Haasteet ja pelien suunnittelut
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Ilkeapikkuperkele
Re: Haasteet ja pelien suunnittelut
Oolrait! Mie ilmestyn kahentoista aikaan sinne. Oisko se sit toi 2000pts. Vai ?
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
- Ilkeapikkuperkele
Jos joku haluaa testailla 2,5k Listojaan niin voisin huomenna tiistaina/ tai keskiviikkona tulla fantsulle pelaileen WoCillani.
Kiitokset anakingille viel hauskasta matsista tänään!
Kiitokset anakingille viel hauskasta matsista tänään!
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Oiskos kellään innostusta tulla fantsulle palailee 40kilosta näin viikolla? Jos kiinnostusta löytyy niin laitas viestia sähköpostitse osoitteeseen: [email protected] tai YV:nä.
Jaakko Vartiainen
Kuopion Figupelaajat KuoFi ry
http://www.facebook.com/figupelaajat
´By the Greater Good, these gue'la have a lot of tanks...´
-Shas'gra, the Siege of Rala'tas
Kuopion Figupelaajat KuoFi ry
´By the Greater Good, these gue'la have a lot of tanks...´
-Shas'gra, the Siege of Rala'tas
Jos jollakulla sattuu olemaan kiinnostusta 1000 pisteen 40k-matsiin vaikkapa joku keskiviikko tai viikonloppu, niin minulle saa pistää viestiä ihan vapaasti.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Hei kuomat! Nyt on pikainen kuuma tarjous! 2 vs 2 500pst tai 1000pst huomenna keskiviikkona tai torstaina! pikaviestiä tulemaan jos kiinnostaa.
Haloo haloo.
Tässä on hyvinkin mahdollista, että tämän vuoden aikana minustakin tulee savolainen ja Kuopioon asetun. Millanen tilanne harrastuksella on? Löytyykö pelaajia, pelitiloja, onko myymälöitä jne... Itse ny olen suhteellisen alotteleva pelaaja, hyvin vähän pelejä takana, kun ei kaverin kans täällä rannikolla olla keretty pelailee.
Tässä on hyvinkin mahdollista, että tämän vuoden aikana minustakin tulee savolainen ja Kuopioon asetun. Millanen tilanne harrastuksella on? Löytyykö pelaajia, pelitiloja, onko myymälöitä jne... Itse ny olen suhteellisen alotteleva pelaaja, hyvin vähän pelejä takana, kun ei kaverin kans täällä rannikolla olla keretty pelailee.
- Zaraki Kenpachi
Tervehdys! Kuopiosta löytyy Fantasiapelit, ja sieltä löytyy pöytiä, maastoa ja pelaajia ;) 40k:ta ja Fantasyä ainakin löytyy ihmisiltä tuolta figu puolelta, lisäksi Flames of Waria, muista figupeleistä on tiedä.Ilfierno kirjoitti:Haloo haloo.
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
KuoFi.net
Hyvälle kuulostaa. :) Tässä varmaan maalis-huhtikuun tienoilla muutto tapahtuu, niin ois jees kyllä tutustua uuteen väkeen! Plus saada enemmän pelejä alle.
Onko kuinka aktiivista väkeä kuopiolaiset sotussa? Ainakin tää Kuopion alue tuntuu olevan suhteellisen hiljanen.
Onko kuinka aktiivista väkeä kuopiolaiset sotussa? Ainakin tää Kuopion alue tuntuu olevan suhteellisen hiljanen.
- Zaraki Kenpachi
Osa on, osa ei. Veikkaan ettei suurimmalla osalla ole tänne edes tunnuksia taikka käy sitten hyvin harvoin. Facebookista löytyy Kuopio Fantasiapelit ja siellä saa varmaan myös osan porukasta kiinni, pelejä sovittua etc.
KuoFi.net
KuoFi.net
- LAV-Kitsune-
Tervetuloa näin Fantasiapelienkin puolesta Kuopioon pelailemaan =)
Pelaajia löytyy Fabaan ja 40k:hon molempiin noin 25+. Pelaajia siis on ihan reilusti, vaikka sotavasaran puolella onkin hiljaista. Flames of Warin pelaajia on tällä hetkellä vielä maksimissaan kymmenen ja peliporukat ovat vähän hajallaan, mutta tätä koetetaan korjailla alkavassa FoWin tale of Gamers kampanja turnauksessa.
Peliporukka voi hakea täällä, Fantasiapelit - Kuopion facebookissa tai saapua paikalle fantsuun maanantaina tai torstaina, mitkä ovat perus figupelipäivät. Toivottavasti tavataan noppailun parissa =)
Pelaajia löytyy Fabaan ja 40k:hon molempiin noin 25+. Pelaajia siis on ihan reilusti, vaikka sotavasaran puolella onkin hiljaista. Flames of Warin pelaajia on tällä hetkellä vielä maksimissaan kymmenen ja peliporukat ovat vähän hajallaan, mutta tätä koetetaan korjailla alkavassa FoWin tale of Gamers kampanja turnauksessa.
Peliporukka voi hakea täällä, Fantasiapelit - Kuopion facebookissa tai saapua paikalle fantsuun maanantaina tai torstaina, mitkä ovat perus figupelipäivät. Toivottavasti tavataan noppailun parissa =)
Kiitos kiitos.LAV-Kitsune- kirjoitti:Tervetuloa näin Fantasiapelienkin puolesta Kuopioon pelailemaan =)
Itsehän nyt toistaseksi oon pysynyt 40K puolella, mutta saatan mahollisesti aikanaan jonkin hypyn ottaa. ^^ Ja kiitos infosta. :)
Hoi vaan.
Jos joku haluaa sunnuntaina 7.4. pelata 40K:ta, niin pelaan mielelläni. Täytyy uutta Tau-kirjaa testailla. Pelikoko mitä vain 1000-1999 pistettä.
-Teemu Nikkarinen
Jos joku haluaa sunnuntaina 7.4. pelata 40K:ta, niin pelaan mielelläni. Täytyy uutta Tau-kirjaa testailla. Pelikoko mitä vain 1000-1999 pistettä.
-Teemu Nikkarinen
Pelaan Infinityä.
Hoi,
Jos joku haluaa pelata 40k:ta tällä viikolla, eli 8.7. - 12.7., melkeinpä mihin aikaan tahansa kun Fantasiapelit on auki, niin voisin testailla Ropeconin turnauslistaani, joka koostuu Codex: Space Marineista allyinään Codex: Imperial Guard. Voimme myös pelailla mieluusti Ropeconin skenaarioita, jotta saa niihin hieman tuntumaa.
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä vaikkapa puhelimitse.
- Jussi Nurro
Jos joku haluaa pelata 40k:ta tällä viikolla, eli 8.7. - 12.7., melkeinpä mihin aikaan tahansa kun Fantasiapelit on auki, niin voisin testailla Ropeconin turnauslistaani, joka koostuu Codex: Space Marineista allyinään Codex: Imperial Guard. Voimme myös pelailla mieluusti Ropeconin skenaarioita, jotta saa niihin hieman tuntumaa.
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä vaikkapa puhelimitse.
- Jussi Nurro
Viimeksi muokannut Scythas, Ma 07.12.2020 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- LAV-Kitsune-
Voin pelailla animeconin jälkeen eli 15.7 ja eteenpäin milloin vain, jos silloin vielä kelpaa =)
Muuten jees, mutta olen vain tämän viikon lomalla. :) Katsellaan sitten ensikesänä uudestaajn jos saan viikon loman pidettyä.
- Zaraki Kenpachi
Ensi viikon torstaina tulen fantsulle ja silloin mahdollisuus Flames of Waria pelata klo 11->.
Edit. Perun kerta ei tule pelaajia.
Edit. Perun kerta ei tule pelaajia.
KuoFi.net
KuoFi.net
Hoi!
Uusi Wood Elf -kirja ilmestyi ja kuumottelisi hirveästi päästä pelaamaan fabaa välillä.
Jos siis kiinnostaa pelata Fantasy Battlea Wood Elffejä ja erilaisia testilistoja vastaan, olen seuraavaa viikonloppua lukuunottamatta lähes aina pelivalmiudessa. Pistekokona mitä vain 1500 ja 2500 väliltä.
Kerro jos kiinnostaa, niin sovitaan peliajasta.
Terveisin
Teemu
Uusi Wood Elf -kirja ilmestyi ja kuumottelisi hirveästi päästä pelaamaan fabaa välillä.
Jos siis kiinnostaa pelata Fantasy Battlea Wood Elffejä ja erilaisia testilistoja vastaan, olen seuraavaa viikonloppua lukuunottamatta lähes aina pelivalmiudessa. Pistekokona mitä vain 1500 ja 2500 väliltä.
Kerro jos kiinnostaa, niin sovitaan peliajasta.
Terveisin
Teemu
Pelaan Infinityä.
Peliseuraa etsitään Fantasy Battleen. Jos kiinnostaa pelata 1000pts-2500pts pelejä fantsulla niin vastaileppa tähän ketjuun tai laita yksityisviesti. Voit halutessasi valita vastaasi jonkun seuraavista armeijoista:
-Bretonnia
-Beastmen
-Dark Elves
-Vampire Counts
-Warriors of Chaos
-Wood Elves
Voin myös tarvittaessa lainata äsken mainittuja armeijoitani, jos joku haluaa päästä kokeilemaan pelailua niillä.
-Bretonnia
-Beastmen
-Dark Elves
-Vampire Counts
-Warriors of Chaos
-Wood Elves
Voin myös tarvittaessa lainata äsken mainittuja armeijoitani, jos joku haluaa päästä kokeilemaan pelailua niillä.
Löytyisikö täältä ketään joka jaksaisi opettaa pelaamista? Napit ja armeijakirja löytyy, mutta taitoa pelata ei varsinaisesti juuri yhtään.
Moi,wecce kirjoitti:Löytyisikö täältä ketään joka jaksaisi opettaa pelaamista? Napit ja armeijakirja löytyy, mutta taitoa pelata ei varsinaisesti juuri yhtään.
Sinulla kävi tuuri! Olemme harrastajaporukalla perustaneet yhdistyksen figupelien ympärille ja hankkineet pelitilat käyttöömme. Torstaisin meillä on avointen ovien päivä, jolloin kaikki halukkaat voivat tulla käymään ja mielellämme joku meistä opettaa pelin demopelin merkeissä. Heti huomenna jos haluat tulla niin osoite on Vuorikatu 34 kellarikerros. Käynti kuvakukkoa vastapäätä teräsportista läpi ja betoniportaat alas ja lähes käytävän päähän. Jos eksyt niin soittele vaikka minulle. Porukkaa siellä pitäisi olla viimeistään klo 17.00 lähtien, ehkä hiukan aikaisemminkin jo, porukalla hengailua sitten iltaan asti. Meillä tutustut mukavasti paikalliseen harrastajaporukkaan ja pääset mukaan geimeihin.
Käy myös tutustumassa sivuihimme facebookissa: facebook.com/figupelaajat
Eikun vuan tervetuloa Kuopion figuskeneen!
- Jussi Nurro
Viimeksi muokannut Scythas, Ma 07.12.2020 13:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.