastot ilman lähdettä ovat aivan päättömiä. Keskiverto nainen on henkilö joka joka haluaa tasa-arvoista kohtelua, ei Pidä siitä että kohdellaan pelkkänä ilman Ilona.

Jos haluaa naisia mukaan harrastuksen voi unohtaa kaikki pariutumis tarpeet ja kohtelee ihmisenä. Figuilevat miehet me näemme ihmisinä joka harrastavat figureja. Jos todella tarvitset todisteita tälle ja kaikelle muulle suosittelen kukemaan muut saman psykologian kirjan. Voin päivää vielä nimetkin muutamalle helmelle jos tarvitsee.
Jokainen lähtö voi olla viimeinen, jokainen hyvästijättö ikuinen
Agamemnon2

Ihmisenä jota pariutuminen ei tällä haavaa kiinnosta pätkääkään, on keskustelun nykysävy vaivaannuttava ja miltei vastenmielinen. Deittailua ja parisuhdepalstoja on netissä ihan tarpeeksi, en näe mitään syytä aihepiirin monisanaiseen puintiin täällä. Jos harrastuksemme on todellakin tätä, niin tekee mieli irtisanoutua koko hommasta ja vaan maalata pikku-ukkoja sitoutumattomana yksityishenkilönä.
shiwan

Slooten kirjoitti:Narsistin susta tekee jo se että kuvittelet olevasi oikeassa kun et ole. Tottakai sun viestit vaikuttaa ihmisten tunteisiin vaikket siihen edes pyrkisi. Jos joku pystyy käsittelemään kaikkea halutessaan tunteettomasti on hän kyllä jollain tasolla mielisairas, ei mulla muuta tähän enää.
Sinulla on oikeus mielipiteisiisi ihan siinä missä muillakin. Jälleen sinulta kuitenkin puuttuvat perustelut.

Väität että olen narsisti koska näen olevani oikeassa. Miksi en näkisi olevani oikeassa kun kaikki aineisto tukee näkemystäni eikä sitä ole edes yritetty kumota uskottavasti? Väitteesi oletus on siis se, että ihminen jolla on näkemys on automaattisesti narsisti jos hän ei ole oikeassa vieläpä täysin riippumatta siitä onko hänelle tarjolla tietoa joka voisi osoittaa hänen olevan väärässä. Veikkaan, ettei väitteesi pidä paikkaansa ihan siksi, että se tekisi kaikista ihmisistä automaattisesti narsisteja. Jokainen meistä kun kokee tietävänsä jotain, mutta kukaan ei tiedä mistään kaikkea (jo ihan siksi ettemme tiedä mistään kaikkea edes ihmislajin tiedot yhteen summattuna) joten he eivät voi myöskään olla täysin oikeassa mistään. Itse asiassa, koska sinä et minua tunne etkä tiettävästi osaa lukea ajatuksiani et voi mitenkään tietää kuvittelenko olevani oikeassa ihan oikeasti. Kuitenkin selvästikin kuvittelet tietäväsi että kuvittelen olevani oikeassa vaikka mielestäsi en ole. Tämä tekee sinusta aivan yhtä narsistin kuin väität minun olevan. :D Ovatko siis kaikki ihmiset mielestäsi narsisteja vai onko väitteesi nyt kumottu?

Väität että olen väärässä. Se on täysin mahdollista. Kuitenkin, koska näyttöä sen väitteesi tueksi ei ole tarjolla ei ole myöskään syytä olettaa että väitteesi pitäisi tämän nimenomaisen asian kohdalla paikkaansa. Täytät myös tässä kohtaa itse aivan samalla tavalla määritelmäsi narsismista kuin minä mielestäsi sen täytän. :)

Koska en ole psykan asiantuntija en oikein osaa ottaa kantaa tuohon väitteeseesi mielisairaudesta. Jos sinä olisit olisit osannut myös nimetä sen mielisairauden tyypin joka antaa ihmiselle mahdollisuuden käsitellä valintansa mukaan asioita joko tunteella tai tunteettomasti. Jälleen, koska et tiedä mutta kuvittelet tietäväsi, olet oman määritelmäsi mukaan narsisti. :)

Joo-o. Ehkä kannattaisi miettiä tarkemmin ennen kuin alkaa diagnosoimaan ihmisiä ilman tietämystä asiasta.
Slooten
Peliporukkavalvoja

shiwan kirjoitti:
Slooten kirjoitti:Narsistin susta tekee jo se että kuvittelet olevasi oikeassa kun et ole. Tottakai sun viestit vaikuttaa ihmisten tunteisiin vaikket siihen edes pyrkisi. Jos joku pystyy käsittelemään kaikkea halutessaan tunteettomasti on hän kyllä jollain tasolla mielisairas, ei mulla muuta tähän enää.
Sinulla on oikeus mielipiteisiisi ihan siinä missä muillakin. Jälleen sinulta kuitenkin puuttuvat perustelut.

Väität että olen narsisti koska näen olevani oikeassa. Miksi en näkisi olevani oikeassa kun kaikki aineisto tukee näkemystäni eikä sitä ole edes yritetty kumota uskottavasti? Väitteesi oletus on siis se, että ihminen jolla on näkemys on automaattisesti narsisti jos hän ei ole oikeassa vieläpä täysin riippumatta siitä onko hänelle tarjolla tietoa joka voisi osoittaa hänen olevan väärässä. Veikkaan, ettei väitteesi pidä paikkaansa ihan siksi, että se tekisi kaikista ihmisistä automaattisesti narsisteja. Jokainen meistä kun kokee tietävänsä jotain, mutta kukaan ei tiedä mistään kaikkea (jo ihan siksi ettemme tiedä mistään kaikkea edes ihmislajin tiedot yhteen summattuna) joten he eivät voi myöskään olla täysin oikeassa mistään. Itse asiassa, koska sinä et minua tunne etkä tiettävästi osaa lukea ajatuksiani et voi mitenkään tietää kuvittelenko olevani oikeassa ihan oikeasti. Kuitenkin selvästikin kuvittelet tietäväsi että kuvittelen olevani oikeassa vaikka mielestäsi en ole. Tämä tekee sinusta aivan yhtä narsistin kuin väität minun olevan. :D Ovatko siis kaikki ihmiset mielestäsi narsisteja vai onko väitteesi nyt kumottu?

Väität että olen väärässä. Se on täysin mahdollista. Kuitenkin, koska näyttöä sen väitteesi tueksi ei ole tarjolla ei ole myöskään syytä olettaa että väitteesi pitäisi tämän nimenomaisen asian kohdalla paikkaansa. Täytät myös tässä kohtaa itse aivan samalla tavalla määritelmäsi narsismista kuin minä mielestäsi sen täytän. :)

Koska en ole psykan asiantuntija en oikein osaa ottaa kantaa tuohon väitteeseesi mielisairaudesta. Jos sinä olisit olisit osannut myös nimetä sen mielisairauden tyypin joka antaa ihmiselle mahdollisuuden käsitellä valintansa mukaan asioita joko tunteella tai tunteettomasti. Jälleen, koska et tiedä mutta kuvittelet tietäväsi, olet oman määritelmäsi mukaan narsisti. :)

Joo-o. Ehkä kannattaisi miettiä tarkemmin ennen kuin alkaa diagnosoimaan ihmisiä ilman tietämystä asiasta.

Eiks sun pitänyt olla ottamatta näitä henkilökohtaisesti? Sanoin vain yleisesti tosta mielisairaudesta.

ps. ja sä et oo itse vielä kertaakaan laittanut mitään lähdeviitteitä joten sulla ei oo mitään aineistoa muuta kuin sun narsistiset kuvitelmat.

pps. ja just menit ite henkilökohtaisuuksiin myös, joten kylläpä pitkälle taas kantoi sun jutut
Agamemnon2

Kyseenalaistan kyllä koko tämän ketjun mielekkyyden, itse kysymykseen kun on vastattu jo ajat sitten, nyt tästä on tullut jonkinlainen tyhjänpäiväinen avautumisthreadi, mistä edelliset kaksi viestiä loistava esimerkki. Lukkoa kaivataan.
Haddock

Viesti Kirjoittaja Haddock »

Memnon kirjoitti:Ihmisenä jota pariutuminen ei tällä haavaa kiinnosta pätkääkään, on keskustelun nykysävy vaivaannuttava ja miltei vastenmielinen. Deittailua ja parisuhdepalstoja on netissä ihan tarpeeksi, en näe mitään syytä aihepiirin monisanaiseen puintiin täällä. Jos harrastuksemme on todellakin tätä, niin tekee mieli irtisanoutua koko hommasta ja vaan maalata pikku-ukkoja sitoutumattomana yksityishenkilönä.
Niin, tätähän on pakko lukea. Selaintahan ei voi esimerkiksi sulkea, tai välttää avaamasta koko ketjua.
Agamemnon2

Point taken. Miinuspisteitä vittuilusta, tosin.
shiwan

Slooten kirjoitti: Eiks sun pitänyt olla ottamatta näitä henkilökohtaisesti? Sanoin vain yleisesti tosta mielisairaudesta.

ps. ja sä et oo itse vielä kertaakaan laittanut mitään lähdeviitteitä joten sulla ei oo mitään aineistoa muuta kuin sun narsistiset kuvitelmat.

pps. ja just menit ite henkilökohtaisuuksiin myös, joten kylläpä pitkälle taas kantoi sun jutut
En ottanut tunnepurkaustasi henkilökohtaisesti. :) Narsismi on "mielisairaus" ja väitit minun olevan narsisti. Minä sen sijaan totesin vain että oman määritelmäsi mukaan sinä olet narsisti. Se on huomio väittämästäsi, ei väite mielesi terveyden tilasta. Joten ei, mikään yllä olevista väitteistäsi minun toimiani mielenterveyttäni koskien ei pidä paikkaansa. :) Ehdotan että jatkossa et väitä minun tehneen asioita joita en ole tehnyt kun kerran jäät siitä kerta toisensa jälkeen kiinni.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Mitenhän hitossa tästä splittaisi OT:n pois?
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Slooten
Peliporukkavalvoja

shiwan kirjoitti:
Slooten kirjoitti: Eiks sun pitänyt olla ottamatta näitä henkilökohtaisesti? Sanoin vain yleisesti tosta mielisairaudesta.

En ottanut tunnepurkaustasi henkilökohtaisesti. :) Narsismi on "mielisairaus" ja väitit minun olevan narsisti. Minä sen sijaan totesin vain että oman määritelmäsi mukaan sinä olet narsisti. Se on huomio väittämästäsi, ei väite mielesi terveyden tilasta. Joten ei, mikään yllä olevista väitteistäsi minun toimiani mielenterveyttäni koskien ei pidä paikkaansa. :) Ehdotan että jatkossa et väitä minun tehneen asioita joita en ole tehnyt kun kerran jäät siitä kerta toisensa jälkeen kiinni.
Narsisti ei suoraan kyllä ole mielisairas, jos tarkkoja ollaan, ehkä ihailin sun tervettä itserakkautta... Narsismi voi toki olla jollain narsistisen persoonallisuushäiriön tasolla jolloin se on mielisairaus. Joten ollaanpa tarkkoja. Ja kyllä sä otit tuon henkilökohtaisesti kuten muutakinin täällä kirjoitettua, et sä muuten niin puolustelis kokoajan.

Dolmot, laitetaan lukkoon vaan...
Corian

Viesti Kirjoittaja Corian »

Arvoisat strategistit, olette nyt tuoneet taistelukenttien taktiikoita keskustelufoorumille. Banner of Eternal Flame toimii kyllä oikein hyvin fantasy battlessa, mutta kaikkialla muualla trolleista pääsee eroon, kun jättää ne vain ruokkimatta. Tulta leimuavat soihdut ja taisteluhuudot eivät siis toimi. Nälissään internetin trollit helposti epäonnistuvat stupidity testeissä ja vaeltelevat lopulta pois. Älä ruoki trollia! :)
FrozenOne

Viesti Kirjoittaja FrozenOne »

Dolmot kirjoitti:Mitenhän hitossa tästä splittaisi OT:n pois?
!votekick shiwan
shiwan

tiernajac kirjoitti: Juttua.
Päätelmä tunnepurkauksesta tuli siitä, että samaan aikaan kun lasket itsesi käsiteltävän ryhmän ulkopuolelle nimeät itsesi osaksi sitä, syytät minua lukuisista asioista joihin en ole syyllistynyt ja sitten se päällimmäinen pointti... Normaalisti kielioppisi on huomattavan korrektia ja nyt se ei sitä ole edes lähelle. (Tämä on huomio, ei arvostelua.) Kaikki nämä viittaavat voimakaaseen tunnelataukseen ja nimenomaisesti negatiiviseen sellaiseen. Tietenkään en pysty näyttämään tätä toteen juuri sinun kohdallasi, mutta koska sinulla ei ole mitään syytä kokea pelkoa tässä tilanteessa jää vaihtoehdoiksi oikeastaan, että löit juuri pahasti pääsi TAI sinulla on lukihäiriö joka ei pysynyt aisoissa kirjoittaessasi kiihtyneenä TAI, ja minä veikkaan tätä viimeistä, äidinkielesi ei ole suomi mikä näkyy joillekin muille kielille tyypillisenä lauserakenteena ja sanajärjestyksenä ja kieliopillisesti väärinä sanamuotoina. Edelleen, tämä ei ole mitään muuta kuin huomio. Tarkoitus ei ole tässäkään kohdassa hyökätä henkilöäsi kohtaan. Ja joo, saatan olla väärässä päätelmässäni, mutta aineisto puoltaa sitä vahvasti.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”