"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

BMOP 4

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: BMOP 4

Viesti Kirjoittaja Runt »

Kiikutteles syrjä figua tänne päin niin napsaistaan edustuskuvia ja laitetaan kollaasiksi saman tein ja postaillaan etiäppäin.
Oma kisafigu on viellä hieman vaiheessa, base kutakuinkin kunnossa mutta muutoin vasta kaksi perusväriä paikoillaan. Ai niin eihän tuohon enempää värejä tulekkaan =D
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

No joo. Voisin tuossa juhannuksen jälkeisellä viikolla tulla joku aamupäivä. Kiskastaas samalla se fabapeli alta pois. Mut sua mä en kyl halaile :D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Eiköhän tuo onnistu sovitaan vaikka yv:llä sitten tarkempi ajankohta, toivotaan myös että aurinko paistaa niin saadaan luonnon valoa kuvaukseen. Muutoin voi olla että otan kisafigusi säilöön auronkoa odottamaan ja kuvaan valoisampana päivänä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

Billie boy ilmoittautuu mukaan.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

kaipa määki voisin tulla mukaan jos ei maksa mitään =)
syrja

Mukaan vaan, ei nää mitään maksa. Tämä juttu on ihan eri tasoa kuin pelikaupan kisat. Mut Antonin maalaamalla figulla et osallistu :D
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

juu asia pihvi =)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Lupaan katsoa tarkaavaisesti muualle ja pitää suuni kiinni mikäli Henkka ei kykene vastustamaan kiusausta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
syrja

Jaaha pojjaat alkaa aikakäymään vähiin. Milläs mallilla mestariteokset on? Ja joko furre on unohtanut uhkauksen ja osallistuu kans :D
Runt

Kerrottakoon nyt muillekkin kuin syrjälle että oma teokseni lähti juuri postitse capulle. Laittakaan muutkin sudit heilumaan niin saadaan taas päteä ketä on kuinkakin pätevä figujen suhteen, vai mikäs tän kilpailun pointti oli oikein?
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Boikotissa on ja pysyy. Näin ankara rakkaan kilpailun imagon raiskaaminen ja yhteisön huomiotta jättäminen ei ole anteeksi annettavissa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Aluksi mie tuumasin, että jonkun Hördes nappulan laitan kisaan mukaan, mutta enhän minä tänä kesänä ole jaksanut maalailla. Tälläkin viikolla oli "loma" viikko, mutta kummasti vain aina iltaisin saavuin kotia milloin mistäkin pakollisesta asiasta. Suosikkini oli ke kun aikaa olin vain yhteen Tähtigoottijaksoon ennen nukkumaanmenoa.

Onneksi kuitenkin on vaihtoehtoja muitakin. Tuossahan minulla on esim. kaaos nihti, jonka voin tuoda kisaan mukaan. Sääli, että en viitsi pyytää armeijan omistajaa loppujen lopuksi basettamaan sitä, koska se on huijaamista. Miekään tii yhtään miten hän sen haluaa basettaa, niin taitaa omalta osaltani tulla basettamaton kaveri kisailemaan. Noh, korjaan sen puutteen sitten tosi!awsm maalauksella.
- Sinitähti
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Basettamaton figu ei ole valmis. Nolla pistettä.
syrja

:D
Nyt on ilmassa mökötystä. No omat kuvat lähti kans just eteenpäin. Katotaan repiikö Anzku hiuksiaan niiden kanssa..
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Kyä mää vähän tykkään kyttyrää. Onneksi Ville kompensoi siun turhautumistasi.

Totta puhuen ei minnuu ole nyt ainakaan hetkeen vaikea saada suuttumaan. Mie opein Ghost Trainin, niin mikkään minnuu masenna. Ei edes huominen 14h:n työpäivä. Joraan vaan koko kellon ympäri.
- Sinitähti
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

jaaha, jaksaiskohan tänään alkaa maalaan ihan aikusten oikeesti tota kisafiguu vai jättäskö vasta keskiviikkoon :)
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kisafigu Turus itse Porissa. Onneksi deadline on keskiivikkona, niin ehtii maalatakin kunhan täältä pääsee pois.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
syrja

El Capitan kirjoitti:Kyä mää vähän tykkään kyttyrää. Onneksi Ville kompensoi siun turhautumistasi.

Totta puhuen ei minnuu ole nyt ainakaan hetkeen vaikea saada suuttumaan. Mie opein Ghost Trainin, niin mikkään minnuu masenna. Ei edes huominen 14h:n työpäivä. Joraan vaan koko kellon ympäri.
Hyvä. Mutta tuosta hyvästä sun on lisättävä siihen spektaakkelimaiseen taisteluraporttiin myös videota jossa vedät stetsoni päässä rivitanssia! Ja mielellään sit kyl muutkin vaatteet päällä. Ettei siis pelkässä stetsonissa. Oletan et se rapsa kohta valmis....
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Tiitkö Jarkko, mie olen todella pahoillani. Mie yritin kovasti kyllä, mutta kesäkuun ajan oli materiaaliongelmia ja nyt heinäkuussa on aikatauluongelmia. Ensin yhtenä viikkona mie päätin työskennellä 57h ja nyt mie koitan jotain maailmanennätystä ja vedän +76h:n työviikon. Joudun rikkomaan lupaukseni ja tehdä sen rapsan kesän aikana. Mutta mie teen sen, vaikka sitten joululahjaksi, jos en aikaisemmin.

3 työtä saatu, joihin ei ole laskettu omaani.
- Sinitähti
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Huomenna onpi deadline ja yksi työ lisää saapunut. Näyttää vähän pahalta tämän vuoden osallistujamäärä. Sekin on vähän sääli, että voittajafikusta ei kyllä tule kovaa vääntöä. Itse myös jännitän pääsenkö itse kisaan mukaan kun ulkoistin kuvan ottamisen. Teknisiä ongelmia, teknisiä ongelmia.

Ai niin, kuvat tulevat myöhään illasta. Yöstä. Ylihuomenna. Ensi vuonna. Joskus. Töissä vähintään kahdeksaan. Heh heh... saakuli.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”