Eli tämmösillä listoilla ajattelin lähteä liikkeelle. Modelesita sen verran, että Drudget hankin aikanaan Dark Eldarien Wrackeiksi ja siksi haluan niitä ainakin kokeilla, kun ei alkuun halua niin paljoa modeleita hankkia. Tiedä sitten miten pelitehokkaita ovat.
Warwitch Deneghra -5
-Deathripper +4
-Deathripper +4
-Leviathan +9
-Skarlock +2
6 Satyxis Raiders +5
9 Drudges & Slaver +6
Cephalyx Overlords +4
Pistol Wraith +3
Pistol Wraith +3
=35
Pirate Queen Skarre -6
-Deathripper +4
-Deathripper +4
-Seether +9
-Skarlock
10 Satyxis Raiders +8
Satyxis Sea Witch +2
9 Drudges & Slaver +6
9 Drudges & Slaver +6
=35
Mitään mietteitä listoista?
Alottelijan pari Cryx listaa
Alottelijan pari Cryx listaa
Pelit since 01.01.2012
W/D/L
isot pelit:
Dark Eldar 6/6/2
patrol
Dark Eldar 1/0/1
W/D/L
isot pelit:
Dark Eldar 6/6/2
patrol
Dark Eldar 1/0/1
Re: Alottelijan pari Cryx listaa
Vähempi oon cryxiä vastaan pelannut, mutta Scarre on kova caster, ja niin on Denegrakin.
Scarlockit löytyy molemmista, joka on aika perus kauraa, samoin pistol wraithit (niiden jumittaja pistoolit on rumaa kaura ottaa naamalle)
Joten rajallista kokemusta: Hyvältä näyttää, tosin mielelläni pelaisin vastaan, niin sais sitä Cryx kokemustakin.
Scarlockit löytyy molemmista, joka on aika perus kauraa, samoin pistol wraithit (niiden jumittaja pistoolit on rumaa kaura ottaa naamalle)
Joten rajallista kokemusta: Hyvältä näyttää, tosin mielelläni pelaisin vastaan, niin sais sitä Cryx kokemustakin.
Moi!
Drudget on tosiaan aika onnettomia. Mut kai ne voi joten kuten toimii just noilla kahdella casterilla mitkä tekee kaikesta hyvää.
Mini raiderit ja mini yksiköt yleensäkin tuppaa olee hieman turhia masiinas.
Pskarrelle riittäis yksikin ripper nodiksi, tilal sais vaiks raider capteenin ja merceiltä saxonin jakamaan drudgeil pathfinderii.
Drudget on tosiaan aika onnettomia. Mut kai ne voi joten kuten toimii just noilla kahdella casterilla mitkä tekee kaikesta hyvää.
Mini raiderit ja mini yksiköt yleensäkin tuppaa olee hieman turhia masiinas.
Pskarrelle riittäis yksikin ripper nodiksi, tilal sais vaiks raider capteenin ja merceiltä saxonin jakamaan drudgeil pathfinderii.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Ekaan lauseeseen: Hieman turhan yleisestettyä imo, toisinaan yksiköt on täysin päinvastaisia, esim. Bilet.attor kirjoitti: Mini raiderit ja mini yksiköt yleensäkin tuppaa olee hieman turhia masiinas.
Toiseen: komppaan. pSkarre on mun toinen pääcasteri ja joo, infantry on tosi kovaa sen kanssa. Saxoni sinne varmistaan et Drudget ja Cephalyxit on meleessä feattivuorossa, niin hyvä tulee.
Drudget on yleisesti pidetty aika huonoina, mutta itse tykkään ainakin fluffillisesti. Voihan niistä aina sit esim. Mechanithralleja tehdä jossei toimi. :) Overlordit on kovia ihan keskenäänkin.
Mut jos noita haluaa pelata, tässä on siihen oikeat casterit. Katsoo vaan ettei se Mind Slaveri kuole, se on tärkeintä. Ottaisin ehkä Gormanin tai Bokurin suojaksi, mutta vain ehkä, jos oppii pitään sen hengissä ilman niin se on jees.
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug